Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2019


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

15 uur geleden zei regenboog2:

Ik hoor dat we weer een drankje kunnen pakken op Max!   Proost    :beerchug:

Inderdaad, maar dat zijn er wel meer geworden!

Wat een prachtige race, met genoeg pitsstops, veel inhaalacties, veel safetycars, genoeg drama en meer dan genoeg spanning. Alleen jammer van Albon!

Gelijk na de race, de tv zachter en een Sky F1 Sports stream ( op de laptop ) harder gezet. Daar de uitgebreide analyses en alle reacties van de rijders bekeken. Na Ted's Notebook, ook nog een keer de gehele SkySport samenvatting bekeken. Genoeg tijd gehad om er een extra drankje bij te pakken.

Hoe? laat het me maar weten.
 

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de F1 fan's een must om te hebben gezien ! En misschien ook om nog, en nog en nóg een keer te bekijken.

Maar ook voor de niet F1 enthousiasten interessant om te zien!

Misschien is het iets te laat ( ik heb het gisteravond ook gemist :wallbash: ), maar op NPO 3 was gisteravond van 23:05 tot 00:50 een documentaire over de legendarische Senna. Aangezien je bij sommige providers ( o.a. Ziggo :wistling: ) terug kan kijken, misschien iets om vanavond te gaan doen.

ayrton-senna-1.jpg.670eb430128bfd073145395ed8922e79.jpg

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of hier muziek 'fanaten' komen of mensen die altijd een radio aan hebben, maar sinds vandaag is bij NPO5 de evergreen top 1000 te horen :w00t1::Just_Cuz_13::clap:

Deze zender is niet op FM te beluisteren, maar b.v. wel via internet ( op de bovengenoemde website op "Luister Live" klikken ), via een internet-radio, via de NPO app. of via Ziggo-radio.

Ik luister :walkman: sinds vanochtend vroeg en ik denk dat ik vanavond maar een pilletje moet nemen, want ondertussen heb ik vreselijke kramp :mad: in m'n kaken van het fluiten :wistling:, fluiten m'n oren mee en blijven m'n mondhoeken maar omhoog kruipen Smiles.png.4f6f52ea1fca603d1d5442ab3830bbe3.png. De joker is er niets bij. :jumping0044:

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft het GeoCafé eigenlijk buren? Want ik heb de stereo 'even' voluit gezet en ondertussen 'dansen' de bier en cola glazen bijna van de bar af, galmt de muziek tot in het toilet, wapperen de sjaals in de garderobe en geven m'n oren ook het ritme aan.

 

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat scheelt, dat horen we nu toch even niet, ook al zouden we willen. Als ze binnen willen komen, mogen ze van mij een gratis drankje aan de barman vragen. Ze moeten wel gebarentaal kunnen, want van enig gesprek kan met dit geluidsniveau geen sprake zijn.

Welke nummers, wanneer en welke uitzendtijden, zie bijlage.

Evergreen-Top-1000-2019.pdf

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké....daar gaan de dakpannen :o, ff weer vol open die stereo....:wistling:.


Ach, wat zonde, voor vandaag afgelopen. Dan kunnen de oren wel weer even tot rust komen. En kan de stereo ook weer even afkoelen, want die is gloepens heet.

Morgenvroeg gaat de radio natuurlijk gelijk weer aan.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...