Spring naar bijdragen

Wat Ontbreekt Er Nog Aan Het Cachen?


Diederikus

Aanbevolen berichten

Dat is een goeie. Ik zal die aanbiedingsbakken weer eens met wat meer aandacht doorspitten. Wij maken ook caches droog als ik iets mee heb waar dat mee kan. Net als kapotte zakjes vervangen, dat doen we ook. Maar goed, verstrooid als ik ben, vergeet ik het ook wel eens, zoals vanmorgen. Die cache was gelukkig niet heel erg nat. Zo'n sleutelhanger met letterwaardetabel is nou ook weer zoiets. Leuk én handig. Er zijn echt wel aardige en relatief goedkope gifts te bedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Of het voorkeur is weet ik niet. Misschien realiseert Vlinder zich onvoldoende dat hij heel overtuigend kan zijn wanneer hij vertelt over zijn cachementaliteit zoals verwoord in # 41. Daar heb ik enkele bruikbare suggesties gelezen. Mijn rugtas is de volgende keer nog voller.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jouw gebrek aan overtuigende tegenargumenten is mij ook niet ontgaan.

Het zou vreemd zijn als het anders was. Ik ben namelijk niet aan het argumenteren. Ik probeer slechts dingen te begrijpen. Tot op heden met weinig resultaat, overigens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijpelijk. Argumenteren leidt doorgaans tot inzicht en begrip, dus als je niet argumenteert ...

Dat is niet logisch. Argumenteren kan alleen als je argumenten hebt. Argumenten kun je alleen hebben als je een mening hebt. Een mening kun je alleen hebben als je denkt begrip te hebben. Dat denk ik niet. Ik heb wel een aantal vragen. Die wil ik je best stellen, maar niet op deze site. De stennisschoppers hier hebben namelijk een complottheorie bedacht waardoor ik de oorzaak ben van het feit dat zij stennis schoppen. En dat terwijl ik helemaal niet van stennis houd. Mijn bijnaam is niet voor niets Wallie de Vredestichter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Volgens mij bedoelt Diederikus niet om iets in de cache te stoppen voor de FTF, maar voor de cachers die de cache vinden. Lijkt me leuk, zeker wanneer dit gerelateerd kan worden aan het onderwerp dat de cache heeft. Een paar jaar geleden vonden wij een eindcache (bonus na 6 kortere multies) die gevuld was met 'gouden' munten, speciaal voor de kids die de schat gevonden hadden. Dat is wat Diederikus bedoelt, maar dan voor grote mensen. De voorbeelden die door vorige schrijvers gegeven worden spreken mij wel aan. Aan de andere kant hoef ik zelf niet per se iets uit een cache te hebben. Van die kist met gouden munten word ik heel blij, maar ik neem er geen mee. Het vinden op zich geeft meestal voldoening genoeg.

Die schat vond ik laatst ook, en dat was inderdaad super!

Ik ken een cacher die mini-mokjes met zijn naam erop in een cache stopt. Heeeeeeeeeeeeel leuk! Zeker grappig in mijn geval ook omdat ik zo'n mokje juist NIET in de cache vond maar op de grond, bij een nachtcache, en de cacher in kwestie net had leren kennen... Dat is pas toeval :-) Het staat nu als trofee op de kast.

 

Ik heb weleens een geweldig uitschuifbaar mini-magneetje in een cache gevonden (bonus van Groote Beek-serie), erin gestopt door de c.o. vermoed ik. Die goodie heb ik meteen geclaimd, tot verdriet van mijn kinderen (maar mama mag ook weleens wat! ;-) ) Hij kwam laatst nog heel handig van pas.

 

Ik speel al een tijdje met het idee om ook iets leuks voor volwassenen in de cache te doen, maar ik ben er nog niet uit wat dan. In elk geval wen ik me aan om een gevonden Multi te ontdoen van troep, treinkaartjes, geprinte versies van de cachebeschrijving, kapotte goodies, snoep, lucifers, aanstekers etc en er wat leuks in terug te stoppen.

 

Ik vind het echt een heel leuk idee wat zeker het cacheplezier zou vergoten voor mij!

bewerkt door MarcoDomi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...