Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Geplaatst

Willem van harte beterschap vanuit Groningen en sterkte de komende tijd.

Je heb ons(net als anderen) wel laten schrikken hoor.

Gr Twinlife

(Bionda leuk dat je ons op de hoogte houd van Willem via de site)

Gast ThunderBird07
Geplaatst (bewerkt)

:)

Pff, Willem heel veel sterkte en beterschap gewenst vanuit Kudelstaart/Aalsmeer.

Denk en luister ook aan/naar jezelf !!

Robert

PS Thumbs up! :blink:

bewerkt door ThunderBird07
Geplaatst

Van harte beterschap Willem

Jou een beetje kennende heb je zeker al zitten broeden op een cache in de tuin van het ziekenhuis. Kan je vanachter het raam kijken. :blink:

Geplaatst (bewerkt)

Williii heel veel van harte beterschap kerel, ik hoop dat we over niet al te lange tijd onderaan dit topic een berichtje uit jou hand mogen zien.

Menno, Lady veel sterkte toegewenst. Ik weet uit eigen ervaring wat jullie overkomt. Dat jullie Williii weer spoedig thuis mogen verwelkomen.

Locutus

bewerkt door dutch-locutus
Geplaatst

Dat is ook wat!!!!

Ik ben de afgelopen twee dagen en vandaag helemaal in de ban van de caches van Willii in Delft omdat ik er zaterdag heengaa, ben nu mijn hoofd aan het breken over de de Verjaardags Quiz cache van de Lady en zie ik dit nu staan!!!!

Ook vanuit het hartje van Nederland, veel beterschap toegewensd.

Hoe is dat mogelijk vraag ik me wele eens af: gisteren nog zijn Coopertest gezien en dan dit... :(

Vergeet even je caches, ik zal in ieder geval een aantal nakijken aankomende zaterdag!!

Geplaatst

Ook vanuit zuidoost Groningen beterschap gewenst Willi.

Van harte beterschap Willem

Jou een beetje kennende heb je zeker al zitten broeden op een cache in de tuin van het ziekenhuis. Kan je vanachter het raam kijken.  ;)

:(:(

Geplaatst

we hopen ook vanuit Veendam dat je snel weer op de been bent. we zullen aan je denken en hopen dat je voor de feestdagen weer thuis bent.

ennuh... bij welk ziekenhuis kunnen we binnenkort een nieuwe cache verwachten? :(

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...