Spring naar bijdragen

Place Spotting.


toyotaaygo

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dat 'not solved' betekent gewoon dat je de puzzel nog niet opgelost hebt, kortom dat de twee kaarten nog niet matchen. Dat heeft niks te maken met of je dat trucje kan gebruiken om hem op te lossen.

(Het kan trouwens ook prima met Chrome.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Ik doe het waarschijnlijk op de traditionele manier. Gewoon openen in een internetbrowser, me afvragen waar het mogelijk kan zijn bv. in de buurt van de cache en dan die plek intikken beneden en klikken op jump to. Dikwijls zoek ik dan ook in Google Earth waarbij je meestal een groter gebied in beeld krijgt. En dan maar gewoon zoeken, dat is toch de bedoeling ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb laatst toch nog een aantal van deze puzzels opgelost, wel via het 'trucje' en het werkte prima.
Net even met deze puzzel geprobeerd, maar hierbij krijg ik geen goed coördinaat.
'Normaal' kreeg je dat ook niet, maar als je het dan in google earth plakte, kon je het er wel uit halen en zo weer in placespotting plakken.
De puzzels waren zo opgelost .... raar dat het met deze dus niet werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De maker van de placespottingpuzzels is er inderdaad achter gekomen dat er een omweg was om ze op te lossen via een omweg. Hij heeft het als het goed is zo aangepast dat er nu geen onweg meer is. Gelukkig. Want het is een leuk spelletje. En ik als maker en fan van enkele placespottingcaches vind het nu ook fijner. Dus iedereen: gewoon oplossen zoals bedoeld. Dan doe je er maar wat langer over.

 

Hoe ik dit weet? Gewoon via de placeslotting-nieuwsbrief :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...