Spring naar bijdragen

Bonus Caches


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

HOERA!!!

 

Ik heb hem gewonnen!! hawkeyes hartelijk bedankt voor de prijs!

Kan hem helaas morgen niet ophalen, maar ik heb je inmiddels al een mailtje gestuurd over hoe het verder gaat.

 

Patje, gefeliciteerd met deze mooie prijs!! :gossip:

 

Heel veel plezier ermee!! :cool2:

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt allemaal voor de felicitaties!

 

Ik zal er over nadenken of ik de helft van het bedrag wat ik krijg voor de Magellan te doneren aan geocaching.nl.

 

Is inderdaad een zeer goed idee, dan hebben we toch allemaal een beetje gewonnen hè!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt allemaal voor de felicitaties!

 

Ik zal er over nadenken of ik de helft van het bedrag wat ik krijg voor de Magellan te doneren aan geocaching.nl.

 

Is inderdaad een zeer goed idee, dan hebben we toch allemaal een beetje gewonnen hè!

 

Voel je nergens toe verplicht Patje! Dat zouden de meeste anderen ook niet doen hoor! Je moet doen wat je zelf goed lijkt ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, dan komt er misschien toch nog 13,75 richting geocaching.nl, alle beetjes helpen he!

 

Daarvoor ben je één jaar en 4 maanden donateur van .nl ... :gossip:

 

Krijgt je naam ook zo'n groen kleurtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt, maar daar kun je niets zien ja. Hoe kom je aan zo'n nummer dan?

Jou nummer zou 602458 zijn geweest. Helaas mag je niet meedoen omdat je team lid bent.

 

Gelukkig is daar de prijs ook niet op gevallen. Anders had je dubbel pech.

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt, maar daar kun je niets zien ja. Hoe kom je aan zo'n nummer dan?

Jou nummer zou 602458 zijn geweest. Helaas mag je niet meedoen omdat je team lid bent.

 

Gelukkig is daar de prijs ook niet op gevallen. Anders had je dubbel pech.

Dus ik krijg dus nog niet eens de kop snert die Camelion wel krijgt? :gossip:

Nou jah, zo gewonnen zo geronnen. Ik ben toch niet met de bonuscaches eens en ben ook niet om te kopen met een 60CS.

Ik had liever een 60CS beschikbar gesteld, maar ja, reklame voor Kruimel mag ja niet op het forum :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom ik net terug vanuit een zonnige Zwitserland waar ik heerlijk op de latten heb gestaan en zie tot mijn verbazing dat Geocaching Nederland het zeker niet rustig heeft gehad (i.i.g. achte de computer)!!!

 

Mening over bonuscaches: :gossip:

 

Ga verder niet op inwijden want er is al veel over gesproken en als je alles samenperst, betreft de anti's, komt je op het zelfde neer.

 

Mening over seizoencaches: :cool2:

 

Wij cachen het meest in de herfst, winter en lente want in de zomer werken wij bijna 7 dagen in de week (geen vervelend week als reisleider en instructeur hoor). Dus geen tijd om te cachen!

 

Tot morgen!! :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom ik net terug vanuit een zonnige Zwitserland waar ik heerlijk op de latten heb gestaan en zie tot mijn verbazing dat Geocaching Nederland het zeker niet rustig heeft gehad (i.i.g. achte de computer)!!!

Zoals ik al schreef in de uitslag over het al dan niet winnen heb ik me in de afgelopen dagen meerdere malen afgevraagd of mensen de zaak nu extra zaten te stangen of niet.

 

Ik heb zojuist nog een kleine aanpassing aan de bonus pagina's gedaan. Deze is wat nadrukkelijker dan de aanpassing van 20:30. Ik zal voor een ieder die geen lotnummer heeft durven te bemachtigen de code er over enkele minuten eraf halen.

 

Er zijn 99 bezoekers geweest die hebben gekeken of ze gewonnen hadden. Helaas zat daar de winnaar niet bij. :gossip:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom ik net terug vanuit een zonnige Zwitserland waar ik heerlijk op de latten heb gestaan en zie tot mijn verbazing dat Geocaching Nederland het zeker niet rustig heeft gehad (i.i.g. achte de computer)!!!

Zoals ik al schreef in de uitslag over het al dan niet winnen heb ik me in de afgelopen dagen meerdere malen afgevraagd of mensen de zaak nu extra zaten te stangen of niet.

 

Ik heb zojuist nog een kleine aanpassing aan de bonus pagina's gedaan. Deze is wat nadrukkelijker dan de aanpassing van 20:30. Ik zal voor een ieder die geen lotnummer heeft durven te bemachtigen de code er over enkele minuten eraf halen.

 

Er zijn 99 bezoekers geweest die hebben gekeken of ze gewonnen hadden. Helaas zat daar de winnaar niet bij. :(

 

:lol1::clown::lol1: , ben d'r mooi niet ingetrapt, maar je had me bijna te pakken met dat maffe bonus verhaal :thumbup:. Had al voorgenomen de bonus caches te boycoten als het toch waar was .

 

D.L.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...