Spring naar bijdragen

Williii Carrotte in ziekenhuis


Lady Cachetta

Aanbevolen berichten

Op donderdagochtend 25 november heeft Willem (Williii Carrotte) een hartinfarct gehad.

Geheel onverwacht, daar hij verder kerngezond is.

Hij is meteen goed geholpen door huisarts, ambulance en dokters en meteen geopereerd, dus het gaat nu weer redelijk met hem.

Op het moment dat ik dit schrijf (donderdagavond) ligt hij nog op de intensive care en het ziet er naar uit dat hij voorlopig nog wel even in het ziekenhuis moet blijven.

Daarom kunnen zijn caches de komende vier weken niet goed onderhouden en bijgehouden worden.

 

Voor mensen die geïnteresseerd zijn in de gezondheid van Willem heb ik een site geopend met het laatste nieuws. Klik hier.

Je gaat dan naar www.fixeer.nl/willem.

 

Eventuele beterschapswensen kunnen naar mij biondah@hetnet.nlgestuurd worden, zodat ik ze uit kan draaien en aan hem geven in het ziekenhuis.

 

We rekenen op jullie begrip wat betreft de caches (hij maakte zich er erg zorgen om).

 

Groetjes van Bionda (Lady Cachetta)

bewerkt door Lady Cachetta
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wens hem maar heel veel beterschap toe.

 

Het lijkt mij dat ie op dit moment andere zorgen heeft als het onderhouden van caches.

Ik ken niet al zijn caches, maar ik denk dat het allemaal niet zo'n vaart zal lopen met eventueel "achterstallig" onderhoud of andere wantoestanden.

Je vader kennende heeft hij alles picobello verzorgd, dat zou voor wat extra veerkracht kunnen zorgen.

 

In ieder geval sterkte toegewenst voor willem en de rest van de familie.

Wel schrikken hoor.

bewerkt door steensnoeper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Williii, heel veel beterschap.

 

Ik hoop dat je de feestdagen weer gezellig en gezond met familie en vrienden door gaat brengen! Wees niet ongerust over je caches, ik denk dat menig

geocacher er nu een extra oogje op houdt.

 

Nogmaals, veel beterschap.

 

Bytheway

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook vanuit Amsterdam hopen we op een heel snel herstel. Willem, we hopen dat je heel snel hersteld en weer op de been bent. Voor je het weet is het weer lente, en dus tijd om te gaan cachen, maar dan wel met mate :blink:

Hou het rustig, die caches liggen er volgend jaar ook nog wel. Beterschap van Ruud en Marja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Williii,

 

Je laat ons wel schikken hoor. Het laatste waar je je druk over moet maken zijn die caches. Dat is immers maar een spelletje. Zorg maar dat je snel en gezond weer terugkomt.

 

8BG, de Heer en Lady veel sterkte toegewenst!

 

tot cache,

team Wij Drie :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...