Spring naar bijdragen

Bonus Caches


Aanbevolen berichten

Kunnen we de rankings niet anoniem gaan houden?  Wie interesseert het nu toch of Kruimeldief 186 caches heeft gevonden of 800 zoveel?

 

Het maakt mij geen ene f*ck uit. Ik zie wel aan de hoeveelheid foto's die ik geschoten heb of we veel caches hebben gedaan.

 

En wat is veel? Dat geleuter dat er in het westen meer ligt dan in het noorden. Nou en?

 

Kwaliteit is er ook naar. toch?

 

Bonuscaches? de pot op met die rommel.

Zulke caches ga ik dus al helemaal niet doen.

 

Je bent geocacher, je loopt een cache. Vind je hem? Dan is het een found. 1 found en nooit 2 founds. Je hebt dat ding toch maar 1 x gevonden?

 

Straks mag je een cache dubbel of driedubbel loggen omdat je een manke poot hebt, of een auto die niet door de keuring is gekomen of omdat je al langer in de WAO zit of omdat je een lelijk wijf hebt....

 

Ik denk dat ik mijn geocachingpet maar in de wilgen hang. Geef die lui die zo ge*len op de ranking alsjeblieft mijn punten erbij. Of geef ze een voorsprong van 1000 founds.

Voelen ze zich tenminste nog ergens goed in....

 

Roerend mee eens! :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je bent geocacher, je loopt een cache. Vind je hem? Dan is het een found. 1 found en nooit 2 founds. Je hebt dat ding toch maar 1 x gevonden?

Hier maak jij een denkfout. Het is niet het aantal founds wat de statistieken bepaald, maar het aantal found-logs!

Dus maak je eigen cache, log die een paar honderd keer, of paar duizend als je er voor gaat, en je staat bovenaan. Geheel legaal! Dus waarom zou bonuscachen niet kunnen?! Dacht dat jij een ruimdenkend mens was?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wat dat lotnummer betreft,die GPS had ik gewoon geweigerd. Doe niet aan liefdadigheid. En die bak snert kunnen ze ook in hun h*l steken. Ben op dieet.

Laten we nu maar mooi gaan cachen aankomend weekend, dan is het cacheseizoenw eer los en hoeft iedereen die de afgelopen weken al aan het cchen is geweest zch ook niet meer schuldig te voelen ivm hun cahestroperijen.

Het jachtseizoen is pas vlgende week los......

 

wellicht off-topic, maarruh...

Cacheseizoen???? :P

 

Heb ik iets gemist in de regels? zijn we al die tijd illegaal bezig geweest :blush:

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook Grote Smurf heeft een lot-nummer, want een 60C winnen is nooit verkeerd. En als het een 1-april grap is, dan lachen we er lekker om! Want dat zou inderdaad een goede zijn, een grap waarbij iedereen roept dat het een grap is maar iedereen toch meedoet omdat het waar kan zijn. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje Kruimel wat ben je weer opstandig vandaag, kan die fee er niet effe iets aan doen?

Of moet ik je effe onder het brandalarm zetten zaterdag

 

groeten haakmans.

 

Nuh, ik ben niet opstandig, ik ben Kruimel. En dat gebeurt nu altijd als het over ranking gaat of over de raap me ff op in binnen 10 seconden caches..... Ik zie het niet als opstandig zijn, ik zie het als een smeekbede aan anderen om de kerk in het midden te laten en te vragen of ze eens willen nadenken wat geocachen nu eigenlijk is. Punten scoren of een dagje relaxed buiten bezig zijn. Liever één found it op een heel dag en heerlijk ontstressed dan 20 found its en van hot naar het geraced om snachts als een wilde door de keet te sjouwen omdat je van de gejaagdheid de slaap niet kunt vatten. Sommige cachen alsof hun leven er vanaf hangt terwijl mijns inziens de clue juist andersom is.

 

De beste 1 april grap staat nog altijd in jouw handtekening. Jij gaat weer cachen op of na 1 april. Maar volgens jouw eigen zeggen gaat de Fee cachen en loop jij als Inspector Gadget mee  :blush:

Nee, dan moet je het duidelijker omschrijven. Ik loop voorop met de GPS, de Fee hobbelt er achteraan en knipt foto's. 100den per cache. Het lukt haar om bij een nietszeggende omgeving nog 100 foto's te knippen. Ik moet soms 500 tot 1000 foto's bij langs smiddags om te zien welke ik online zet bij een log.

Alle gadgets heb ik verder gewoon in de rugzak of broekzak.. Bedoel maar, hoeveel cachers gaan cachen met 3 mobiele telefoons in hun zak? Of 2 GPSr in de rugzak en een in de bortszak? Hoeveel hebben er 1 a 2 PPC's bij zich? hahahaha, en nu ook nog en laptop voor onderweg. Ik moet toch onderweg op internet kunnen komen om de Kralencache online te zetten en als we stoppen gelijk weer op unavailable gooien? Tja, alles is voor Bassie omdat Fee niets van die rommel moet hebben en haar eigen oude siemens KralenFoon heeft. Men denkt wel eens dat ik ook wat met de KralenFoon heb, maar dat is niet waar. Ik moet niets van dat ding hebben.

Nee, het carambalige is dat ik de hele tijd voorop loop, en ongeveer 100 meter vanaf de cache dat tegen de Fee zeg. Nog 100 meter.....

Dan gooit ze de Powershot op de rug, pakt haar prikstokkie en kijkt gewoon rond... Ik loop verder en probeer de cache uit te peilen. je kent dat wel met en slechte ontvangst. 25 meter, 10 meter, 5 meter, 50 cm, 10 meter, 5 meter, 0 cm 5 meter..... Dat is voor vele cachers normaal toch? Allen bij ons gaat het zo, ik loop, ik peil en als ik al op 25 meter zit met de GPS dan hoor ik al een "Khebbum".... Ik hoef de cache niet uit te peilen. De Fee is geen GPS nodig als ze op 50 meter afstand is, is ze geen compas nodig, ze is geen kaart nodig en ze is geen hint of spoilerfoto nodig. Ze kijkt gewoon om zich heen en ziet de plek waar de cache is. Ze ruikt de cache. Ze prikt bij twijfel met de stok in de grond, ruikt aan de uiteinde en zegt dan: "Khebbum"... Alsof ze de "neus" is die met een stok in ieder bos een verborgen lijk vind. Eigenlijk heb ik veel liever dat ze thuis blijft.

 

Je bent geocacher, je loopt een cache. Vind je hem? Dan is het een found. 1 found en nooit 2 founds. Je hebt dat ding toch maar 1 x gevonden?

Hier maak jij een denkfout. Het is niet het aantal founds wat de statistieken bepaald, maar het aantal found-logs!

Dus maak je eigen cache, log die een paar honderd keer, of paar duizend als je er voor gaat, en je staat bovenaan. Geheel legaal! Dus waarom zou bonuscachen niet kunnen?! Dacht dat jij een ruimdenkend mens was?!

Dat klopt ja. Dat doe ik ook met de suprisecaches van van Geosint en MegaPiet. Die loggen we altijd 2x omdat we beide een suprisecache verstoppen en beide een mogen zoeken. Afgelopen keer een in Zuid Oost Groningen moeten zoeken en een in Zuid West Drenthe :P Ik ben ook ruimdenkend. Ik ken genoeg cachers die zijn eigen geplaatste caches steeds als een found it logt als die een cachecontrole heeft uitgevoerd. Wie verne*kt nu wie? Tis toch ziekig?

Ik ben ruimdenkend ja, maar dat komt meer door de omvang van mijn hersenen...

En wat dat lotnummer betreft,die GPS had ik gewoon geweigerd. Doe niet aan liefdadigheid. En die bak snert kunnen ze ook in hun h*l steken. Ben op dieet.

Laten we nu maar mooi gaan cachen aankomend weekend, dan is het cacheseizoenw eer los en hoeft iedereen die de afgelopen weken al aan het cchen is geweest zch ook niet meer schuldig te voelen ivm hun cahestroperijen.

Het jachtseizoen is pas vlgende week los......

 

wellicht off-topic, maarruh...

Cacheseizoen????

 

Heb ik iets gemist in de regels? zijn we al die tijd illegaal bezig geweest.

 

Offtopic? In zo'n draadje? Be my guest :thumbup:

 

Bijna geen enkele cacher weet dat je pas mag cachen vanaf het eerste weekend in April en dat is altijd tijdens het GME. Daarvoor ben je illegaal bezig en loop je de kans een bekeuring te krijgen en schaadt je het aanzien van de geocachecommunity.

Ik vind ook dat daar ook veel strenger tegen opgetreden moet worden. Gewoon iedere log dat tussen 15 oktober en 1 april wordt gelogd, bestraffen met aftrek van 2 cache founds...

 

wellicht off-topic, maarruh...

Cacheseizoen???? 

 

Heb ik iets gemist in de regels? zijn we al die tijd illegaal bezig geweest.

 

 

Nee hoor maar die Kruimel is een kou-kleum. Dat seizoen geld alleen voor hem en zijn Feetje. (overigens is hij wel illegaal bezig geweest)

Jullie daar in Brabant leven onder en boven de wet. En de kou heeft er niets mee van doen, dat weet jij ook wel. De arme boompjes moeten weer rust krijgen van al die GPSstralingen en schreeuwende idioten met prikstokken. Het gaat niet om het wild, dat is al wild genoeg, het gaat om de wilde bomen.

 

 

Nee hoor maar die Kruimel is een kou-kleum. Dat seizoen geld alleen voor hem en zijn Feetje. (overigens is hij wel illegaal bezig geweest)

 

Behalve als er gluhwein bij de cache is .

Het bezoeken van een event is iets anders dan het cachen buiten het seizoen. En ja, heb 1 cache gelopen. Dat was de neijoarsveziede cache. Welnu als straf mag degene die de cache heeft uitgezet me dat ding 2x aftrekken... En Glühwein? Nuh, heb niets gehad. HGOMSK moest het zo nodig het over zijn broek gieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan gooit ze de Powershot op de rug, pakt haar prikstokkie en kijkt gewoon rond... Ik loop verder en probeer de cache uit te peilen. je kent dat wel met en slechte ontvangst. 25 meter, 10 meter, 5 meter, 50 cm, 10 meter, 5 meter, 0 cm 5 meter..... Dat is voor vele cachers normaal toch? Allen bij ons gaat het zo, ik loop, ik peil en als ik al op 25 meter zit met de GPS dan hoor ik al een "Khebbum".... Ik hoef de cache niet uit te peilen. De Fee is geen GPS nodig als ze op 50 meter afstand is, is ze geen compas nodig, ze is geen kaart nodig en ze is geen hint of spoilerfoto nodig. Ze kijkt gewoon om zich heen en ziet de plek waar de cache is. Ze ruikt de cache. Ze prikt bij twijfel met de stok in de grond, ruikt aan de uiteinde en zegt dan: "Khebbum"... Alsof ze de "neus" is die met een stok in ieder bos een verborgen lijk vind. Eigenlijk heb ik veel liever dat ze thuis blijft.

 

Allereerst zou je dat dan een spoilerfee kunnen noemen?

Maar ten tweede hoop ik voor jou dat ze dit niet allemaal leest, anders moet jij binnenkort ook geschilderd worden.

 

P.s. ik zal vanaf nu weer on topic gaan sowwy.

 

groeten haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel verdacht hoor dat Bever iets weggeeft op 1 april? Tuurlijk heb ik als echte nederlander ook maar een lotnummer aangevraagd, maar als oud-werknemer van Bever Nijmegen zou ik toch beter moeten weten. Het enig edat bever ooit aan ons weggaf was een banketstaaf (over datum, echt waar) :no::blink: en een mooie handdoek met het bever logo. Maar daar moest het wel eerst kerst voor worden. Dus als dit een 1 april grap is...... Had je een betere sponsor kunnen zoeken. :blush:

 

Wat betreft de bonus caches.... Laten we hopen dat dat ook een grap is anders kunnen we de routes naar de caches in de dunbezaaide gebieden net zo goed gaan alsfalteren en voorzien van pijlen! :P Het wordt dan zo druk dat wij uit de dunbezaaide gebieden op ons gemak gaan cachen in de regio Den Haag! ;)

 

Gegroet L van Team LeF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...