Spring naar bijdragen

Williii Carrotte in ziekenhuis


Lady Cachetta

Aanbevolen berichten

Ja hoor,

Williii heeft zijn eerste cache in het ziekenhuis gevonden.

Achtbaangek bracht een hitchhiker mee. Williii's ogen begonnen weer te glanzen.

Alleen de GPSr mag helaas niet aan. Die stoort op alle medische metertjes die Willem nu bij zich moet dragen.

 

Hij was erg blij met alle reacties die ik had uitgedraaid en meegenomen.

Heel erg bedankt!

 

Laatste nieuws en foto's op fixeer.nl/willem.

 

Persoonlijk stel ik alle (vele!) hartverwarmende reacties ook erg op prijs.

 

Groetjes van Lady Cachetta

bewerkt door Lady Cachetta
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heeee Williiiii, Wat is dat nu? confused1.gif Ik heb nog een paar caches op stapel staan hoor...

 

Van harte beterschap toegewenst vanuit het een fris en mistig Zuid Oosten van Drenthe.

 

Dat je snel weer gezonder thuis mag zijn.

 

GRTZ

 

Kruimeldief en KralenFee

 

Fons ligt in het ziekenhuis.

- Welke Fons?

Ziekefons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor,

Williii heeft zijn eerste cache in het ziekenhuis gevonden.

Achtbaangek bracht een hitchhiker mee. Williii's ogen begonnen weer te glanzen.

Alleen de GPSr mag helaas niet aan. Die stoort op alle medische metertjes die Willem nu bij zich moet dragen.

 

Hij was erg blij met alle reacties die ik had uitgedraaid en meegenomen.

Heel erg bedankt!

 

Laatste nieuws en foto's op fixeer.nl/willem.

 

Persoonlijk stel ik alle (vele!) hartverwarmende reacties ook erg op prijs.

 

Groetjes van Lady Cachetta

 

Het is heel goed om te zien dat Williii alweer uit bed is en met zijn gezin op de foto staat. :huh: En alweer een cache gescoord, geweldig. ;)

Ik las op zijn thuispagina dat het veroorzaakt is door een te hoog cholesterolgehalte. Ook ik denk erg gezond te leven, maar ik ga het toch eens laten testen. Er is op dit moment een campagne van de hartstichting om dit gratis te laten doen in de supermarkt. Echt Nederlands wel, gratis cholesteroltest in de supermarkt. Zie de site van de hartstichting. Er zijn ook dagelijks spotjes van op de radio.

Ik ben nog relatief jong, maar zo'n testje kan nooit kwaad. Gezond leven is dus geen garantie voor het uitblijven van hartproblemen.

 

Williii, hou je taai !!!! Veel sterkte ook voor de rest van zijn familie.

 

Lady C, bedankt voor de moeite die je neemt om "ons" op de hoogte te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:huh:

 

Niet alleen het bericht zelf is even schrikken maar ik word ook even still van stortvloed aan reacties. Het mag duidelijk zijn dat iedereen ontzettend met je (jullie) meeleeft. Wij in Amsterdam natuurlijk ook!

 

Heel veel beterschap !

 

IJskimo,

Wendy,

Ezra,

Bella

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willem, als je de aandacht van iedereen trekt, doe dat dan gewoon via een paparazzi-event of zo. Maar laat ons niet meer op deze manier schrikken!

Las gisteren tijdens het werk al op de GC.nl site dat je in het ziekenhuis lag, maar nu lees ik dat het serieuze boel is. Gelukkig gaat het allemaal weer de goede kant op en kun je rekenen op de steun van je familie.

Wat een service: een site met de stand van zaken. Lady....klasse!

En dan de hitchhiker. Goed werk van 8BG.

Voor wat betreft het onderhoud van je caches kun je op de rest van de gc'ers rekenen.

Als jij je nou volledig voor je eigen gezondheid inzet, dan zien we je graag spoedig weer in goede gezondheid in het veld.

 

Van harte beterschap.

 

Walter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, fijn dat er nog steeds reacties binnenkomen.

Het laatste nieuws is nog steed ste volgen op fixeer.nl/willem.

 

Willem heeft me de volgende tekst gedicteerd en gevraagd deze op het forum te zetten:

 

Hallo allemaal,

Dank, dank, dank voor jullie goede wensen. Het doet me heel goed zo veel medeleven te ontvangen. Zelf ben ik erg optimistisch over mijn herstel.

Door de medische wereld fantastisch goed geholpen. Alleen maar lof.

Op de ambulance-race van Delft naar Den Haag om alsaar gedotterd te worden zag ik door de achterruiten dat we geflitst werden. Deze cache heb ik echter al gelogd...

Van groot belang is te weten welke klap mijn hart heeft gehad. Dat weten we nog niet. Moet uitgezocht worden volgende week. Vanwege het snelle ingrijpen heb ik goede hoop dat alles nog intact is en ik dus volgend jaar weer vrolijk door het struweel struin op weg naar mooie caches.

Mijn eigen caches laat ik een maandje voor wat ze zijn. Ik heb begrepen uit de mails dat men daar volop begrip voor heeft. Waarom een maand? Ik heb gelezen dat je officieel 1 maand niet mag autorijden na een hartinfarct. Natuurlijk wordt dat niet gecontroleerd, maar als je brokken maakt in die tijd weet de verzekering je te pakken!

Uiteraard gaat de Carrotte Coörd Service gewoon door. Als ik weer thuis ben laat ik het weten en kan er ook weer gemaild worden.

Ik heb hier geen beschikking over internet, maar Bionda, de liefste dochter die je je kunt wensen, zal het voor mij op internet zetten.

 

Groeten aan iedereen van Williii Carrotte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...