Spring naar bijdragen

Wat Ontbreekt Er Nog Aan Het Cachen?


Diederikus

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Beste Twin Peaks,

 

Helemaal met je eens wat je hier boven schrijft.

 

En daarom vind ik Vlindertje ook zo'n Paardenl....

 

Hij denk dat hij alles zomaar kan schrijven en vind dat anderen

niet kunnen lezen of dat willen...

 

Zo dat lucht op.......

Hoewel ook jij op mijn trollenlijst staat voor jou eveneens een vraag: waarom stuurde jij die Paardenl eergisteren jouw vierde vriendschapsverzoek?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas dreigt de wolf beschermd beest te worden, maar het respect druipt van deze Lepidoptera af.

 

Een trol blijft alleen actief als hij wordt gevoed. Met het voeden van een trol wordt bedoeld: in de discussie meegaan, reageren op wat de trol argumenteert of beweert. Dat houdt de onrust immers op gang! Hoe meer er gereageerd wordt, des te "dikker" wordt een trol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na het verzoek van Beliwan om uit te leggen wat er zo leuk is aan het ruilen van dingetjes stel ik de brandende vraag wat het wezenlijke verschil is tussen een logkoker en een munzee.

Dat is net zo eenvoudig als dat het onbegrijpelijk is. Van een logkoker sla jij op tilt en van een munzee niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is hier toch een soort Geocafe geworden. Welkom heren, sapje ? Naast de alcoholische versnapering worden we verteerd op het niet aflatende notenkanon, de zware jonge, team shag, en diverse andere boterballen.

Ik voel me weer als vanouds thuis.

Mogen dames niet meedrinken? Een bitterbal gaat er trouwens ook wel in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel MarcoDomi, Ik denk dat er inderdaad wel grote belangstelling is voor een bitterbal. Zo vrolijk worden we vandaag niet van het forum dus gooi er maar zoveel mogelijk in het vet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Een koker heeft een extra dimensie...

 

Toegegeven. Een koker is 3D en een munzee 2D en je kunt 'm oprapen terwijl een sticker is vastgeplakt. Dat maakt Munzee tot een wezenlijk ander spel dan Josti-cachen.

 

Zijn minachting voor eenieder die anders is en denkt als hij is onbegrensd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb altijd enige ruilmiddelen bij me en ik zorg dat er in onze caches leuk gevuld zijn maar als je ziet wat er voor bagger er soms in gedropt wordt vraag je jezelf toch wel eens af of het de moeite waard is.

Als je dan toevallig er bij bent als kinderen je cache open maken en zie dat ze plezier hebben denk je wel ja we gaan door

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ai, Diederikus, ik ben alweer on-topic hoor -bloos-

 

Even serieus, wat zouden jullie (volwassenen) nu leuk vinden om in een cache te vinden?

En dan bedoel ik niet de echte kunstwerkjes waar sommigen mee bezig zijn (petje af!) maar gewoon iets wat een gewone sterveling als ik in een winkel ergens kan kopen?

 

Ik was dus erg blij met het genoemde uitschuifbare magneetje (mini).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...