Spring naar bijdragen

Souvenirs Verdienen


Souvenirs verdienen  

73 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je van het verdienen van souvenirs?

    • Ik zorg dat ik zoveel mogelijk souvenirs verdien en plaats ze (meestal) ook op mijn profiel
      11
    • Ik vind de souvenirs wel leuk maar doe er geen extra moeite voor
      29
    • Alleen souvenirs met een bepaald doel, bijv. na een CITO-event, hebben mijn interesse
      3
    • Het verdienen van souvenirs boeit me totaal niet.
      31


Aanbevolen berichten

Ik vraag me af hoeveel van de mensen die altijd zo negatief doen over iets als souvenirs, deze ook daadwerkelijk uitgeschakeld hebben. Persoonlijk vind ik het wel leuk, ik vind banners vaak ook leuk, niet allemaal, maar ik heb niks tegen een beetje aankleding van mijn profiel. Net een beetje persoonlijker maken dan het standaard profiel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik vind de souvenirs wel leuk, sommige zijn zelfs echt mooi. De eerste souvenirs had ik te pakken zonder dat ik het wist. Later zag ik de aankondiging van nieuwe souvenirs wel en zijn we er met een groepje ook wel eens echt voor op pad gegaan om te proberen ze te behalen. Ik vind het wel leuker om dat samen te doen, dan zelf in mijn eentje op souvenirs te gaan jagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie net de keuzelijst bovenaan toegevoegd, maar niet helemaal mijn keuze kunnen vinden...

Het is niet zo dat ik gelijk ieder haalbaar souvenirtje najaag, ik kijk er bij andere profielen ook niet naar want het zegt niets.
Daarentegen als er eentje "haalbaar" is waarom ook niet.

Verder zitten er best "mooie" bij, die van bepaalde landen bijvoorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

omdat mensen plotseling hele rare dingen doen om een plakplaatje te krijgen

zoals zelf een "event" organiseren (en natuurlijk je eigen eventcache ook loggen) omdat ze geen normaal event willen bezoeken

Te ver weg- geen zin- hond moet bevallen- smoesen verzinnen zijn de huidige geooprutsers ook goed in

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of een cache met opzet op een andere datum loggen dan dat je hem gevonden hebt, alleen maar "omdat het kan". Weer een gevalletje meten met twee maten. Maar op het moment dat ik dit schrijf weet ik al dat mijn opmerking weer recht gepraat zal worden door Barny. Maar ja ik kan het niet laten :wistling:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

XXXXX is echt een bekeerling,hé. Heeft op geocachinggebied alles gedaan wat verboden is volgens de regels van de authentisten.

Het is gewoon bekend. De grootste boeven worden de beste politieagenten omdat ze precies weten hoe dat wereldje eruit ziet, de beste stropers worden de beste jachtopzieners.

 

Laat ik nou helemaal niet het gevoel hebben verkeerd bezig te zijn. Ik wil daarom ook niet bekeerd worden.

 

Vul trouwens gerust je voorkeur in bij de poll. Je voorkeur wordt niet geregistreerd.

 

Even de naam veranderd in x'jes. :kissie:

bewerkt door Dagwacht
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie net de keuzelijst bovenaan toegevoegd, maar niet helemaal mijn keuze kunnen vinden...

Het is niet zo dat ik gelijk ieder haalbaar souvenirtje najaag, ik kijk er bij andere profielen ook niet naar want het zegt niets.

Daarentegen als er eentje "haalbaar" is waarom ook niet.

Verder zitten er best "mooie" bij, die van bepaalde landen bijvoorbeeld.

Er had inderdaad nog een keuze meer bij kunnen staan. Toch zijn er al drie keuzes voor een positieve reactie en maar één voor degenen voor wie het (helemaal) niet hoeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me af hoeveel van de mensen die altijd zo negatief doen over iets als souvenirs, deze ook daadwerkelijk uitgeschakeld hebben. Persoonlijk vind ik het wel leuk, ik vind banners vaak ook leuk, niet allemaal, maar ik heb niks tegen een beetje aankleding van mijn profiel. Net een beetje persoonlijker maken dan het standaard profiel.

Kan dat dan, je souvenirs uitschakelen?

Dat wil ik wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijk snap ik die keuzemogelijkheid om ze uit te zetten niet helemaal. Ik kan goed begrijpen dat sommigen geen enkele toegevoegde waarde zien in de Souvenirs (ik denk er namelijk zelf ook zo over) maar dientengevolge kijk ik dus ook niet op die pagina. Het uitzetten van de souvenirs heeft dan dus ook geen enkel effect lijkt me.

bewerkt door brouwertjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...