Spring naar bijdragen

Williii Carrotte in ziekenhuis


Lady Cachetta

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Yvonne en ik hopen dat Willem weer spoedig het ventje is.

En als er een handje hulp nodig is bij het onderhouden van de caches, dan horen we dat graag. We wonen vlakbij ....

Voor Willem : all the best !!!

bewerkt door kapper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom net terug van Vlieland, dus heb een paar dagen het forum niet kunnen volgen.

 

Wist even niet wat ik las, had dit niet verwacht. Williii deed toch aan hardlopen?

Ben dus behoorlijk geschrokken. :blink:

 

Vanuit Zaandam wens ik je het beste en hoop spoedig weer een cache log van je te lezen en je op een event weer tegen te komen.

 

Sterkte!

 

Gerard :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er één team is dat weet hoe belangrijk je gezondheid is, dan zijn wij het wel...

We hopen je binnenkort weer te kunnen verwelkomen bij een van onze caches, als je in de buurt bent, ben je uiteraard van harte uitgenodigd om nog eens langs te komen.

 

Veel Beterschap

 

 

De Overburen

Adriaan & Lisette

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel veel beterschap gewenst van uit Zuid Limburg. Hopelijk krabbel je snel weer op, want hoewel je "De Groene Taille" op je lijstje hebt staan zou ik je graag ook eens wat zuidelijker willen zien bij de rest van onze caches. Je wordt in ieder geval goed verzorgd en als het medeleven uit “geocachers land” hartversterkend is, dan kan het gewoon niet meer kapot gezien de vele reacties. Bionda jij bedankt voor je goede werk voor Willem (uiteraard ;-) ) en de tijd die je je getroost om ons zo goed op de hoogte te houden. Klasse!

sjors&co&bo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds vanmiddag weer thuis :P

Nogmaals heel hartelijk dank voor alle steunbetuigingen die ik heb mogen ontvangen ;) Dat heeft me heel goed gedaan.

Met mijn hartje gaat het redelijk goed. De beschadiging is zoals ik had verwacht klein. Dat bleek uit een echo van het hart en een fietsproef. Ik moet wel aan medicijnen om het verkeerde cholesterol buiten te houden en zodoende herhaling te voorkomen.

Belangrijkste voor mij is nu dat ik me goed voel :eek:

Ook mag ik alles doen inclusief hardlopen.

Even zien wanneer ik daar weer voorzichtig mee begin.

Cachen was ik sowieso nog niet van plan.

Wel een cache verstoppen natuurlijk. Normaal had ie er al gelegen. Het plekje had ik al verkend. Puzzel is klaar. Maak de borst maar vast nat... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...