Spring naar bijdragen

Coordinaat Berekenen Hoe?


AvW52

Aanbevolen berichten

Ik heb beloofd me forum-toleranter op te stellen, maar als ik zie hoe intolerant de anderen zijn, dan zeg ik er wel even wat van.

Ben ik weer de enige die Barny wel begrijpt en zijn stukjes met humor leest? Volgens mij zegt hij alleen, bij vragen de CO raadplegen en zelf iets meer initiatief nemen om uit puzzels te komen. Mag toch?

En van die alfa forum mannetjes, daar heeft hij ten dele zeker gelijk in, het is ook slechts om een statement te maken. En daar had men (of jullie) ook om kunnen lachen. Door hormonen aangejaagd, geweldig! Hij brengt een lach op mijn gezicht en dat is ook belangrijk als bijvangst in een forum.

Echter, iedereen heeft zijn eigen manier om zijn mening te uiten. Tere zieltjes zullen overal moeite mee hebben.

De posts daarna vind ik minder fraai. Die komen op mij veel meer laatdunkend of minderwaardig over. Kijk naar de toon van Tabak, ik heb daar zelf ook al eerder moeite mee gehad. Hij voelt zich ver boven het "normale volk" staan. Ik proef uit de posts dat sommigen echt op Barny neer kijken, alleen omdat men anders denkt of zijn taalgebruik niet zo mooi vind. Goh, als we iemand gaan veroordelen (om zijn taalgebruik) dan zegt dat niet veel goeds over de mensen die dat doen.

Maar niemand die Barny persoonlijk een vraag stelt, er worden slechts en public aannames gepost waarop een ieder weer vrijelijk kan reageren. Barny is inderdaad geen "ie" maar je zou hem eens openlijk een persoonlijke vraag kunnen stellen en niet via gelijkgestemden Barny in een slecht daglicht willen stellen.

Wellicht eerst zelf even een spiegel voorhouden voordat je een ander veroordeelt?

bewerkt door Barry
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Over publiekelijke aanname gesproken ... toen ik de vraag beantwoorden was er niets in mij wat mij wees op een puzzel. Dus al die aannames en uitlatingen over hormonen, alfa mannetjes, sattements maken en dergelijke beschouw ik als een grote persoonlijke belediging, waar helaas het forum beheer niets gelegen aan is de eigen regels strak te houden.

  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het leven is leuk, relativeer en lach! En al zou er hier een coordinaat besproken worden, ik denk dat onze hobby dan niet ophoudt met bestaan. En sommige CO's (ZEE OOS) met mysteries verdienen gewoon een openlijk besproken coordinaat ... geintje.

bewerkt door Barry
Link naar opmerking
Deel via andere websites

waar helaas het forum beheer niets gelegen aan is de eigen regels strak te houden.

 

Ik vermoed dat al heel lang geen enkele moderator nog actief is op dit forum. Ik merk er tenminste heel erg weinig van. Die zouden natuurlijk ook helemaal niet nodig zijn als we elkaars meningen en verscheidenheid gewoon zouden respecteren. En gelukkig geldt dat voor verreweg de meeste forumbezoekers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over publiekelijke aanname gesproken ... toen ik de vraag beantwoorden was er niets in mij wat mij wees op een puzzel. Dus al die aannames en uitlatingen over hormonen, alfa mannetjes, sattements maken en dergelijke beschouw ik als een grote persoonlijke belediging, waar helaas het forum beheer niets gelegen aan is de eigen regels strak te houden.

Als ik dit zo lees dan had jij geen talenpakket maar ben jij gewoon een beta-mannetje ^^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Die zouden natuurlijk ook helemaal niet nodig zijn als we elkaars meningen en verscheidenheid gewoon zouden respecteren. En gelukkig geldt dat voor verreweg de meeste forumbezoekers.

volgens mj is dit de enigste Nederlandstalige geocache gerelateerde forum waar juist iedereen zijn mening mag en kan uiten, waar dan ook op gereageerd kan worden

juist in tegenstelling van, de vaak overgemodereerde, andere geocache gerelateerde forums of nog erger die besloten facebookpagina's #Kots waar onderbuik gevoelens de moderatie bepalen.

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...