Spring naar bijdragen

Wat Ontbreekt Er Nog Aan Het Cachen?


Diederikus

Aanbevolen berichten

 

 

Blutch ik ben nog nooit in de Geokroeg geweest. Aanrader (open deurtje maar)?

 

Lieve cachers zijn altijd welkom

Trollen ook

 

HAHA en nu maar raden in welke categorie ik val... Mag beide ook?

Maar ik ga weer off-topic. naar bed dan maar!

 

En ik ben benieuwd naar jullie antwoorden op mijn weer-on-topic-vraag.

bewerkt door MarcoDomi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

MarcoDomi, het geocafé” was destijds een plek waar alles mocht worden gezegd en waar nooit ruzie was. Iedereen nam iedereen in de maling en vaak ging het nergens over. Jij zou je er thuis hebben gevoeld. De deuren zijn van hogerhand gesloten nadat omwonenden hadden geklaagd over overlast.

On topic: wanneer ik mijn kleinkinderen meeneem voor een cachetocht, dan is het er een met eindbestemming een box groter dan small. En dan neem ik enkele presentjes mee waarvan ik weet dat het bij hun in de smaak zal vallen en dat mag een paar centen kosten. Bij het vinden van de cache verdwijnen de cadeautjes onopvallend in de cache. En als ruilmiddel stop ik een doosje kleurpotloden (49 cent) in de cache.
Iedereen blij inclusief opa. Geen liever kind dan een tevreden kind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MarcoDomi, het geocafé” was destijds een plek waar alles mocht worden gezegd en waar nooit ruzie was. Iedereen nam iedereen in de maling en vaak ging het nergens over. Jij zou je er thuis hebben gevoeld. De deuren zijn van hogerhand gesloten nadat omwonenden hadden geklaagd over overlast.

.

Iedereen blij inclusief opa. Geen liever kind dan een tevreden kind.

Dank je voor de uitleg!

En inderdaad, zo doe ik het ook wel eens. De kinderen zijn meestal trouwens al wel tevreden met de keur aan prulletjes.

En wat zou je zelf graag vinden?

 

Ik zal het morgen weten want nu ga ik echt NAAR BED. Denk ik.

Nu maar hopen dat ik naar mezelf luister :wink2:

bewerkt door MarcoDomi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik zelf graag zou willen vinden?
Geen idee, ik laat mij graag verrassen.
En dat doet mij denken aan enkele keren dat ik aangenaam werd verrast. Een fles Bushmills, mijn eerste FTF tot nu toe. Een fles ouzo en een bakje olijven met het opschrift “Voor Odlaniger”. Verstopt in mijn eigen cache.
En dat doet mij weer denken aan een ander draadje waar ik voorstelde om hier een goede gewoonte van te maken. Verras de cache-eigenaar ook eens met een presentje, maar maak dat wel kenbaar via een mailtje. Anders moet ik iedere dag mijn caches bezoeken om te kijken of er iets voor mij is achtergelaten.
Bijkomend voordeel van dit gebaar naar de co is dat het authentieke geocachen hiermee geen geweld wordt aangedaan. In een fotokokertje past geen literfles, hooguit een beetje co caïne, maar dan wordt het al snel een trail.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slechte voorbeelden Odlaniger:

 

Geocache Contents
[...]
Contents are family-friendly.
Explosives, fireworks, ammunition, lighters, knives (including pocket knives and multi-tools), drugs, alcohol and any illicit material should not be placed in a cache. Geocaching is a family-friendly activity and cache contents should be suitable for all ages.
If someone other than you places an inappropriate item in a cache that you own and this is reported, the cache may be temporarily disabled. As the cache owner, you may be asked to remove the questionable item before the cache listing is re-enabled.
Contents are appropriate for outdoor life.
Food items or scented items are inappropriate and disallowed. Animals have a keen sense of smell and have been known to destroy containers to get to these items. Items that may melt in the heat, such as crayons or lip balm, or expand in the cold, such as liquids, should also be excluded from caches.

 

 

Vet en onderstreept aangebracht door mij.

 

Bron: Guidelines
bewerkt door Triskelle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rolletjes snoep vind ik ook vaak, vooral in het buitenland. Ik snap het idee, maar ik geef het mijn kinderen niet. Ze roepen ook altijd "maar dat mag toch eigenlijk niet?", nav het grappige filmpje over geocaching etiquette. En lucifers en aanstekers, ook al vrij vaak gezien.

Ik vond één keer in een micro (een heel klein rond metalen doosje was het) een paar oorbellen, precies in mijn lievelingskleur. Dat vond ik wel een leuke verrassing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

al die zooi haal ik direct uit de cache om later weg te gooien in een prullenbak

 

het zuivere CITO gedachte

 

als ik er achter kan kom wie dat er ingegooid heb gaat er ook een mail zijn/haar kant op

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Iemand van jullie forumvolgers al een rectificatie reactie van vlinder zijn misplaatste tekst gelezen??

Jouw scheldwoorden zijn van een hoger niveau zeker.

Ik ken jullie geen van allen, en waarvoor je elkaar uitmaakt kan mij niet schelen.

MAAR KUNNEN JULLIE RUZIE ZOEKEN IN JE EIGEN DRAADJE!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...