Spring naar bijdragen

Place Spotting.


toyotaaygo

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dirk, daar ben ik het dus helemaal mee eens. Los de puzzel op zoals bedoeld en als je daar geen zin in hebt, dan doe je hem niet.

Iets soortgelijks is mij overkomen met mijn cache Anagrammatica. Ik dacht een leuk woordpuzzeltje te hebben gemaakt, blijkt daar een tooltje voor te zijn. Je mag best weten dat ik daar van baalde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er een in de buurt gevonden: GC4P512. Is dat de enige in Nederland?

Lekker puzzelen wanneer het buiten regent, binnen is het droog.

En zonder tooltje is de voldoening toch veel groter wanneer je de oplossing hebt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vind me verlekkeren aan mokkagebak ook heerlijk als het regent maar dat is een andere hobby

puzzelen dus uren achter de computer zitten tijdens regen zou ook leuk kunnen zijn voor enkele mensen, maar ook dat is een andere hobby

ik dacht dat deze forum hier om de hobby "geocaching" ging,

 

Barny

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij is de eerste origineel, want ik kende ze niet. Na er 1 of 2 te hebben opgelost houd ik het misschien voor gezien. Maar vanwege het spotten van een place heeft het meer relatie met cachen dan een sudoku.

 

Brouwertjes, mag ik begrijpen dat jij uitsluitend originele caches zoekt? Dan ben je snel uitgecached.

 

Nieuw topic: hoeveel originele caches zijn er in Nederland?

Volgens mij....., nee ik ga niet direct antwoord geven op mijn vraag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Odlaniger Vanwaar deze vraag? Originaliteit van een puzzel heeft toch niets te maken met het zoeken naar originele caches?

 

Tja en je tweede vraag kan natuurlijk door niemand beantwoord worden. Een cache die niet origineel is kan wel bepaald worden maar of een cache origineel is kan alleen bepaald worden als je alle caches hebt gedaan.

bewerkt door brouwertjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan heb ik je verkeerd begrepen Brouwer. Een cache hoeft voor jou dus niet origineel te zijn.Maar originele caches hebben wel mijn voorkeur. Waarschijnlijk is dat één van de redenen waarom ik zo weinig cache. Het eerste filmkokertje vond ik leuk, maar nu loop ik er met een grote boog omheen. De eerste ammobox was een euforische ervaring, maar onderhand kan ik geen ammobox meer zien. Ik hoef niet te vinden, heb geen puntjes nodig.

 

Barny, ik weet onderhand hoe jij reageert. Dat doet mij denken aan de veel gebezigde uitspraak: iedereen cached op zijn manier. Maar die manier heeft een achtergrond.

 

Barny heeft een hekel aan puzzels en kan geen lange wandelingen maken. En zeker niet wanneer hij samen met Sivota op pad gaat. Hij houdt van een korte wandeling door mooie natuur, terwijl Sivota geniet van hetgeen tot haar mogelijkheden behoort.

 

Team Tabak heeft geluk dat zijn echtgenote ook van fietsen en geocachen houdt. Mazzelpik. Zij maken leuke fietstochten en zijn dankbaar dat zij dat kunnen combineren met foundlogs.

 

Diederikus wil graag cachen, maar zit met een gewetensvraag. Waar ligt de grens wat betreft zijn zelfrespect. Maar voorlopig levert het cachen hem veel plezier op.

 

MarcoDomi is te benijden. Zij heeft het aangeboren vermogen om het cachen altijd positief te kunnen benaderen.

 

Odlaniger, hij zou graag meer multi's lopen, maar zijn benen laten hem in de steek. Als hij punten wil scoren dan kan hij met de auto trails doen, maar daar vindt hij niets aan. Hij compenseert dat door te kletsen op het forum om toch het idee te hebben iets met geocaching te doen. Hij is al een jaar bezig met het uitzetten van een geocache. Duurt een beetje lang, maar toestemming krijgen, inspiratie en knutselen vragen veel tijd. Haastige spoed doet een geocache geen goed.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://coord.info/GC44BX3 trok mijn aandacht en die wilde ik wel eens proberen.

Nu moet ik volgens de opdracht hetzelfde zoom level hebben (21), maar hij zoomt maar in tot 20......wat doe ik verkeerd ?

 

In het verleden gedaan al eens gedaan. Ik kom op satellietbeeld ook maar tot level 20. Maar je kunt schakelen naar kaart en dan geeft een draai aan mijn muiswieltje nog een zoomtje meer en zie ik een gevonden-boodschap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Birdie, dit had ik inmiddels ook binnen gekregen als privebericht van iemand.

Ik vind het wel heel apart dat je deze puzzel op deze manier moet doen, dat lijkt me nou niet de bedoeling van Place Spotting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...