Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2019


hooningkorf

Aanbevolen berichten

17 uur geleden zei Linkalovers:

Dat is geen spaarstand, maar de stress-sensor. Zodra deze bemerkt dat een bepaald niveau is bereikt, stuurt deze sensor de déstress software in het beeldscherm aan. Deze schakelt dan automatisch het beeldscherm tijdelijk even uit. Dat is het sein voor de gebruiker om te stoppen en iets anders te gaan doen. Wordt deze waarschuwing genegeerd, dan zal de déstress software steeds vaker en sneller ingrijpen.

Mocht dit allemaal toch niet helpen, dan zal de déstress functie willekeurige programma's spontaan afsluiten om zo de gebruiker tot stoppen te dwingen. Andere opties zijn o.a. het veranderen van belangrijke instellingen, het spontaan verwijderen van allerlei opties of het tonen van een blauw scherm met een onbegrijpelijke tekst.

 

Dank je wel voor de uitleg. Ik kan een heleboel programma’s missen, maar het zou wel fijn zijn wanneer de leukste site het laatste uitgeschakeld werd :)

Helaas was het gisteren een verplichte rustdag, anders was ik wel naar buiten geweest met dat mooie weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
ReizenReizen

Ik vind het een leuk filmpje en denk dat een deel daarvan best in de nabije toekomst zal gebeuren. Zo’ n bril moet, denk ik, best kunnen. Maar ik hoop niet dat het zo gaat worden. TFTC inspreken??? Ben ik niet echt voor!  Een voordeel is wel dat je niet veel mee hoeft te sjouwen. Alle tooltjes zullen ook wel virtueel zijn. Zouden we dan ook virtuele proviand meenemen?

Ik stel voor dat we nu een virtueel slaapmutsje nemen. Proost!:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zoal ik zie 3 voordelen
het belangrijkste: zo word de omgeving van de cache word niet gesloopt, omdat onnadenkenden het foutieve idee hebben dat geocachen vooral "zoeken" moet zijn 
de andere reden: zo een cache kost geld, dus de eigenaar is er zuinig op en zorgt dat hij op een geocache waardige manier is geplaatst 
nog een positieve reden: die bril kost geld, dus voor zo een investering gaat men zich wel eerst inlezen in het spelletje wat ze willen gaan spelen 
dan waarom het nooit gaat gebeuren: Die cacheuitvoering kost geld,  geld uitgeven om een cache te plaatsen, mensen te plezieren, is in het huidige geocachen als vloeken in de kerk
en nog een reden waarom het niet gaat gebeuren: je moet als cacher echt de cache gevonden hebben, ter plaatse zijn geweest en cache moet in goeie conditie zijn (werken) om te kunnen loggen, dus de puntjesjagers kunnen geen fake/foto logs maken of desnoods zelf een koker neergooien, of logvot er bij voegen, om dat puntje eenmaal geregeld moet worden
dat allemaal bij elkaar kost deelnemers, dus dat zijn inkomsten voor Groundspeak, dus dat gaat nooit gebeuren 
het spel zo laagdrempelig mogelijk houden, alles toestaan, de andere kant opkijken, dat levert eenmaal de meeste deelnemers op, dus de meeste inkomsten in de Amerikaanse webshop
dat is de gehele opzet, en daar slaagt groundspeak dankzij een heel hoop ( ik zal hier maar niet neerzetten wat ik eigenlijk echt wil neerzetten) (lang leve de meningsvrijheid) mensen verrassend goed in 



Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Berenboot:

...dan krijg je de 2e gratis.:lol1:

Is meer in dit geval beter dan minder?

Ik zoek nu met m'n neus en dan met iets op m'n neus. De kans dat het met 1 bril beter wordt, is vele malen groter dan zonder. Maar met 2 brillen op begin ik toch te twijfelen.:taz: Ik ben bang dat ik zoveel informatie niet aan kan :bag:

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms duurt het zoeken naar caches iets langer dan verwacht. Of komen we veel bankjes op mooie plekken tegen, waardoor we gewoon langer blijven zitten. Soms is ons tempo langzamer, om welke reden dan ook. Soms blijven we plakken op een terrasje met een ijsje. Soms weten we gewoon niet waar de tijd is gebleven. Maar soms is de route gewoon langer dan verwacht, vooral ook omdat je ook nog weer terug :o moet !

IMG_20190509_140243150_HDR_.thumb.jpg.026dc6fdf5d4cff7a843fde73f9e864c.jpg

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

"Hoe krijg je kinderen met schermpjesogen het bos in? Misschien wel met het spel koets van Kibbelhoek"

"...‘Het gevaar is dichterbij dan je denkt’, klinkt uit de tablet. De 7-jarige Imke Koster uit Ruinerwold klampt broer Hidde (10) stevig vast. In het interactieve tabletspel De koets van Kibbelhoek zijn sprookje en werkelijkheid één.
,,Het bos is saai”, zei het dochtertje van attractieontwerper Marieke van Doorn. Sindsdien heeft ze een missie: kinderen met schermpjesogen, hun ouders, opa’s en oma’s naar buiten krijgen en ze de verhalen uit de natuur vertellen...
"
Bron

The Nature Game

www.thenaturegame.nl

Witte wieven vangen in Drenthe

Het lijkt dus op een WherIgo.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...