Spring naar bijdragen

Nieuwe Logmogelijkheid


Flo van Co

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Nog een bug??

Ik merk bij het loggen dat de TB's die ik vandaag (in twee verschillende caches) heb achtergelaten niet uit de lijst gaan. Ze zijn overigens wel uit de lijst als ik mijn cachepagina bekijk. Maar als ik dan weer een nieuwe log maak, staan ze nog steeds in de lijst bij de log.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sivota

In de oude situatie veranderde je de datum en die bleef dan staan wanneer je meerdere caches wilde loggen.

Nu moet je bij ieder cache die je wilt loggen de datum opnieuw terugzetten. Dat is even wennen en eigenlijk ook wel een stapje terug toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sivota :)

 

Dat is toevallig. Ik moest vroeger een datum aanpassen en nu nog steeds. Gelukkig lees ik nu dat jij het ook nog steeds handmatig doet

 

:oops: Regenboog: zoals ik het nu begrijp, betekent dit inderdaad een stap terug en dat zou eigenlijk niet de bedoeling moeten zijn

 

Groetjes van

de Kikkermeiden :lamo:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sivota

In de oude situatie veranderde je de datum en die bleef dan staan wanneer je meerdere caches wilde loggen.

Nu moet je bij ieder cache die je wilt loggen de datum opnieuw terugzetten. Dat is even wennen en eigenlijk ook wel een stapje terug toch?

 

Mmm, ik heb zondag eerst een cache gelogd van zaterdag de 29e en toen ik daarna direct een cache op de 30e wilde loggen stond de datum nog op de 29e.(zoals vanouds dus de mogelijkheid om meerdere caches op één datum te loggen).

Dat weet ik vrij zeker, maar ik zal er de volgende keer nadrukkelijk op letten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn Engels is niet al te best, maar ik dacht begrepen te hebben dat het te maken heeft met mobiel cachen. Het zou onder andere gemakkelijker moeten zijn om foto'' s te uploaden. Ik gebruik zelf alleen maar een GPS, dus ik kan daar niet over oordelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Mug,

 

Deze vraag zou je misschien ook op forum.com kunnen stellen? Misschien heb je dan eerder antwoord?

 

Enne.. hebben we deze maand nog een "bijna" afspraak?

 

Groetjes van

de kikkerfamilie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Hallo allemaal

 

Momenteel krijg ik het niet voor elkaar om op de 'nieuwe manier' te loggen. Het groene rondje blijft maar draaien. Ik gebruik Explorer.

Hebben meer mensen daar last van?

 

Met Chrome lukt het wel, ook niet heel snel maar het gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...