Spring naar bijdragen
hooningkorf

Geocafé "het Opkikkertje" 2019

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Peetee

Vandaag lag ik nog in bed. Gisteren hadden we een veertig jarig jubileum te vieren en als medebestuurslid ga je natuurlijk niet als eerste naar huis. We kunnen niet live kijken, maar ik ben wel benieuwd hoe de race afgelopen is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, dan eerst maar even bijkomen regenboog2!! :lol:

Maar de uitslag was:
1. Bottas

2. Hamilton

3. MAX!! :)

Kortom: een prima start van het seizoen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De eerste punten zijn binnen, een goede start dus. Hopelijk de volgende keer weer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Peetee:

Zitten er meer mensen voor de buis? #f1 

Mag in bed liggen voor de 'buis' ook?

Het was wel vroeg, maar de eerste race van het jaar, is altijd speciaal. En ondanks dat de uitzending ook wordt opgenomen, was ik vanmorgen present.

Dat Max dan ook nog ( fluitende :wistling: ) een podiumplaats pakt, maakt het feestje ( stttttt, de buren slapen nog ) compleet. Op naar volgende race :clap:

Ps. over bugs (  vertaalfouten ) op deze website. Ik verbaas me eigenlijk al een tijdje over de tekst op de "Alle activiteit" pagina. Wat wordt er bedoeld met: "... discussie antwoordde op een hooningkorf van Linkalovers in Geocafé "Het Opkikkertje" ..."?

540442522_Alleactiviteit-GeocachingNederlandForum.png.e4b1261fbe5e7837ef1868303250271f.png

"... Linkalovers replied to hooningkorf's topic in Geocafé "Het Opkikkertje"... " is ( ondanks het Engels :P ) veel logischer :happy:.

bewerkt door Linkalovers

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Linkalovers:

Ps. over bugs (  vertaalfouten ) op deze website. Ik verbaas me eigenlijk al een tijdje over de tekst op de "Alle activiteit" pagina. Wat wordt er bedoeld met: "... discussie antwoordde op een hooningkorf van Linkalovers in Geocafé "Het Opkikkertje" ..."?

... Linkalovers replied to hooningkorf's topic in Geocafé "Het Opkikkertje"... " is ( ondanks het Engels :P ) veel logischer :happy:.

Klopt. Ik las op het IPB-forum dat er met de versie 4.4.x het e.e.a. is veranderd qua meldingen. De vertalers hebben dat nog niet bijgewerkt. Ook de Duitstalige fora hebben hier last van. 

Ik heb in elk geval deze vertaling zelf even aangepast. Als iemand meer dergelijke zaken ziet, dan hoor ik het graag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites