Lady Cachetta Geplaatst 26 november 2004 Auteur Geplaatst 26 november 2004 Heel erg bedankt voor alle meelevende reacties! Ik ga zo weer naar het ziekenhuis en ik zal alles voor hem uitdraaien en meenemen. Ik weet zeker dat dat hem goed zal doen. De URL van de website met het laatste nieuws over Williii is www.fixeer.nl/willem Kl ik hier om daar naar toe te gaan. Groetjes, Lady Cachetta
Zathras and his dog Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 Willem, Ook namens ons van harte beterschap en een knuffel van de hond. Arjen, Jolanda en Kenar
Twinlife Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 Willem van harte beterschap vanuit Groningen en sterkte de komende tijd. Je heb ons(net als anderen) wel laten schrikken hoor. Gr Twinlife (Bionda leuk dat je ons op de hoogte houd van Willem via de site)
Gast ThunderBird07 Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 (bewerkt) Pff, Willem heel veel sterkte en beterschap gewenst vanuit Kudelstaart/Aalsmeer. Denk en luister ook aan/naar jezelf !! Robert PS Thumbs up! 26 november 2004 bewerkt door ThunderBird07
Skries Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 Willem, Vanuit Fryslân wensen we je beterschap. Doe het rustig aan de komende tijd. Tot cache in het heitelân.
stada Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 Van harte beterschap Willem Jou een beetje kennende heb je zeker al zitten broeden op een cache in de tuin van het ziekenhuis. Kan je vanachter het raam kijken.
mc gregor Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 Willem van harte beterschap van uit almere
schatzoeker Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 Willem Ook vanuit het Zuidelijke Limburg van harte beterschap gewenst. En met zoveel beterschapswensen moet dat ook snel lukken! Groetjes
dutch-locutus Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 (bewerkt) Williii heel veel van harte beterschap kerel, ik hoop dat we over niet al te lange tijd onderaan dit topic een berichtje uit jou hand mogen zien. Menno, Lady veel sterkte toegewenst. Ik weet uit eigen ervaring wat jullie overkomt. Dat jullie Williii weer spoedig thuis mogen verwelkomen. Locutus 26 november 2004 bewerkt door dutch-locutus
joris Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 Willem, ook vanuit Den Briel van harte beterschap gewenst! Claudi en Joerg
GPSiegurd Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 Dat is ook wat!!!! Ik ben de afgelopen twee dagen en vandaag helemaal in de ban van de caches van Willii in Delft omdat ik er zaterdag heengaa, ben nu mijn hoofd aan het breken over de de Verjaardags Quiz cache van de Lady en zie ik dit nu staan!!!! Ook vanuit het hartje van Nederland, veel beterschap toegewensd. Hoe is dat mogelijk vraag ik me wele eens af: gisteren nog zijn Coopertest gezien en dan dit... Vergeet even je caches, ik zal in ieder geval een aantal nakijken aankomende zaterdag!!
hoppertje Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 Ook vanuit zuidoost Groningen beterschap gewenst Willi. Van harte beterschap Willem Jou een beetje kennende heb je zeker al zitten broeden op een cache in de tuin van het ziekenhuis. Kan je vanachter het raam kijken. <{POST_SNAPBACK}>
TheFamily Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 Ook vanuit het Overbetuwse Heteren, beterschap gewenst. Groetjes Team The Family, Heteren.
kroep loekies Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 we hopen ook vanuit Veendam dat je snel weer op de been bent. we zullen aan je denken en hopen dat je voor de feestdagen weer thuis bent. ennuh... bij welk ziekenhuis kunnen we binnenkort een nieuwe cache verwachten?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden