Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2019


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ja, dat waren inderdaad de oplichtende wolken, zie Link. Ik had het wachten eigenlijk al op gegeven en was al aan het opruimen, toen om iets voor middernacht er wat lichte wolkjes aan de horizon verschenen. Maar zo duidelijk als de foto's bij de link was het niet, het was meer een 'laag' boven de horizon ( of de fotografen gebruiken een goede telelens ).

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Peetee:
28 minuten geleden zei Linkalovers:

Je kan deze 'oplossing' gebruiken. 

Lekker, zo met de zomer voor de deur ... :sweatdrop:


Er is ook een versie met een intern kacheltje. Da's lekker voor in de winter, dan kan je met je dagelijkse kloffie ( je vale T-shirt en je aftandse broek ) op pad. Niemand die 't ziet :lol1:.

Wat buiten is blijft buiten en wat binnen is blijft ......
 

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie foto Linkalovers! Ik heb geen lichtende wolken kunnen zien. Bij ons was het te helder, denk ik. Uit de uitleg begreep ik tenminste dat er hoge bewolking nodig is voor het effect. Bij ons was de hemel egaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei regenboog2:

...Bij ons was de hemel egaal.

Bij ons eigenlijk ook, totdat er na 22:00 wat 'vage' plekken bij kwamen, die heel langzaam steeds een beetje duidelijker werden. De foto is tegen mindernacht gemaakt, toen de strepen net ( vlak boven de horizon ) te zien waren. Ik moest op m'n mobiel behoorlijk inzoomen en dat is duidelijk te zien. 'K zal vanavond eens kijken of m'n Tz5 nog leeft en daarmee een foto proberen te maken.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei harrie:

Dan wordt mijn geocache tas te klein als er ook nog een reuzenteken tang bij in moet :wink2:


@Harrie: Je hebt iemand op een idee gebracht: Toos en Henk

En wie verder nog even tijd heeft voor wat afleiding: De dagen in het leven van....
 

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...