Spring naar bijdragen

Nieuwe Logmogelijkheid


Flo van Co

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik herken wat je schrijft Barry. Afgelopen weekend was de nieuwe manier van loggen traag, maar het lukte wel. Soms gaf het systeem aan dat de log verzenden niet gelukt was, maar een tweede keer op de verzendknop klikken lukte dan wel. Ik heb toen ook de oude manier geprobeerd, maar daar werd aangegeven 'pagina niet gevonden'

Gisteren kon ik helemaal niet op de nieuwe manier loggen omdat het scherm niet open ging. Het groene rondje bleef maar draaien, dus dan kun je niets typen. Alles op de oude manier gelogd, was gisteren prettig snel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik de GC site sowieso nog in de oude stijl. Ik vind dat veel overzichtelijker. Echter, bij het logscherm zelf, kom je automatisch in de nieuwe stijl. Daar blijft hij af en toe dan ook hangen. Vrees dat we binnenkort allemaal in Munzee-Pipo stijl aan het loggen zijn, maar wie weet valt het wel mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vind de oude stijl ook fijner, maar gebruik toch regelmatig de nieuwe. Dan ben ik er aan gewend als de oude op een gegeven moment niet meer gesteund wordt.

Net nog een cache proberen te loggen in nieuwe stijl, maar helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de nieuwe view net weer even geprobeerd. Ik mis de GC codes bij de titels. Verder heb ik geen interesse in dat event-scherm. Wegklikken kan niet eens, slechts tijdelijk klein maken kan... Daarnaast mis ik het overzicht, van provincie en land. Dat was juist zo overzichtelijk! Heb overigens deze info gelijk als feedback verstuurd.

bewerkt door Barry
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat grappig, toen ik het nieuwe dashbord gisteren bekeek was het scherm rechts nog helemaal leeg. Blijkbaar is het dus nog volop on ontwikkeling.

Ik weet niet welk overzicht van provincies en landen je bedoelt Barry, is dat niet van .nl? Dat gebruik ik tenminste graag.

bewerkt door regenboog2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...