Spring naar bijdragen

Kabouterbond


Bytheway

Aanbevolen berichten

Wat kan ONS dat schelen, wie is ons. Vind dit een heel eng woord. Ik hoor er dus niet bij. Mag dus ook geen uitleg vragen, wat ik hoor niet bij ons.

 

Als je iets minder achterdochtig leest, zou je ons misschien kunnen vertalen naar wij, hier op het forum. Met ons zou je wij geocachers kunnen lezen. Dus jij hoort er ook bij. Als je tenminste wilt lezen wat ik bedoel.

 

 

Dat bedoel ik dus met verder kijken dat je neus lang is, je had niet eens het hele draadje gelezen. Alleen in dit draadje had ik inderdaad een forumregel gequote. Dat was inderdaad niet slim, maar niet als een aanval bedoeld op de moderatoren.

 

Wees maar niet bang, ik lees alles. Ieder draadje waar ik in reageer is door mij van het begin tot het einde gelezen. Dat je me niet bent opgevallen wil niet zeggen dat ik je niet gelezen heb. Je bent me niet opgevallen is hetzelfde als je hebt niets indrukwekkends geschreven dat ik je me herinner of dat je me bent bijgebleven. Ik weet van heel veel posters wat ze geschreven hebben omdat dat wat ze hebben geschreven hebben mijn interesse heeft gewekt. Nietszeggende flutreplys schift ik daarbij weg. Zo groot is mijn HD ook weer niet.

 

De volgende keer zet ik er wel een smile bij, iets als dit  :eek: , misschien is het dan duidelijker.
Zou wel zo handig zijn als de grap niet in je tekst zit verborgen.

 

Jammer van die mooie wekker trouwens' date=' moest dat nu?[/quote']

 

Iets zegt mij dat ik het beter niet kan vragen, maar welke wekker ? Ga pas maandag naar de psychiater, dus help mij nog maar een beetje.

 

Och men heeft ooit een cache "onschadelijk" gemaakt doordat er een tikkende wekker in verstopt zat. Het lijkt me beter dat je iets minder argwanend bent.

 

Tevens verzoek ik je om hier niet meer op te reageren. Ik heb allereerst geen behoefte aan welles/nietes gezever of eindeloos gezeur. Tevens is het volledig offtopic. Als je wilt reageren op de topic, prima. Andere berichten worden verwijderd omdat het draadje vanaf nu schoon blijft.

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Kunnen we nu ff kappen over moderators en oud gezeik over kabouters?

Daar gaat dit draadje niet over. Ga er [*** Edit Camelion: krachtterm verwijderd ***] eens van uit dat alles al eens is gezegd, dus als je het niet eens bent met off-topic-dingen ga je maar lekker per PB in discussie.

Misschien blijft er dan nog eens wat leesbaars over. :eek:

 

En nou weer on-topic:

Zoals al eerder vermeld is geenstijl.nl de sop van de kool niet waard.

Een 4e-rangs-nitwit-site die soms wel eens door luie journalisten en BN-ers die we niet willen kennen worden gebruikt om hun eigen gebrek te verbergen.

Geen aandacht aan geven, gaat het vanzelf weer weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien wat off-topic, maar:

 

quote: De zeer gedetailleerde kaarten zijn op een schaal van 1:25.000 (1 centimeter op de kaart is 25 meter in het echt)

 

Waar kan ik deze kaarten krijgen? Op die van mij is 1 cm. in werkelijkheid namelijk 250 meter. :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Intussen beraden wij als moderators hoe we straks verder gaan, maar wat mij betreft is bijltjesdag aangebroken; of voor mij, of voor een aantal anderen.

Ik kan me goed voorstellen dat jullie je zo voelen. Ga eens in een commisie van een vereniging zitten, voetbal of tennis, echt heel leuk. Je doet het nooit goed, krijgt altijd de shit over je heen. Maar er zijn zat andere reacties, waardoor je toch doorgaat.

Zo hopelijk voor jullie ook. :eek:

Ik zit of zat in Ouderraden en medezeggenschapsraden van school, groepsbestuur en groepsraad van de lokale scoutingvereniging, scoutsraad van de regio, regioraad, teamleider verkenners. Ondernemingsraad op het werk. Heb honderdduizend commissies gedaan van open dagen bij Philips tot evangelisatiewerk. Nog nooit heb ik in zo'n korte tijd (juni 2003 aangemeld als Heirbaut Hunters) zo veel rotzooi over me heen gehad.

Blijkbaar mag dat allemaal op internet :no: Anarchie is blijkbaar toelaatbaar omdat het hier toch maar virtueel is??!

 

Als ik merk uit reacties van Bytheway wat er nu leeft bij de starters van deze website/forum, schaam ik me diep; ook plaatsvervangend.

 

Maar maak je geen zorgen, ik ga wel door. Maar ik kan je verzekeren dat wanneer er niet op zeer korte termijn, heel veel veranderd in het gedrag van sommige mensen, er een aantal mensen niet doorgaat.

 

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden!

 

Ik ga op korte termijn de forumregels aanpassen. Vervolgens leg ik ze voor aan de moderators (Zero Cool en Kruimeldief), Geoman en Bytheway. Daarna hoort een ieder meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De moordenaar van Theo reed op een fiets. Hij heeft deze gebruikt om zijn slachtoffer in te halen en vervolgens te kunnen neerschieten. Schande dat fietsen nog zomaar voor iedereen verkrijgbaar zijn. Daar moet de overheid echt iets aan doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Yvonne (GOTCHA)
Ik ga op korte termijn de forumregels aanpassen. Vervolgens leg ik ze voor aan de moderators (Zero Cool en Kruimeldief), Geoman en Bytheway. Daarna hoort een ieder meer.

Dit kun je niet menen.

Waar overal in de maatschappij geroepen wordt om minder regels, gaan we er in het geocache wereldje steeds meer maken?

Kom op zeg. Geocaching is een sport voor mensen die juist gesteld zijn op hun individuele vrijheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar maak je geen zorgen, ik ga wel door. Maar ik kan je verzekeren dat wanneer er niet op zeer korte termijn, heel veel veranderd in het gedrag van sommige mensen, er een aantal mensen niet doorgaat.

 

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden!

 

Ik ga op korte termijn de forumregels aanpassen. Vervolgens leg ik ze voor aan de moderators (Zero Cool en Kruimeldief), Geoman en Bytheway. Daarna hoort een ieder meer.

Camelion

 

Ik reageer nooit in dit soort discussies, omdat ik vind dat het geen toegevoegde waarde heeft.

Ik reageer liever in draadjes die gaan over vragen over het hoe en waarom. Iemand daadwerkelijk helpen dat vind ik leuk. Uiteraard lees ik deze draadjes wel, maar dan met gemengde gevoelens.

Ik snap niet dat sommigen zo "durfen" te schrijven over hun mede collega cachers. Maar dat is voor hun verantwoordelijkheid.

 

Ik reageer alleen nu even omdat ik in je schrijfsels lees dat je er na zo'n korte tijd eventueel mee zou kunnen kappen.

 

Je moet maar denken aan de teamleider, het burohoofd, de leider in het algemeen.

"Hij is het pispaaltje van onder en van boven!"

Als er iets fout gaat dan heb jij het gedaan in de ogen van degenen die boven je staan en in de ogen van die onder je staan kun je nooit iets goeds doen! Iedereen denkt namelijk dat je die functie toch maar gekregen hebt door met bruine armpjes te werken".

Je doet het nooit goed en er is altijd wel iemand die je wil beschadigen!

 

Gewoon doorgaan en denken ze zijn niet wijzer! Sta er boven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga op korte termijn de forumregels aanpassen. Vervolgens leg ik ze voor aan de moderators (Zero Cool en Kruimeldief), Geoman en Bytheway. Daarna hoort een ieder meer.

Dit kun je niet menen.

Waar overal in de maatschappij geroepen wordt om minder regels, gaan we er in het geocache wereldje steeds meer maken?

Kom op zeg. Geocaching is een sport voor mensen die juist gesteld zijn op hun individuele vrijheid.

Lezen wat er staat graag: 'aanpassen' van de regels, niet 'meer' regels!

Het wordt wat mij betreft kort en bondig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het helemaal met Schatzoeker eens!!

 

Gewoon doorgaan, er zijn ook mensen die het wel ontzettend warderen wat jullie doen al ben ik niet vaak op het forum merk ik wel dat er een negatieve sfeer bij gekomen is de laatste tijd.

 

Waar gaat het allemaal om: GEOCACHEN!!!!

 

En als het kan gezellig met meerdere cachers. Dat vind ik ook de meerwaarde van een Event waar je mensen in het echt ziet en die mensen ook leert warderen zoals ze zijn en als het moet op een positieve manier confronteerd.

 

En als het echt bij sommige alleen de bedoeling is om andere te schaden dan is de keuze simpel: Uit het Forum!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als het echt bij sommige alleen de bedoeling is om andere te schaden dan is de keuze simpel: Uit het Forum!

Hear, hear!!! ;)

 

Wie alleen maar komt om de boel te verzieken: Oprotten !! :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook een reactie van mij over dat hele gebeuren.

 

Ik was toen ik dit hoorde nogal p****d o**, dat door iemand die een

nieuwsbericht plaatst zoveel gehannes over zich heen krijgt. Vandaar

ook niet direct een bericht van mij.

 

Het forum gedeelte hier heet "Nieuws, Informatie & Polls", dat

past er dus precies bij. Iedereen weet wat die kab.dingen zijn, hoe je

eraan komt etc. etc. Dus ook een heel logisch iets om zo'n berichtje

hier te plaatsen, ik las het als informatie. (gekke ik).

 

Dan begint het normaal, altijd op en aanmerkingen maar leuk, heeft

toch een impact. En kijk wat voor een gehannes er weer verschijnt.

En wat dat voor gevolgen heeft gehad :(

 

En om eerlijk te zeggen, toen ik voorstelde om een slowchat gedeelte

te laten aanmaken, was dat gewoon omdat ik toen dacht gezellig,

leuk een plek waar iedereen, kan kletsen (je begrijpt wel wat ik bedoel)

 

Laten we het daar hebben over een harddisk of over een auto die

het niet doet. Op het moment ben ik teleurgesteld, op iets wat ik zelf

altijd als leuk hebt ervaren, er nu zo'n negatieve sfeer hangt.

 

Ik modereer ook op een site waar de leeftijden varieren van 12 t/m 21

ik moet zeggen dat ze stukken volwassener omgaan met serieuzere

onderwerpen dan dat het hier gedaan wordt.

 

Maar alsjeblieft hou het nou gezellig. Het is zo makkelijk om de boel te

verzieken (pardon). Maar het gezellig maken moeten we toch allemaal

met elkaar doen!?

 

groeten, Zero CooL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raakt het draadje niet wat off topic?

 

Bytheway is in mijn beleving niet aangevallen, maar diverse mensen herkennen zijn emotionele beleving van het bericht in "geenstijl" niet

en dat mag gerust gezegd.

Menig moderator had dat anders opgepakt en het daarom een persoonlijke beleving.

Betreurenswaardig dat iemand daar zo emotioneel van wordt dat hij opstapt.  Hij is niet kapot gemaakt, maar kan nie met discussie op deze manier over weg.

Wat een onzin allemaal. Alsof ByTheWay is kapotgemaakt, alsof ByTheWay is opgestapt, alsof ByTheWay al dood is.

Waar kan ik die info vinden?

 

Ik dacht dat BTW dit geschreven heeft:

 

Per direkt is Kruimeldief aangesteld als moderator. Dit omdat ik te weinig

tijd heb, en door persoonlijke omstandigheden niet meer constant kan

modereren.

 

En jij durft je af te vragen of het draadje niet wat offtopic wordt? Nou mijn beste, niet "wat" maar een hele boel.

 

De rest van je verhaal is nog verder los van de waarheid, het quoten niet waard. Ik zie daarin ook persoonlijke aanvallen op een aantal moderators en verder is het een aaneenschakeling van herhalingen uit de diverse draadjes waarbij je al eens met mij of met Camelion in de haren bent gevlogen. Daarom lijkt het me beter jouw bericht te deleten om verder flamen te voorkomen.

Mocht je het er niet mee eens zijn, Camelion is momenteel de administrator die dit soort zaken behandeld.

 

 

Ik zou graag zien dat iedereen nu zoveel mogelijk ontopic blijft. Lees goed, zoveel mogelijk. Postings die alleen al het vermoedelijke flame bevatten richting wie dan ook, worden gedeleted.

Waar gaat het in deze topic over? Een druk bezochte nep-opiniesite heeft een verschrikkelijk dom verhaal geplaatst over ons geocachers en dat we gebruik zouden maken van strategische kaarten die we gestolen hebben van het kadaster en zo veelvuldig verspreiden dat de terroristen er wel eens flink baat bij kunnen hebben.

Dat is het verhaal hier en niet een BTW die wel of niet heen is gegaan a la Arafat of een stel lambalmoderatoren die ineens iedereen de kop gaat snellen alvorens we het licht hier uit doen.

 

livetext1.gif

 

Kruimeldief :(Wapenstilstandonderhandelingsconferentietafel, da's pas een mooi woord voor Scrabble!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Yvonne (GOTCHA)

Dus ik mag niks lelijks zeggen over/tegen ** naam toch maar ff weggehaald door Moderator **

Kruimel, het gaat wel saai worden hoor.....

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus ik mag niks lelijks zeggen over/tegen ** naam toch maar ff weggehaald door Moderator **

Kruimel, het gaat wel saai worden hoor.....

Welnee, saai worden doet het hier nooit. Daar zijn we dan met zijn allen verantwoordelijk voor.

Gelukkig schreef ik:

 

Ik zou graag zien dat iedereen nu zoveel mogelijk ontopic blijft

 

Die zoveel mogelijk redt jou en mij nu. Het hoeft ook niet zo superstrak hoor. Pfff dan is er voor mij ook geen lol aan :(

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Om maar eens ON-topic te blijven, ik heb eens gekeken naar de reacties op geenstijl.nl. De meerderheid lijkt toch van het type:

- onzin, die kaarten zijn ook legaal te krijgen

- als je zo redeneert kan je alles wel verbieden

 

Het lijkt allemaal op de bekende storm in een glas water.

 

Jos <Team Warmer>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...