Spring naar bijdragen

Souvenirs Verdienen


Souvenirs verdienen  

73 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je van het verdienen van souvenirs?

    • Ik zorg dat ik zoveel mogelijk souvenirs verdien en plaats ze (meestal) ook op mijn profiel
      11
    • Ik vind de souvenirs wel leuk maar doe er geen extra moeite voor
      29
    • Alleen souvenirs met een bepaald doel, bijv. na een CITO-event, hebben mijn interesse
      3
    • Het verdienen van souvenirs boeit me totaal niet.
      31


Aanbevolen berichten

Persoonlijk snap ik die keuzemogelijkheid om ze uit te zetten niet helemaal. Ik kan goed begrijpen dat sommigen geen enkele toegevoegde waarde zien in de Souvenirs (ik denk er namelijk zelf ook zo over) maar dientengevolge kijk ik dus ook niet op die pagina. Het uitzetten van de souvenirs heeft dan dus ook geen enkel effect lijkt me.

Mee eens Brouwer, waarom op de souvenirs-tab klikken als je ze toch niet wilt zien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 5 months later...

Groundspeak noemt het ook 'verdienen'. Als je geen event bezoekt op 29 februari, dan krijg je ook geen souvenir. Er moet dus wel iets voor gedaan worden.

Er zijn zelfs twee souvenirs te verdienen, zo blijkt.

 

The first souvenir can only be earned on Leap Day itself - February 29 - by attending a geocaching event. The other souvenir can be earned all weekend long (February 27-29) by getting outside and finding a geocache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Los van het feit of ik/je souvenirs waardeert of niet, hoe en waar kan je erachter komen of er ergens een souvenir "te halen" valt? Ik zie in de logs van div caches dat je er 1 kon krijgen (verdienen?) op 31/12 en ook 1 op 01/01. Waar kan je deze info van te voren lezen?

Grtz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...