Spring naar bijdragen

Nieuwe Logmogelijkheid


Flo van Co

Aanbevolen berichten

echt weer groundspeak

dat bedrijf verdiend miljoenen, maar elke verandering loopt weer uit op een flater van jewelste

 

mijn goeie vriend heeft al eens een alles verduidelijkende plaatje gemaakt

 

20hsm8k.jpg

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bij mij werkt het enkel als ik de taal op Engels zet. Wanneer ik die op Nederlands instel werkt het onder geen enkele browser. Blijkbaar ligt het dus aan de taalmodule.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat met de taal instellen klopt. Ik gebruik Safari en als ik de Engelse taal kies, kan ik op de nieuwe manier loggen.

Gewoon wachten totdat dit weer verholpen is. Snap niet dat dit software matig een probleem is, je test de hele zaak toch eerst goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij werkt het enkel als ik de taal op Engels zet. Wanneer ik die op Nederlands instel werkt het onder geen enkele browser. Blijkbaar ligt het dus aan de taalmodule.

 

Ik heb daarover een opmerking neergezet op het Groundspeak forum bij de release notes (van 27 april)

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Bij mij werkt het enkel als ik de taal op Engels zet. Wanneer ik die op Nederlands instel werkt het onder geen enkele browser. Blijkbaar ligt het dus aan de taalmodule.

 

Ik heb daarover een opmerking neergezet op het Groundspeak forum bij de release notes (van 27 april)

 

 

@Sivota: niet iedereen 'zit' dagelijks op het GC forum en kan dit direct vinden. Voor alle anderen, de opmerking staat HIER

 

 

Ps. iets programmeren is ongeveer 10% van het werk, de rest is testen.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is wel even wennen, ik heb toch (nog) wel een voorkeur voor de oude manier van loggen.

Het lastigste vind ik dat je niet meteen bij het uploaden van de foto een naam/onderschrift kan toevoegen. Dan moet je eerst je log weer openen, foto bewerken kiezen en dan de details bewerken. Maar misschien zie ik iets over het hoofd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is wel even wennen, ik heb toch (nog) wel een voorkeur voor de oude manier van loggen.

Het lastigste vind ik dat je niet meteen bij het uploaden van de foto een naam/onderschrift kan toevoegen. Dan moet je eerst je log weer openen, foto bewerken kiezen en dan de details bewerken. Maar misschien zie ik iets over het hoofd?

 

Zo blijk je nu ook maar 1 foto te kunnen uploaden, wordt de bezoekdatum bij een tweede of verdere log steeds teruggezet naar de datum dat je aan het loggen bent, onderhoudsmeldingen komen niet meer apart bij de cache owner want die hele categorie is afgeschaft. Duidelijk geval van onderschatting bij Groundspeak - naast dat een beta test opeens aan de gehele community wordt opgedrongen - ergo een te snelle implementatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Birdie.NL: rechtsonder kun je toch bij het vraagtekentje aangeven dat er onderhoud nodig is? Komt dat dan niet meer bij de cache eigenaar?

Als je meer foto's wilt oploaden kan dit nu nog wel met een omweg: je log weer openen en dan foto's uploaden. Dat gaat dan nog op de oude manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar nu samen met de gewone log - naar ik begrijp.
Voor meerdere foto's moet je houtje-touwtje de oude logmanier gebruiken of je log telkenmale openen - logisch hé

 

Enige vooruitgang lijkt dat je nu als cache owner je eigen cache niet meer als found kunt loggen - alleen onderhoud plegen, notitie, disablen, archief of coordinaat aanpassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enige vooruitgang lijkt dat je nu als cache owner je eigen cache niet meer als found kunt loggen - alleen onderhoud plegen, notitie, disablen, archief of coordinaat aanpassen.

 

het enige wat niet interessant is, een "vooruitgang" noemen is echt zoeken naar iets positiefs wat er eigenlijk niet is

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Birdie.NL: rechtsonder kun je toch bij het vraagtekentje aangeven dat er onderhoud nodig is? Komt dat dan niet meer bij de cache eigenaar?

Toevallig de mogelijkheid geprobeerd bij een nieuwe cache - er wordt wel een apart logje gemaakt maar je hebt slechts 4 opties, die je niet standaard kunt toelichten.

Er verschijnt "This geocacher reported that there is a problem with this cache."

Je kunt deze log wel weer aanpassen - maar dat krijg je als eigenaar niet standaard in je mailbox ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...