Spring naar bijdragen

Kabouterbond


Bytheway

Aanbevolen berichten

Hoi Camelion,

 

Ergens anders in de forum regels (die van Bytheway) staat letterlijk:

 

Het is op dit forum niet toegestaan om op welke wijze dan ook te verwijzen of te vragen naar informatie omtrent illegale software, danwel een discussie te starten die inhoudelijk met illegale software te maken heeft. Ook wanneer illegale software met andere naam wordt benoemd (bijvoorbeeld ######) geldt deze regel.

 

Er wordt door bytheway (via geenstijl) wel degelijk gerefereerd naar deze illegale software.

 

Hier laat ik het nu bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

En wie kregen er een IP-ban omdat ze alleen maar grapjes maakten over kabouters?

Ikke. Onder andere.

 

Maar dat neemt niet weg dat dit onderwerp, die kaarten in zijn algemeenheid dus, geen gespreksonderwerp mogen zijn. Alleen waar, hoe, wat mbt downloaden en verkrijgbaarheid zijn hier niet toegestaan. Helder toch? En daar waar dat niet helder is, grijpen mods wel in.

Neehee

 

Nu moet je wel fair blijven......... grapjes over K a B o U t E r S zelfs mocht niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@camelion:

Natuurlijk, ik snap dit ook best wel en op deze manier leg ik ook op alle slakken zout. Maar toen jij (+de rest)een IP-ban kreeg vond ik dit belachelijk, jullie grapten maar wat aan en gaven niet aan waar de kabouters waren en je moet niet alles te letterlijk nemen.

 

Maar nu begint juist een moddertor het draadje.....

 

Jouw idee om op een andere naam te modderen dan je forumnaam vind ik juist een goed idee, maar gelukkig zijn we het in Nederland nooit met elkaar eens en moeten we altijd wat te zeiken hebben en werd dit jou niet in dank afgenomen. Het is ook nooit goed maar ook dat wisten we al.

 

Ik kan alleen nog zeggen:

Veel cacheplezier, alleen met GPS dan maar en zonder kabouters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezien de constante off-topic post van mr.bean worden vanaf nu al zijn

berichten eerst nagekeken door een moderator.

 

Met 23 post waarvan de meeste een aanval zijn op moderatie zie ik deze

heer als een flamewar uitlokker.

 

Als deze heer normale berichtjes post worden die uiteraard netjes geplaatst.

 

Dit draadje is gestart, door mij, voordat iemand anders het doet. Puur ter

informatie. Geocaching (wandelaars met GPS) wordt er in aangehaald.

Geenstijl.nl heeft 10.000den lezers per dag. Op het ogenblik dat ik de

tekst las, lazen er 984 (!!!) mensen ook mee.

 

Grote kans dat je dus als geocacher door iemand, die alleen dit soort

berichten leest wordt aangesproken. Nu weet je wellicht daarom.

 

Dat is één van de pijlers van dit forum: Informatie over goecaching verschaffen.

 

Forumleden die elk bericht aanvallen, en niet inhoudelijk op het bericht

ingaan geven geen toegevoegde waarde.

 

Bytheway

Link naar opmerking
Deel via andere websites

U kunt de geytenwollen wandelfreaks die de gestolen kaarten onderling uitwisselen bedanken. Want elke zopas

ingevlogen halfblinde eenbenige terrorist kan nu zijn target nog vinden, zeker als hij even de moeite neemt de

kaarten te koppelen aan zijn GPS-systeempje.

Terroristen hebben geen kaarten nodig, ze gaan zelf kijken.

En de link met Geocachers is éénzijdig want ook fietsers en wandelaars zonder GPS gebruiken/verspreiden de DVD.

Overigens kan JP zo even bellen met Boesj zodat de SA weer ingeschakeld wordt voor regio Randstad.

Laat dit vooral geen idee zijn :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:lol::lol::blink:

 

ik dacht dat er niet werd gesproken over *********

en hoe kan het op eens dat het woord weer aktief is ???????????????????????

 

als er niet over gesproken mag worden zwengel het dan niet aan :angry:

 

die regels gelden toch voor een een ieder

 

oh ik snap het regels zijn er voor gemaakt om te overtreden

 

*** Hier stonden de forumregels, om dit draadje leesbaar kan je beter verwijzen naar het knopje forumregels.

en nogmaals:

 

Dit draadje is gestart, door mij, voordat iemand anders het doet. Puur ter

informatie. Geocaching (wandelaars met GPS) wordt er in aangehaald.

Geenstijl.nl heeft 10.000den lezers per dag. Op het ogenblik dat ik de

tekst las, lazen er 984 (!!!) mensen ook mee.

 

Grote kans dat je dus als geocacher door iemand, die alleen dit soort

berichten leest wordt aangesproken. Nu weet je wellicht daarom.

 

Dat is één van de pijlers van dit forum: Informatie over goecaching verschaffen.

 

Forumleden die elk bericht aanvallen, en niet inhoudelijk op het bericht

ingaan geven geen toegevoegde waarde.

 

Bytheway ***

 

ik verwijs alleen naar de regels niet meer en niet minder

bewerkt door mc gregor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt jezelf afvragen of het niet verstandiger was geweest deze informatie wat neutraler te plaatsen

en de vraag te stellen; Hoe kijken jullie tegen dit bericht aan?

dan kan je je mening geven.

 

 

Op verzoek de tekst aangepast.

bewerkt door dj bel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een consternatie allemaal weer. Misschien maar eens een voorbeeld geven:

 

Praten over racisme, maakt je nog geen racist.

 

Praten over de moord op iemand, maakt je nog niet de moordenaar

 

Praten over geloof, maakt je nog geen gelovige

 

Praten over stafkaarten, maakt je nog geen handelaar/aanbieder van die kaarten

 

Een inhoudelijke discussie gaan we niet uit de weg, ook niet over stafkaarten, kaarten van de ANWB etc. Als moderators zijn we echter erg kien op "grensverkennende en grensoverschrijdende" posts, niet alleen voor wat betreft die kaarten, maar ook vwb racisme, discriminatie etc. Duidelijk aangeven dat jij :lol: die kaarten wel hebt, zien wij als een impliciete aanbieding van illegaal materiaal.

 

Dat is wat DJ Bel bedoeld. Praat inhoudelijk over de discussie en ga niet telkens vliegen zitten vangen. Mag dat (en dat= poep praten) dan helemaal niet? Tuurlijk wel, maar start dan een ander draadje!

 

En ik weet heus wel, ook ik ben maar een mens en ook ik post wel eens te snel/verkeerd. Ben je het niet eens met een post van mij als moderator, dan graag via de PM een reactie. Niet openlijk via het board. Inhoudelijk niet eens, dan gewoon via het board.

 

Een moderator is niet altijd aanwezig. Een reactie op een posting kan soms even uitblijven. Soms blijft een reactie uit omdat de moderator vindt dat er geen regels overtreden worden. Maar denk jij dat iemand wel een forumregel overtreedt, meld dat dan via een PM en niet openlijk; uiteraard onderbouwd en zonder onderbuikgevoel. Dan kan een moderator toelichten of je wel of niet gelijk hebt en evt ingrijpen. Je kunt best gelijk hebben en krijgen, maar openlijk via het board gaat dat niet werken. Dat zou een welles/nietes discussie opleveren waar niemand wat mee kan.

 

Bericht aangepast na PM

bewerkt door camelion
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een geleuter allemaal. Het wordt tijd dat we eens gaan posten op geenstijl.nl. Het wordt ook tijd dat een aantal van de zogenaamde forumleden hier eens flink de wacht worden aangezegd of maar meteen in de ban gaan.

 

In plaats van dat we met elkaar, samen, over de onzin van dit soort nieuws schrijven, zitten er hier in dit draadje een enkeling alleen maar te kiften op de moderators en met name op BTW die ineens beticht wordt van de maker van de forumregels. Ja hoor, de uitvoerder van de regels heeft het weer eens gedaan.

Ik begrijp niet dat er echt mensen zijn hier die het schrijven over de bekende illegale software, wat als gevolg heeft dat langzamerhand openlijk het software hier "over de toonbank" gaat, en daarom er langzamerhand een vebod is gekomen om te praten over deze kaarten, vergeleken wordt met een aangehaald verhaal die ons bewijst waar de openheid die we ooit hadden om te praten over de CD's nu toe gaat leiden.

 

 

De zeikerds hier in dit draadje die nu erover vallen dat BTW "zelf" een verhaal aanhaalt van geenstijl.nl waarin kabouters worden besproken, terwijl "wij" er niet meer over mogen praten en die niet het verschil zien tussen het aangehaalde verhaal en waar wij het over hebben, heb ik medelijden mee. Dat zijn de miereneukers hier die wat mij betreft gelijk in de ban mogen. Dat zijn de ophitsers en oproerkraaiers van dit forum.

 

Ik zie het aangehaalde namelijk als een poging van BTW om ons te laten zien waar het openlijke ouwehoeren over deze kaarten toe geleid heeft.

Als "we" werkelijk zo illegaal mogelijk waren gebleven met de bewuste kaarten, wat toentertijd echt zijn charme had, was er nu niet op geenstijl.nl erover gesproken omdat het waarschijnlijk niet zo bekend was geweest.

 

Niet dat ik achter het verhaal sta van geenstijl.nl. Dat is allemaal ophitsende en opruiende geleuter. Wat er voor "strategische punten"op de bedoelde digitale kaarten staat, is normaliter op iedere bewegwijzering te vinden. De ###### worden nu ineens betiteld als stratiegische kaarten, Dis is in geen geval waar. Iedereen kan ze namelijk kopen. Wij hebben er geen bijna 40.000 euro liggen voor de digitale kaarten die 4x per jaar volledig worden ge-updated. Ik denk dat een beetje terrorrist daar wel een sponsor voor heeft.

Wij moeten het met die oude dingetjes doen :lol:

Het gezever dat we al worden gezien als Geytenwollensokkenfiguren zegt al genoeg, dan wil ik het nog niet eens erover hebben dat die gast nog niet eens weet hoe geyt wordt geschreven.

 

Voor eens en voor altijd. In eerste instantie heeft een moderator altijd gelijk. Ben je er niet mee eens dan kun je in beklag gaan bij de admins, bestuur, eigenaar of wat ze ook moge zijn. Ben je dan nog niet bevredigd dan moet je oprotten en wegblijven. Je bent namelijk akkoord gegaan met de forumregels toen je hier lid werd. Zo simpel is het.

 

Vr.Gr.

 

Kruimeldief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wordt ook tijd dat een aantal van de zogenaamde forumleden hier eens flink de wacht worden aangezegd of maar meteen in de ban gaan.

Zogenaamde forumleden, hmmm. Helaas moet ik mij aangesproken voelen als een poster van forumregels en inderdaad, geen inhoudelijke bijdrage.

 

In plaats van dat we met elkaar, samen, over de onzin van dit soort nieuws schrijven, zitten er hier in dit draadje een enkeling alleen maar te kiften op de moderators en met name op BTW die ineens beticht wordt van de maker van de forumregels

 

Voor mij geld, ik ben geen ervaren board gebruiker, dat ik graag duidelijkheid hebt. Dit draadje klopt (zoals ik het ervaar) niet met de regels, zoals ik ze ervaar en daar wou ik helderheid over. Misschien is dat ook voor meer leden, die net als ik niet heel aktief zijn in het schrijven, maar wel in het lezen.

 

Dat zijn de miereneukers hier die wat mij betreft gelijk in de ban mogen. Dat zijn de ophitsers en oproerkraaiers van dit forum.

 

Je zou ook eens verder dan je neus lang is kunnen kijken, voordat je mensen op één hoop gooit.

 

In eerste instantie heeft een moderator altijd gelijk. .

 

Nee, een moderator heeft gelijk of niet. Iedereen kan fouten maken.

 

Ben je er niet mee eens dan kun je in beklag gaan bij de admins, bestuur, eigenaar of wat ze ook moge zijn. Ben je dan nog niet bevredigd dan moet je oprotten en wegblijven. Je bent namelijk akkoord gegaan met de forumregels toen je hier lid werd. Zo simpel is het.

 

Ben ik met je eens, maar wat meer begrip voor de wat onervaren boardgebruikers kan geen kwaad. Intussen heb ik één fout al hopelijk hersteld. Mijn tweede fout, inhoudelijk, wordt al door iedereen verwoord.

 

Het is onvoorstelbaar dat iemand dit als hulp voor terroristen ziet, met alle vrijheid die er is in Nederland. Zelfs als je foto's maakt van kazernes wordt je niet opgepakt hier in Nederland. Waar je wel wakker van ligt, is dat sommige caches gelegd worden op plaatsen die met veel of weinig fantasie gevoelig zijn voor aanslagen. Ik zou dan ook de plaatsers willen vragen om goed na te denken waar je iets neerlegt. Ik kan mij voorstellen, dat als ik vandaag ga cachen in de stad Den Haag en het voorwerp van alle kanten bekijk, met een apparaat in mijn ene hand, dat ik dan binnnen vijf minuten een knal op mijn hoofd hebt of in de cel zit. Dus geen cache in de buurt van een moskee, oké

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...