Peetee Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 2-0 Nu is 't over, ben ik bang ... Jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 2 - 0. Ik vrees dat ze helaas niet gaan winnen, maar 2de is zo-wie-zo al fantastisch. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 Het verschil is te groot, maar ze hebben gevochten voor wat ze waard zijn. Ze mogen echt trots zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 16 minuten geleden zei regenboog2: Het verschil is te groot, maar ze hebben gevochten voor wat ze waard zijn. Ze mogen echt trots zijn! Zo is dat. Amerika is gewoon net een maatje te groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 16 juli 2019 Share Geplaatst 16 juli 2019 Vanaf ongeveer nu tot rond 1 uur vannacht zou een gedeeltelijke maansverduistering te zien moeten zijn. Het is hier in het noorden nog steeds zwaar bewolkt. Hoe is het in de rest van Nederland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 16 juli 2019 Share Geplaatst 16 juli 2019 (bewerkt) Ik vrees dat we hier in het noorden inderdaad niets gaan zien: In westen de meeste kans. 46 minuten geleden zei Peetee: Vanaf ongeveer nu tot rond 1 uur vannacht.... Maar volgens de NOS is het iets eerder: "...Om 23.31 uur is de gedeeltelijke maansverduistering maximaal, hierna trekt de schaduw weer weg. Om 02.20 uur is de verduistering voorbij...". Volgens hemel.waarnemen is het begin vanaf 20:43. 16 juli 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 Peetee, je zei 'Gelukkig is er de Tour deze dagen met een paar mooie bergetappes; kunnen we genieten van hoe anderen zich in het zweet werken. ', Helemaal mee eens, ik volg het ook (een beetje). Deels ook om de mooie omgeving. Intussen lees ik dan ook een boek, vooral als het een saaie etappe is. Ik ben wel blij dat ik niet hoef te fietsen met die tropische temperaturen. We zullen maar een drankje pakken, of een ijsje. Over een paar dagen zijn wij weer aan de beurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 3 minuten geleden zei regenboog2: Peetee, je zei 'Gelukkig is er de Tour deze dagen met een paar mooie bergetappes; kunnen we genieten van hoe anderen zich in het zweet werken. ', Helemaal mee eens, ik volg het ook (een beetje). Deels ook om de mooie omgeving. Intussen lees ik dan ook een boek, vooral als het een saaie etappe is. Ik ben wel blij dat ik niet hoef te fietsen met die tropische temperaturen. We zullen maar een drankje pakken, of een ijsje. Over een paar dagen zijn wij weer aan de beurt. Doen we! Er is voor elk wat wils!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 48 minuten geleden zei Peetee: Doen we! Er is voor elk wat wils!! Ik wilde het toch eens proberen hoor. Helaas in huis geen airco maar wel in de auto. Na een tijdje begint het toch best wel lekker te worden maar ja het mileu lijd er ook onder dus dan maar weer terug in huis. Als aandenken van deze aangename verkoeling 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 Ik denk ook wel eens een rondje te gaan rijden met airco. Tot nu toe toch maar niet gedaan. Wel al eens naar het Rijksmuseum gegaan om de temperatuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 Ik kan het me voorstellen harrie! Bij ons was het gelukkig maar 35 graden, dus dat viel nog wel mee ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 (bewerkt) 14 minuten geleden zei Peetee: Ik kan het me voorstellen harrie! Bij ons was het gelukkig maar 35 graden, dus dat viel nog wel mee ... Die 35 graden valt zeker mee. Had je mijn weerstation al eens gezien? Nee zeker. Nou bij deze dan................. 43 graden buiten de schaduw!!!!!! Het zweet loopt me langs de bilnaad naar de za.. 25 juli 2019 bewerkt door harrie een e weggehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 26 minuten geleden zei harrie: ................. 43 graden buiten de schaduw!!!!!! Jeetje, ja dan ben ik toch wel blij dat ik net wat noordelijker woon ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 (bewerkt) Geen idee hoe warm het hier vandaag is/was, maar het is veel te warm naar mijn zin. Dat, ondanks dat we in het noorden wonen, waar het ( in dit geval, gelukkig ) wat minder warm is. Typisch Nederlands weer, of het is net geen 20° ( en ben je blij met de extra gevoelstemperatuur van het zonnetje ) of het is belachelijk warm en loopt het zweet bijna overal, zodra je wat gaat doen. Vanmorgen vroeg alle deuren, ramen en gordijnen dicht gedaan en het is nu zo'n 26° binnen. Gelukkig hebben we een ventilator en valt het allemaal wel mee, mits je beneden op je stoel blijft zitten ( ga vooral niet naar zolder !! ). 25 juli 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 Wij wonen in het zuiden, erg warm ook hier. Van mij mag de helft er af. Nog even volhouden en dan zal dat ook wel gebeuren, waarschijnlijk met fors onweer, zoals wel vaker in ons land. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten