Odlaniger Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 Als dat maar niet met terugwerkende kracht is, want dan ben ik blut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 Als dat maar niet met terugwerkende kracht is, want dan ben ik blut. Dat hangt van de criteria af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ronaldbn Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 Brouwertjes, ik moest lachen Ik post niet veel maar lees des te meer... maar echt, de meest dwaze reacties worden gepost Wie gaat er nu betalen om een cache te plaatsen? Dat wordt de doodsteek voor het geocachen. Wil je geen kokertje zoeken, dan doe je dat niet. Hoe moeilijk kan het zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Van Stolk Geplaatst 8 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 8 juli 2014 Ik ga van het weekeind eens kijken bij GC5817A 'TB B&B De Zwarte Kraai' Deze ligt op een 50€ leges plaats. Ik ben benieuwt wat ik aan ga treffen. Ik weet wel dat het daar een mooi stukje natuur is waarvan ik weet dat de beheerder er zuinig op is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 50 euro leges? Dan moet je wel iets heel bijzonders bedacht hebben, om daar je cache te plaatsen! Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Aragorn Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 50 euro ... Van Stolk meen je dat nou serieus, betaalt iemand 50 euro om een traditional te mogen leggen? Dat vind ik wel heel erg veel. Een vrijwillige bijdrage, zoals Odlaniger blijkbaar bedoelt, daar kan ik een eind in meegaan. Wat ik me ook nog voor kan stellen, is dat een natuurbeschermingsorganisatie bij een plaatsingsaanvraag verzoekt om donateur te worden (als je dat al niet was). Want de budgetten van zulke organisaties worden er niet groter op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Van Stolk Geplaatst 8 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 8 juli 2014 (bewerkt) Of het betaald is en er toestemming is weet ik niet. Maar ja, dit zijn de leges die je bij het zuid-holland landschap kwijt ben voor een cache te plaatsen. Bij meerdere krijg je korting. Het betreft hier overigens nog wel richtprijzen. Edit, Dit is dus per jaar. 8 juli 2014 bewerkt door Van Stolk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 Ronaldbn schreef: "Wie gaat er nu betalen om een cache te plaatsen?Dat wordt de doodsteek voor het geocachen." Wil je even uitleggen wat er dan volgens jou gaat gebeuren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Askikker Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 Ik kreeg ooit een reaktie van de gemeente Utrecht dat je een stukkie grond moet pachten voor een bepaalde tijd. Kleinste stukkie; één bij één meter. (das toch wel een flinke cache) Leg daar voor vijf jaar een cache neer, en dan krijg je via een tooltje een berekening met uikomst dik 5.000 pleuro!!!!!! Gekke Henkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 Dat is maar 2,75 per dag. De reactie was waarschijnlijk van grapjas Henk Westbroek. De pachtsom gaat naar Het Goede Doel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 (bewerkt) De pachtsom gaat naar Het Goede Doel. Hij wendde zich tot Odlaniger om nadere inlichtingen: "Huh?" 8 juli 2014 bewerkt door Diederikus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 9 juli 2014 Share Geplaatst 9 juli 2014 Ronaldbn, geo.com kent jou niet, dus ik ken jouw cachevoorkeur niet. Wat gaat er gebeuren wanneer er moet worden betaald voor het leggen van een cache. De kokertraditionals zullen verdwijnen. Iemand die geen cent wil uitgeven voor het maken van een "cache" wil uiteraard niet betalen voor het plaatsen. Vervolgens ontstaat er meer ruimte voor het plaatsen van mooie multi's. Dat kost aan materiaal al snel meer dan 30 euro en dan is de kans groot dat de eigenaar er wel een tientje voor over heeft om hem te mogen plaatsen. Doodsteek voor het geocachen? Doodsteek voor iets dat niets met geocachen heeft te maken. Maar Ronaldbn, ik ben benieuwd naar wat er volgens jou gaat gebeuren. Overigens is mijn wens slechts utopisch, want het tij valt niet meer te keren. Een uitweg is een andere geocachesite, waar strengere kwaliteitsregels gelden en waar geen afhankelijkheid is jegens geo.com. Dus o.a. geen 161 meter regel. Iedereen blij. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 9 juli 2014 Share Geplaatst 9 juli 2014 Wat bedoel je Died? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 9 juli 2014 Share Geplaatst 9 juli 2014 Waarom is de gemeente Utrecht een goed doel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 9 juli 2014 Share Geplaatst 9 juli 2014 Ik zie dat het reeds 2 gedeeld door 30 is. Lees morgen jouw vraag wel. Henk Westbroek is een politicus in Utrecht, maar tevens de tekstschrijver en zanger van de band Het Goede Doel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden