Spring naar bijdragen

Kabouterbond


Bytheway

Aanbevolen berichten

Moderatoren zijn ook maar mensen.

 

Maar het gevaar bij intensief mengen in discussies d.w.z. uitdragen van meningen wat je ook met dergelijke info op deze wijze doet

 

is dat je jezelf op het kruispunt van de discussie plaatst, waardoor je niet meer als objectief gezien wordt.

 

In mijn beleving moet je kiezen; lekker meekletsen of modereren; beide gaat niet in mijn beleving

Dan toch nogmaals een reactie.

 

Een moderator is een goed moderator als hij meedoet met de discussie. Hij hoort erbij als forumlid. Het zou toch van de zotte zijn dat een moderator als een duveltje uit een doosje tevoorschijn komt als er stront aan de knikker dreigt?

Hoe zie jij in godsnaam een moderator? Als een politieagent die alleen komt als er gebeld is?

 

Wat voor een lol zou een moderator nog hebben op een forum als hij als aktief lid en dus als aktief deelnemer op het forum ineens niet meer mag meedoen omdat hij medereert? Dan is de functie van moderator dus hetzelfde als een soort straf. Wel lezen maar niets zeggen?

 

Het is een vereiste dat een moderator wel iedere dag meedoet op het forum als lid. Het is een vereiste dat hij weet waar het over gaat.

 

DJ Bel, je bent en blijft een vreemde hark.

 

livetext1.gif

 

Kruimeldief :lol:Nasrudin walked into a teahouse and declaimed, "The moon is more useful than the sun." "Why?", he was asked. "Because at night we need the light more."

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Kruimeldief

KWOOT

Een enkele keer heb ik ietwat spijt en dat is die 1% waarvan ik zelf even niet wist wat ik deed en dat is meestal uit boosheid geschreven.

 

Wat moeten we hier nu mee.

 

*** TEKST VERWIJDERD *** [Camelion] Geen flamewar uitlokken!

 

Hou het eens bij de inhoud.

bewerkt door camelion
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimeldief

KWOOT

Een enkele keer heb ik ietwat spijt en dat is die 1% waarvan ik zelf even niet wist wat ik deed en dat is meestal uit boosheid geschreven.

 

Wat moeten we hier nu mee.

 

*** TEKST VERWIJDERD *** [Camelion] Geen flamewar uitlokken!

 

Hou het eens bij de inhoud.

Waar heb je het in godsnaam over?

 

Dat is nu net die ene procent dat ik spijt heb van een reactie. Hoe haal ik het in mijn hoofd om je netjes te vragen wat je bedoelt.

 

Het wordt tijd dat we elkaar eens onder vier ogen tegen komen en dan ons meningverschil uitpraten.

 

 

En als ik mij eens aan de inhoud moet houden en dus ontopic moet blijven, lees dan eerst jouw replys eens in dit draadje. Is daar een bij die puur ontopic is?

 

livetext1.gif

 

Kruimeldief :lol:Stupid people can't hurt me; intelligent people don't want to.

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een moderator is een goed moderator als hij meedoet met de discussie.

Niet eens op dit punt met Kruimeldief. Een moderator kan beter op de achtergrond blijven. Tegelijk deelnemen en politieagent/scheidsrechter/ordebewaker zijn kan problemen opleveren.

bewerkt door gr2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wordt tijd dat we elkaar eens onder vier ogen tegen komen en dan ons meningverschil uitpraten.

Gek, maar op de een of andere manier krijg ik bij deze keurige zin toch opgestroopte hemdsmouwen en een geheven turfspa voor ogen.

bewerkt door gr2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een moderator is een goed moderator als hij meedoet met de discussie.

Niet eens op dit punt met Kruimeldief. Een moderator kan beter op de achtergrond blijven. Tegelijk deelnemen en politieagent/scheidsrechter/ordebewaker zijn kan problemen opleveren.

Dan zijn we het ook eens oneens GR ;) Nu kan ik wel weer gaan anvoeren waarom in het tegenovergestelde denk, maar dan doe ik hetzelfde als die gasten waar ik geregeld mee in de clinch lig.

 

Gelukkig mogen we hier nog van mening verschillen.

 

Groetjes van Kruimel:

 

kruimel.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wordt tijd dat we elkaar eens onder vier ogen tegen komen en dan ons meningverschil uitpraten.

Gek, maar op de een of andere manier krijg ik bij deze keurige zin toch opgestroopte hemdsmouwen en een geheven turfspa voor ogen.

Ben blij dat ik dat niet geschreven heb. Ik schijn minder potjes te kunnen breken...... ;)

 

livetext1.gif

 

Kruimeldief ;)We hebben alle zeilen nodig om ze bij te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dit mag dan allemaal wel????  Hier begrijpen we niks van....  Toen wij als leken een bepaalde vraag stelden werd er meteen gezegd dat we een ban zouden krijgen enz.    ;)

Als je het niet begrijpt. zou het misschien van nut kunnen zijn dat je het draadje eens doorleest. Waarom het nu wel geschreven is en waarom gemeend is dat dit wel mocht is allemaal al beschreven.

 

Je komt wel aardig laat. Jouw vraag is al meermaals gesteld en beantwoord. Of is dit een poging om te flamen?

 

livetext1.gif

 

Kruimeldief ;)Het uitspreken van een algemene waarheid leidt vaak tot de beschouwing van een illusionair genie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik in het verkeerde draadje beland of ben ik off-topic? Ik kan het niet inschatten.

Maar op het gevaar af dat ik ontopic ben hetvolgende:

Angst voor gebruik online risicokaarten door terroristen

http://risicokaart.noord-holland.nl/kaartladen.html

http://geocement.esrinl.com/risico/viewer.htm

Vragen van de leden De Krom en Wilders (beide VVD) aan de Minister van Binnenlandse Zaken en de Staatssecretaris van VROM (doc)

Er zijn nog geen vragen gesteld over onze meetpuntensite die vol zit met coördinaten en foto's van strategische objecten (terroristendoelwitten).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De K.Bouter kaarten zijn natuurlijk gewoon illegaal, maar wat dat met terroristen te maken heeft? Een terrorist kan die topografische kaarten ook gewoon in de winkel kopen?

 

En de site http://risicokaart.noord-holland.nl/kaartladen.html die Prof. Y. Lupardi laat zien, geeft wat dat betreft heel wat meer prijs.

 

Een hoop ophef om niks, vind ik dus....

 

André

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...