Spring naar bijdragen

Kabouterbond


Bytheway

Aanbevolen berichten

En wie kregen er een IP-ban omdat ze alleen maar grapjes maakten over kabouters?
Ikke was er toen ook bij als aanstichter. ;)

 

Wat er nu gebeurt is precies de bedoeling van die terroristen, angst en verwarring veroorzaken.

Privacy wordt beperkt en we kunnen niet meer langer gewoon lekker met onze hobby bezig.

Bah! ;)

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Stja, ik weet niet of ik hier veel mee ben opgeschoten.

 

Het doel was om geocachers te informeren over het feit dat bepaalde zaken, of aanverwante zaken, een

heleboel stof kunnen doen opwaaien. Zoals in dit geval de k.abouterkaarten.

 

Om dus duidelijk te maken dat bepaalde zaken uit proporties getrokken kunnen worden waardoor de

gehele geocachingcommunity schade op kan lopen.

 

Dit leek mij een duidelijk voorbeeld. Het is een stuk tekst van de grootste weblogger van Nederland,

op een site die door tienduizenden mensen per dag bezocht wordt. De inhoud van de tekst is

sensatiebelust en slaat in de meeste gevallen de plank volledig mis. Maar het ging ook niet om de

tekst: Het ging om wat het gevolg van bepaald handelen kan zijn.

 

Er is maar door weinig forumleden serieus op in gegaan. Die dat wel gedaan hebben, daarvoor dank.

 

Bytheway

 

ps: Er is nog ruimte voor serieuze, inhoudelijke reacties. Daarna gaat het draadje dicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop niet dat er iemand is die deze onzin over die oude TOP25 kaarten serieus neemt. De eerste de beste serieuze terrorist voorziet zich echt wel van recent TOP10 en beter materiaal.

De juiste manier is mijns inziens om het grote publiek van de correcte informatie te voorzien m.b.t. het betreffende kaartmateriaal om zodoende zulk soort onzin als gepubliceerd te ontzenuwen.

En verder je niet al te druk over maken want dan heb je geen leven meer.

 

Kees ;)

bewerkt door dolphinleap
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij maar praten over kab. kaarten maar hoe gaat de overheid om met echt gevoelige informatie?

Of doen we net als kort voor de 2e wereldoorlog, topkaarten laten drukken in toenmalig Duitsland wat overigens heel erg werd gewaardeerd door de bezetter. ;)

 

Kees :o

 

P.S. ik opper dan ook het idee dat iedereen z'n gps en carnav system ter vernietiging gaat inleveren op het gemeentehuis, je weet maar nooit of iemand het gaat misbruiken tenslotte :o (zijn ze dan ook elders te koop? open grenzen? oops) ;)

bewerkt door dolphinleap
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stja, ik weet niet of ik hier veel mee ben opgeschoten.

 

Tja ik denk dat het beter was geweest als een niet moddereter het berichtje had gebracht, let wel ik vind absoluut niet dat een moddereter zich niet mag mengen in discussie's. Maar het was uitlokken tot kritiek op moddereters, wat ik overigens als heel rot heb ervaren. Ik dacht me er lachend van af te maken. En hoopte zo dat dit draadje direct stopte.

 

Het doel was om geocachers te informeren over het feit dat bepaalde zaken, of aanverwante zaken, een

heleboel stof kunnen doen opwaaien. Zoals in dit geval de k.abouterkaarten.

 

Om dus duidelijk te maken dat bepaalde zaken uit proporties getrokken kunnen worden waardoor de

gehele geocachingcommunity schade op kan lopen.

 

Kijk en dat is het punt. De hele media ( in dit geval geen stijl) is een groot circus aan het worden en dat maakt mij enorm bang en verdrietig. Als die @#$%@ media nou eens deden wat ze moesten doen. Ons informeren, ons zelf laten concluderen, ons zelf een mening laten vormen en niet hun WIL, hun MENING en hun INTERPRETATIE wilde opdringen dan gebeurde er een hoop dingen gewoon niet hier in nederland. Geen Stijl is het grootste voorbeeld van olie op het vuur gooien. Ruzie , onbgrip en vooral veel mensen pijn doen is hun doelstelling. Daar staan ze om bekend. En last but not least ze genieten ervan. Ze liggen helemaal in een deuk om wat er nu in dit draadje gebeurt.

 

ps: Er is nog ruimte voor serieuze, inhoudelijke reacties. Daarna gaat het draadje dicht.

 

Ik weet niet of mijn bijdrage serieuze genoeg is maar heel graag dit draadje dicht. Want dit draadje word anders een politiekdebat ,rasisme en alle vuiligheid van de bovenste plank. Doe maar gauw dicht *please*

 

Kweet niet of het draadje nog wel wil volgen bedoel heel nederland staat op zijn kop, laat ons gewoon bezighouden met geocache en aanverwante zodat ik ff een plekje heb waar het niet om die problematiek draaid.........oke noem me maar een struisvogel, maar ergens moeten we dat allemaal op zijn tijd kunnen zijn.

 

Heks met "rare" emotie gevoelens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stja, ik weet niet of ik hier veel mee ben opgeschoten.

 

Het doel was om geocachers te informeren over het feit dat bepaalde zaken, of aanverwante zaken, een

heleboel stof kunnen doen opwaaien. Zoals in dit geval de k.abouterkaarten.

 

Om dus duidelijk te maken dat bepaalde zaken uit proporties getrokken kunnen worden waardoor de

gehele geocachingcommunity schade op kan lopen.

 

Dit leek mij een duidelijk voorbeeld.

 

ps: Er is nog ruimte voor serieuze, inhoudelijke reacties. Daarna gaat het draadje dicht.

Het is droevig maar het antwoord is nee.

 

Vreemd genoeg ziet een enkeling geen verschil tussen het lamballen over k.abouters wat dankzij al het gelambal nu gewoon niet meer getolereerd wordt enerzijds en de mededeling hoe men op die andere site ons geocahers al ziet als strategische geheimen leverende knechtjes van extremisten met geytewollen sokken notabene. Dat laatste vind ik nog het ergste.

 

Maar nee, helaas zijn er forumleden die dan nog moet beginnen over de forumregels. Bewijst in ieder geval dat de forumregels op zich wel indruk hebben achtergelaten. Toch?

 

Ik zou het draadje niet sluiten maar iedere offtopic of "anarchistische" reply met medeweten van de schrijver deleten.

 

GRTZ

 

Kruimeldief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neen, dit draadje gaat niet dicht. Ik moedig een ieder aan om door te gaan zoals hij/zij gewend was.

 

Het is bij de moderators al gebeurd, de emmer is al vol, dus de vuilspuiterij kan gewoon doorgaan. Complete anarchie, ga je gang.

 

Intussen beraden wij als moderators hoe we straks verder gaan, maar wat mij betreft is bijltjesdag aangebroken; of voor mij, of voor een aantal anderen.

 

Maar nu ga ik voor mijn kinderen naar school. Hun toekomstpad moet bepaald worden! Over hoofdzaak en bijzaak gesproken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neen, dit draadje gaat niet dicht. Ik moedig een ieder aan om door te gaan zoals hij/zij gewend was.

 

Het is bij de moderators al gebeurd, de emmer is al vol, dus de vuilspuiterij kan gewoon doorgaan. Complete anarchie, ga je gang.

 

Intussen beraden wij als moderators hoe we straks verder gaan, maar wat mij betreft is bijltjesdag aangebroken; of voor mij, of voor een aantal anderen.

 

Maar nu ga ik voor mijn kinderen naar school. Hun toekomstpad moet bepaald worden! Over hoofdzaak en bijzaak gesproken...

En hij heeft gewoon gelijk natuurlijk. Als je alle berichten nog een naleest....

En dat terwijl er op een website gewoon over ons gesproken wordt, dus het gaat ons aan en wij worden daarop geattendeerd door iemand die toevallig ook moderator is op ons forum.

Ik blijf erbij, deze discussie hoort helemaal niet over die kaarten te gaan en of dat nou wel of niet toegestaan is om het daarover te hebben.

Deze discussie hoort te gaan over het feit, dat wij op een website op een bepaalde manier afgeschilderd worden.

Waarom snappen we dat nou niet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Hoi, heeft tenminste iemand de schuld! Zo zijn we er weer in NL. Natuurlijk hebben de kaboutertjes HET gedaan. :no:

 

Een beetje terrorist og geocacher kan natuur lijk ook aan zeer gedetailleerde stelietfoto's komen, zomaar vrij op internet. En als je dan toch even tijd hebt en googled,....

 

Het moet dus maar eens uit zijn met al die vrije informatiegaring! Weg met internet dus of zou deze club dat weer iets te extreem vinden? net iets voor een kaboutertje natuurlijk. :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze discussie hoort te gaan over het feit, dat wij op een website op een bepaalde manier afgeschilderd worden.

Dat was zo ongeveer de insteek ja. Dat het nu toevallig ook nog een onderwerp behelst dat eigenlijk hier taboe is, is maar bijzaak.

 

Het was ook niet bedoeld om paniek te zaaien, maar gewoon niets anders dan: "Moet je nu eens zien, zo schrijft men op die site ineens over ons...."

 

Dat het klinklare onzin is en dat alle "geheime" info dat op die kaarten staat, ook op alle bewegwijzeringsborden staat, weten we natuurlijk allemaal wel.

 

Er wordt bijvoorbeeld gesproken over waterzuiveringsinstallaties. Welnu, de installaties die ik ken hier in de buurt, die ook op de bewuste kaarten staan, worden met een verkeersbord aangewezen :eek: En zo geldt dat voor alles. Ach, een ieder met een beetje kennis van zaken, o.a. wij geocachers, weet dat het dikke shit is. Maar, het staat er wel en het wordt goed gelezen. Er hoeft maar weer 10% te zijn die het gelooft en dan zijn het er 1000 die het vandaag al geloven.

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of mijn bijdrage serieuze genoeg is maar heel graag dit draadje dicht. Want dit draadje word anders een politiekdebat ,rasisme en alle vuiligheid van de bovenste plank. Doe maar gauw dicht *please*

 

Kweet niet of het draadje nog wel wil volgen bedoel heel nederland staat op zijn kop, laat ons gewoon bezighouden met geocache en aanverwante zodat ik ff een plekje heb waar het niet om die problematiek draaid.........oke noem me maar een struisvogel, maar ergens moeten we dat allemaal op zijn tijd kunnen zijn.

 

Heks met "rare" emotie gevoelens.

Jouw bijdrage wordt wel degelijk als serieus gezien Mega.

 

Dit draadje wordt geen politiek debat, zal geen racisme bevatten, zal niet "alle" vuiligheid van de bovenste plank meebrengen en derhalve hoeft het niet dicht.

 

En wat je "rare" emoties betrteft, lijkt me gewoon gezond en in het geheel niet raar. Iets wat op zijn kop staat kan ook weer omgedraaid worden.

 

Als je graag een plekje op het forum wilt waar het niet over problemen gaat, dan zullen we maar eens weer gaan lamballen op de daarvoor gereserveerde ruimte hier op het forum. Toch?

 

GRTZ

 

Kruimelpapa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@kruimel

Dan blijf ik zeggen dat je wel kunt gaan zitten te miereander woord voor voortplanten dat het draadje niet klopt met de forumregels, maar wat kan ons dat schelen als er in het draadje een verhaal wordt gequoot dat ons geocachers lijkt te betichten als mogelijke hulpjes van gasten die een terroristische actie op poten zetten. In dat verhaal staat eigenlijk dat wij domme cachers zo te koop lopen met onze "gestolen" strategische kaarten, dat wij dus slechtwillende hiermee helpen. Dan val jij over de forumregels? Dan ga je ook maar vervoegen bij de psychiater. Als je qua prioriteit dit soort zaken niet kunt scheiden dan bij deze mijn oprechte deelneming.

 

 

Wat kan ONS dat schelen, wie is ons. Vind dit een heel eng woord. Ik hoor er dus niet bij. Mag dus ook geen uitleg vragen, wat ik hoor niet bij ons.

Deze site (Geen stijl) wordt door duizenden gelezen. Dan lezen ze ook de reacties hierop.

Ik mag reageren op een verhaal, wat door bijna alle lezers als onzin, kinderachtig, sensatiegeil wordt beoordeeld. Vertel mij nu maar wie dit verhaal serieus gaat nemen en mij als geocacher er op aan kijkt dat een terrorist een kaart heeft van meer dan 8 jaar oud.

 

Hmm, psychiater, ja, ik vrees dat ik inderdaad daar heen moet, misschien dat ik daarna dan wel bij ons mag horen?

 

En je schrijft dat je een poster bent van de forumregelsTrouwens, ter geruststelling, je was me nog niet eens opgevallen op het forum. Ik lees je nu voor het eerst. Of dat een goed teken is weet ik niet

 

Dat bedoel ik dus met verder kijken dat je neus lang is, je had niet eens het hele draadje gelezen. Alleen in dit draadje had ik inderdaad een forumregel gequote. Dat was inderdaad niet slim, maar niet als een aanval bedoeld op de moderatoren.

 

En wat je verzoek betreft inzake het plaatsen van een cache en dat we dat niet moeten doen op strategische plaatsen en dergelijke...... Je gaat nu dus op de stoel van de approver zitten? Daar hebben we nu die approvers voor.

 

De volgende keer zet ik er wel een smile bij, iets als dit :eek: , misschien is het dan duidelijker.

 

Jammer van die mooie wekker trouwens, moest dat nu?

 

Iets zegt mij dat ik het beter niet kan vragen, maar welke wekker ? Ga pas maandag naar de psychiater, dus help mij nog maar een beetje.

bewerkt door andemo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Intussen beraden wij als moderators hoe we straks verder gaan, maar wat mij betreft is bijltjesdag aangebroken; of voor mij, of voor een aantal anderen.

Ik kan me goed voorstellen dat jullie je zo voelen. Ga eens in een commisie van een vereniging zitten, voetbal of tennis, echt heel leuk. Je doet het nooit goed, krijgt altijd de shit over je heen. Maar er zijn zat andere reacties, waardoor je toch doorgaat.

Zo hopelijk voor jullie ook. :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...