Spring naar bijdragen

Bonus Caches


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Help me herinneren dat ik op 1 april buiten sta met m'n mobieltje naar het oosten gericht!!!!

(of dat ik in elk geval al die sukkels kan uitlachen die dat echt doen) :D

Tussen 12.30 en 13.0 kan ik het niet wachten, want dan moet er geklaverjast wordem

 

 

Haha.....kan je mooi het geld voor een geko en een quest bij elkaar kaarten!!! :D

(als ik het me goed herinner!!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Help me herinneren dat ik op 1 april buiten sta met m'n mobieltje naar het oosten gericht!!!!

(of dat ik in elk geval al die sukkels kan uitlachen die dat echt doen) :D

Tussen 12.30 en 13.0 kan ik het niet wachten, want dan moet er geklaverjast worden.

Haha.....kan je mooi het geld voor een geko en een quest bij elkaar kaarten!!! :D

Ik kaart niet om geld en wat dan nog?
(als ik het me goed herinner!!)

Dus niet!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een heerlijke puber in de aanbieding. Het ene moment de slappe lach, het volgende moment de P. erover in zonder dat daar een aanleiding voor is. Begrijpend lezen is niet de sterkste kant wat nogal eens een aanzienlijk verschil kan maken in de coordinaten. Zo zie je ook nog eens andere paadjes dan die de uitzettende cacher bedoeld had. Hoezo afleiding? Energievretend! en meer dan de partner kan ik uit ervaring vertellen. (die laten we dan ook meestel thuis) ;)

Ach zo erg is het toch niet? Ik heb alles meegemaakt met kinderen hoor, ook de pubertijd en nog veel verelender dingen.

Zonder er nu een opvoedpreek over te willen houden, vind ik dat tegenwoordig teveel gepraat wordt met kinderen. Een beste peun in de reet was vaak wel effectiever. Zonder te mishandelen natuurlijk.

 

Het is inderdaad niet zo erg hoor. Ze zit meer met zichzelf in de knoop dan dat wij er last van hebben. Ik moet zeggen dat wij hier nogal van regels en afspraken houden en dat dat een hoop duidelijkheid geeft. Van een peun is geen sprake hier al kunnen pubers je af en toe het bloed onder je nagels vandaan halen. ;)

 

Ik zit eigenlijk meer op kleinkinderen te wachten. Tjonge toen ik zo oud als mijn jongste en mijn oudste was, hadden de Fee en ik al 7 jaar kinderen.

Dacht dat ik een jonge opa zou worden, maar ze negeren tot nu toe alle zinspelingen. Zou toch mooi zijn om met opa Kruimel te gaan cachen?  :D

 

Misschien moet je ze toch wat meer hints geven: babysokjes, uit een beker met daarop voor opa drinken enz.

En als dat kleinkind dan mee gaat cachen kun je daar dan extra bonuspunten voor krijgen. Het lopen als opa is al een bonuscache op zich toch? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inzake de bonusaktie, wilde ik nog even wijzen op de mogelijkheid tot het plakken van een joker op de box. Dat zou een rendement van maar liefst 10% aan extra logs kunnen opleveren! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben al tijden in een heftig gevecht bezig met die dekselse Watjes, die sinds gisteren net weer één plaatsje boven mij staan, maar op de fiets kan ik die bonuscaches in Utrecht of Noord-Holland nóóit bereiken, terwijl zij die makkelijk na werktijd even kunnen scoren.

 

Ik heb dus liever dat ontmaagdingen extra tellen, dat houdt HCT collega Pyne tenminste een beetje scherp als hij weer eens een fiets en een krat bier tegenkomt, op weg naar een maagd! :D

 

bonus-groet,

Biertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dus liever dat ontmaagdingen extra tellen, dat houdt HCT collega Pyne tenminste een beetje scherp als hij weer eens een fiets en een krat bier tegenkomt, op weg naar een maagd!  :D

Ook bij die telling ben je kansloos tegen Pyne. Jij staat op plaats 42 en Pyne op plaats 1. De zaak is nog niet definitief, maar misschien komt dat nog voor het weekend.

Ben nu even drukker dan gepland met de bonus caches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inzake de bonusaktie, wilde ik nog even wijzen op de mogelijkheid tot het plakken van een joker op de box. Dat zou een rendement van maar liefst 10% aan extra logs kunnen opleveren!  :D

Ze hebben dáár in ieder geval wel de guidelines doorgenomen:

-De ** Jokers kunnen gebruikt worden op alle caches, met uitzondering die waarin tabak, geneesmiddelen, babyvoeding voor baby’s tot 1 jaar en ouder zitten.

-Maximaal 1 ** Joker per cache (anders schiet de score te snel omhoog)

-Maximaal 5 ** Jokers per klant per week (Om de H&R's tegen te gaan)

-Elke ** Joker mag u maar één keer gebruiken (Dubbelloggen is ten strengste verboden!)

-Albrt en Rein beoordelen de geldigheid van de ** Jokers

-Bij vermoeden van misbruik zijn Albrt en Rein gerechtigd de ** Jokers ongeldig te verklaren.

 

Groetjes Quaerens :D

 

Oh ja, een zinnige bijdrage: Van mij mogen er weet- ik- veel- wat- voor een statistieken komen, als er maar één 'kale' blijft waar alles overzichtelijk is.

Trouwens, stiekum blijf ik hopen op een zekere 60C. ;)

bewerkt door Quaerens
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook bij die telling ben je kansloos tegen Pyne. Jij staat op plaats 42 en Pyne op plaats 1.

 

Daar moet dan wel rekening gehouden worden met hoelang iemand al bezig is.

Pyne staat op nr. 1 omdat hij de eerste 100 maagden kon pakken zonder dat hij enige tegenstand ontmoette. Dat is tegenwoordig wel anders.

Er zijn nu zelfs twéé fietsfanaten die hem (regelmatig) de loef afsteken! (ondanks dat zwarte monster :D )

 

Biertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dus liever dat ontmaagdingen extra tellen, dat houdt HCT collega Pyne tenminste een beetje scherp als hij weer eens een fiets en een krat bier tegenkomt, op weg naar een maagd!  :D

Ook bij die telling ben je kansloos tegen Pyne. Jij staat op plaats 42 en Pyne op plaats 1. De zaak is nog niet definitief, maar misschien komt dat nog voor het weekend.

Ben nu even drukker dan gepland met de bonus caches.

Joepie! Dan sta ik op een plek 50 ongeveer! Beter als in de normale stats. ;)

 

Groetjes Quaerens :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind trouwens dat je ook bonuspunten moet kunnen krijgen als je een heel fraaie log schrijft!

Ik zie regelmatig logs van "Snel gevonden, snel weer weg" of "Zie de log van xxx".

Daar moeten strafpunten voor gegeven worden. :D

Laatst kreeg ik zelfs een compliment van de cachelegger voor mijn fraaie log! Daar had ik dan ook heel wat tijd aan besteed. Waarom wordt dát niet geteld? :D

 

Biertje

bewerkt door Biertje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind trouwens dat je ook bonuspunten moet kunnen krijgen als je een heel fraaie log schrijft!

Ik zie regelmatig logs van "Snel gevonden, snel weer weg" of "Zie de log van xxx".

Daar moeten strafpunten voor gegeven worden.  :D

Laatst kreeg ik zelfs een compliment van de cachelegger voor mijn fraaie log! Daar had ik dan ook heel wat tijd aan besteed. Waarom wordt dát niet geteld?  :D

 

Biertje

 

hmm ik log in het logboekje in bos heel weinig maar op internet heel uitgebreid!

 

Jolanda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...