hanzie Geplaatst 14 november 2004 Share Geplaatst 14 november 2004 Ik heb voor € 99,- ook interesse in het kaartenpakket Groetjes:Hanzie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 27 november 2004 Auteur Share Geplaatst 27 november 2004 Het is tijd voor een update, want de laatste is al weer even geleden. Op mijn laatste mailtje kreeg ik geen reactie, dus maar even met de eigenaar van gpsplaza gemaild of hij nog belangstelling had. Ik vermoedde van niet. Hierop heb ik het volgende mailtje terug gehad: Beste Piet, Natuurlijk heb ik interesse,maar het moet wel haalbaar zijn. Helaas heb ik de e-mail niet ontvangen,misschien zat er een virus in,want die wordt bij onmiddellijk verwijderd. Ik wil precies weten hoe veel kaarten je wil hebben en welke kaarten. Ik wil graag je adres gegevens met telefoonnummer. Het wordt alleen onder rembours geleverd. Ik hoor het wel van je. Vriendelijke groeten, Jaap Barlinckhoff www.gpsplaza.nl Daarop heb ik het volgende mailtje gestuurd: Hallo Jaap, Hier het eerder beloofde mailtje terug. Je schrijft o.a. "het moet wel haalbaar zijn." Wat is voor jou haalbaar? Stel dat ik dus 25 mensen bereid vind om voor € 99,-- (incl. BTW) een pakket van jou af te nemen. Is dat voor jou haalbaar? Ik heb het dan dus over de Memory Map Navigator Software + Top50 Raster NL die je nu op jouw site aanbiedt voor € 459,-- (incl. BTW). Complete navigatie, print en planning applicatie voor gebruik op PC en Pocket PC / Handheld PC (GPS compatible) in combinatie met Nederlandse topografische kaart (geheel Nederland) schaal 1:50.000. a.. Makkelijk in het gebruik met zeer gedetaileerde TDN top50 kaarten en Watersport kaarten b.. "Klik en Sleep" routeplanning c.. Volledig GPS (NMEA) compatible op PC en Pocket PC d.. PocketPC / HandheldPC met real-time positionering e.. Trip Performance Monitor Kortom: de hele mikmak, en dan dus 25x. Dat wordt dan een totaal bedrag van € 2.475,-- (incl. BTW). Daar zouden dan enkel de verzendkosten nog bovenop komen. Als dat voor jou haalbaar zou zijn, dan zouden we kunnen afspreken dat ik probeer het geld bij elkaar te krijgen op een bankrekening. Ik hoop dat de eigenaar van de website www.geocaching.nl me hierbij van dienst zal kunnen zijn. Op het moment dat wij van alle belangstellenden het geld verzameld hebben, bestellen we de software bij jou. Jij stuurt ons de software (onder rembours), waarna wij voor verdere verspreiding onder de kopers zorgen. Let wel, ik heb nu nog niets geregeld, want daarvoor is alles me nog te prematuur. Lijkt deze werkwijze je iets? Graag hoor ik van je. Groet, Piet. P.S. Er kwam een vraag op het forum over hoe actueel het kaartmateriaal is. Kun jij me vertellen hoe oud het is? Waarop onderstaande reactie: Beste Piet, Ik zal informeren voor welke prijs ik het kan aanbieden. Dat bedoel ik met haalbaar. Je hoort van mij. Vriendelijke groeten, Jaap Barlinckhoff www.gpsplaza.nl Ik hou jullie op de hoogte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zero CooL Geplaatst 27 november 2004 Share Geplaatst 27 november 2004 Vindt wel dat hij ongeintresseerd reageert zeg. Ik wil.. ik wil..? Als hij nu schrijft.. Goedendag Piet.. (he da's leuk hij weet wie ik ben) Die 25 pakketten blablabla... Maar oke.. zal wel een slechte verkoopdag gehad hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geopatra Geplaatst 28 november 2004 Share Geplaatst 28 november 2004 Voor het geval het nog niet duidelijk was: ook ik ben geinteresseerd, en voor die prijs doe ik mee! 20 of 21 ?? Geopatra. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Walker Geplaatst 28 november 2004 Share Geplaatst 28 november 2004 Een beetje laat , niet goed opgelet. Maar voor 100 euro doe ik ook mee, zet mij maar op de lijst, pieter walker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Camelion Geplaatst 28 november 2004 Share Geplaatst 28 november 2004 Als ik zijn (die van Jaap) reactie moet inschatten, dan denk ik dat hij zich met 99 EUR bestolen voelt. Ik denk dat hij ons gewoon een take-it-or-leave-it aanbieding gaat doen. Ik schat dat die ergens tussen de 200 en 300 EUR gaat liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 28 november 2004 Share Geplaatst 28 november 2004 (bewerkt) Mocht het bedrag wel rond de 100 Euro's uitkomen dan willen we graag zo'n pakket hebben Groet Ruud Zie nu dat dit bericht van mij een maniak maakt 28 november 2004 bewerkt door Biertjuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geobobine Geplaatst 28 november 2004 Share Geplaatst 28 november 2004 Wil je ons ook noteren voor dat pakket, ziet er interessant uit! Geobobine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vechtdal Geplaatst 28 november 2004 Share Geplaatst 28 november 2004 Mocht er een goed bod komen , dan heeft het Vechtdal team er ook belang bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vechtdal Geplaatst 28 november 2004 Share Geplaatst 28 november 2004 Peetee, hoeveel zijn er die intresse hebben. Heb je er een lijstje van? volgens mij ga je al over de 25 heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 28 november 2004 Share Geplaatst 28 november 2004 Zet mij maar op de lijst (als de leverancier met een aanod komt). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 28 november 2004 Share Geplaatst 28 november 2004 In principe ben ik ook belangstellend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walibi Geplaatst 28 november 2004 Share Geplaatst 28 november 2004 Voor € 100 doe ik ook mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GPSiegurd Geplaatst 28 november 2004 Share Geplaatst 28 november 2004 (bewerkt) PeeteeDearHunter mc gregor Geopatra Team GPSearching Kruimeldief doolaard Zero CooL lteunis jhjacobs suffie Skries the hiking muppets Goofy Jowi GeoDoc Nico Bartels Albondigas dolphinleap hanzie Thex Biertjuh Pieter Walker Geobobine Vechtdal Iepman Walibi Reintje de Vos Nickx doortje Even het topic rondgestruint, 30 die interesse hebben voor de prijs van 99 euro. Jongens/Meisjes van die +2500 bezoekers moet er toch makkelijk 25 personen zijn die ook geintresseerd zijn ** Ben zo vrij geweest het lijstje even te updaten, GRTZ Kruimel ** <{POST_SNAPBACK}> In het rood de aanpassingen!! *** Ik ben weer zo vrij geweest om het berichtje aan te passen GRTZ Kruimel *** 29 november 2004 bewerkt door Kruimeldief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 28 november 2004 Share Geplaatst 28 november 2004 Ook voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden