Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2019


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

3 uur geleden zei Helmine:

Heeft iemand voor mij de coordinaten van de verstopte chocolade eieren? :kaffeetrinker_2:

Ook hier enige wrevel. Het blijkt dat ze al op zijn :down:. Ze waren hier dus wel :o:dontgetit::(:angry2::crybaby::sadwalk:


Dan maar gewone eieren.

easter-1238845_960_720.jpg.cf126a386a150db225f5c1e8e58f90e9.jpg

Vrolijk Pasen !

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig zijn er nog een paar eitjes over. Heb ik echt zin in. Ben helemaal gefrustreerd omdat ik nauwelijks op .com kan komen. Ik had gedacht wat puzzeltjes op te lossen, maar daar is zo geen beginnen aan. Mijn scherm spring op de spaarstand terwijl ik zit te wachten. Maar meteen even een drankje doen op het terras.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei regenboog2:

...Ben helemaal gefrustreerd...

Dat is geen spaarstand, maar de stress-sensor. Zodra deze bemerkt dat een bepaald niveau is bereikt, stuurt deze sensor de déstress software in het beeldscherm aan. Deze schakelt dan automatisch het beeldscherm tijdelijk even uit. Dat is het sein voor de gebruiker om te stoppen en iets anders te gaan doen. Wordt deze waarschuwing genegeerd, dan zal de déstress software steeds vaker en sneller ingrijpen.

Mocht dit allemaal toch niet helpen, dan zal de déstress functie willekeurige programma's spontaan afsluiten om zo de gebruiker tot stoppen te dwingen. Andere opties zijn o.a. het veranderen van belangrijke instellingen, het spontaan verwijderen van allerlei opties of het tonen van een blauw scherm met een onbegrijpelijke tekst.

Als dan nog niet op de gewenste wijze gereageerd wordt, dan kan de stress-sensor én de déstress functie samen ( tegelijkertijd ) in werking treden. Deze samenwerking kan tot verbluffende resultaten leiden en is bekend onder de naam Windows. Het enige wat dan nog helpt, is het activeren van de aan/uit schakelaar.

Je zou de afwas kunnen doen of de was ophangen óf gewoon een cache zoeken die je al eens gevonden hebt, want daar heb je geen computer voor nodig

Maar een drankje op een terras, is natuurlijk ook een goed alternatief, mits je daar lopend of fietsend naar toe gaat :bag:.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, terecht dan ook hè? Want het is natuurlijk erg vervelend.

Gek genoeg had ik er gistermiddag en -avond veel minder last van dan sommige anderen. Ik merkte wel een duidelijke vertraging, maar de site was voor mij niet onbereikbaar.

Mogelijk maakte het verschil op welke webserver je binnen kwam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...