Spring naar bijdragen

Wat Ontbreekt Er Nog Aan Het Cachen?


Diederikus

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

na vanmiddag heb ik weer gezien dat:
- Heerlijk weer: check!
- Gezellig event: check!
- Super veel mensen gesproken ( geen gedoe ): check!
- Gewoon lekker leuteren, genieten van de verhalen: check!
- Als laatste weggaan: check!

Wat wil een mens nog meer?

 

Een passende log schrijven

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diederikus opende dit topic o.a. met het volgende:

"............ Het probleem was echter dat het gekrakeel op het forum dermate luidruchtig is dat iedere zinnige discussie over iets subtielers dan winterlaarzen bij voorbaat gedoemd is te mislukken. Ik heb deze beginnersvraag dan ook anderhalf jaar lang niet kunnen stellen, wetende dat het onderwerp onmiddellijk gekaapt zou worden en teloor zou gaan in het forumgeweld."

Er is in anderhalf jaar niets veranderd. Een Wijze Les.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De grootmeesters uit het verre oosten hebben nog wijzere lessen voor ons in petto. Daar hoor je de lokale meesters niet over.

"Als je problemen hebt, is je geest als troebel water. Als water in beweging is, kun je er niet doorheen zien, maar als het stil ligt is het helder en zie je er dwars doorheen".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diederikus, het antwoord op jouw vraag heb je zelf al vrij snel gegeven.

 

Inmiddels: zeg je:

"Ben druk aan het experimenteren met klei, polymeerklei, zegellak, lood gieten, tin gieten, houtsnijden, 3D-qr-codes. Ik ben nog niet tevreden. Het is nog geen "schat" die ik zelf graag zou willen vinden/verzamelen die betaalbaar vrij eenvoudig te reproduceren is. Het is wel heel leuk en leerzaam."

 

Ook ik denk me suf. Heb o.a. een spuitbus goudverf aangeschaft (nee, geen zilver en brons). Met steeds in gedachte: wat zou ik zelf graag willen vinden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb al twee spuitbussen staan om een mist mee te maken. Geeft een mysterieus geheel als het deksel van de cache wordt geopend. De mist blijft namelijk laag in de cachebox hangen

Ben er nog niet uit hoe het geheel het beste kan worden bediend. Zelf op afstand aan een touwtje trekken gaat me een beetje ver.


Lolly's voor de kinderen doen het altijd goed. Maar ja, voedsel mag niet.

Behalve bij de lollykapel http://coord.info/GC20P81

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal helaas niet gaan. De cache is gepland op anderhalve kilometer van ons huis. Tegenover ons hebben we al Goei Volluk.

Archiveren daarvan zou zonde zijn. Zóveel leuke reacties én favo's.

En het grappige is dat wij de cachers meestal niet opmerken.

bewerkt door Dagwacht
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De komende dagen gaan we richting Eerbeek waarbij we ook een aantal caches van Josvanstaalduinen op het programma hebben staan.

Creatieve caches. Dat is waar wij heel erg van genieten. Daarvan mogen er voor ons nog veel meer komen.

Wijzelf dragen daar ook ons steentje aan bij.

bewerkt door Dagwacht
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb al twee spuitbussen staan om een mist mee te maken. Geeft een mysterieus geheel als het deksel van de cache wordt geopend.

In de fopwinkel heb je ook poepspray. Wat je daar allemaal niet mee kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...