toyotaaygo Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Hallo Nu heb ik gelezen, dat deze caches snel opgelost kunnen worden met firefox. Als ik naar een place spotting cache kijk en er staat aan de rechterkant: not solved, kun je hem dan niet met firefox oplossen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Dat 'not solved' betekent gewoon dat je de puzzel nog niet opgelost hebt, kortom dat de twee kaarten nog niet matchen. Dat heeft niks te maken met of je dat trucje kan gebruiken om hem op te lossen. (Het kan trouwens ook prima met Chrome.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toyotaaygo Geplaatst 24 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 24 januari 2014 Oke, chrome. Heb je dan nog steeds firefox nodig? Laatste vraag! Over de rest is veel meer te lezen op deze site Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 24 januari 2014 Share Geplaatst 24 januari 2014 Nee, het zijn allebei internetbrowsers. Kies gewoon één ervan om de puzzel op te lossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nuffie Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 (Het kan trouwens ook prima met Chrome.) Ik heb dat geprobeerd (ctrl-shift-i > Elements > ctrl-f > ll=) maar het coord dat daar uitkomt, levert geen bruikbare plek. Waarschijnlijk doe ik nog iets verkeerd. Het is deze puzzel: http://www.placespotting.com/solve.php?placeId=103E-52A0FA41-210F Wie weet raad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Troost, bij mij werkt het sinds enige tijd ook niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bariet Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Ik doe het waarschijnlijk op de traditionele manier. Gewoon openen in een internetbrowser, me afvragen waar het mogelijk kan zijn bv. in de buurt van de cache en dan die plek intikken beneden en klikken op jump to. Dikwijls zoek ik dan ook in Google Earth waarbij je meestal een groter gebied in beeld krijgt. En dan maar gewoon zoeken, dat is toch de bedoeling ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 De methode die nuffie en ik hier beschreven,was zeer precies en vrij vlug opgelost,de coords gewoon in de onderste plaatsen en uitzoomen tot de zelfde zoom boven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nuffie Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 (bewerkt) #Bariet: Maar slim zoeken mag ook ;-) En de hele wereld even langslopen als er verder geen aanwijzingen zijn, gaat mij toch iets te veel tijd kosten. 17 augustus 2014 bewerkt door Nuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lighthouse777 Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Ik heb laatst toch nog een aantal van deze puzzels opgelost, wel via het 'trucje' en het werkte prima.Net even met deze puzzel geprobeerd, maar hierbij krijg ik geen goed coördinaat.'Normaal' kreeg je dat ook niet, maar als je het dan in google earth plakte, kon je het er wel uit halen en zo weer in placespotting plakken.De puzzels waren zo opgelost .... raar dat het met deze dus niet werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nuffie Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Bij deze werkt het ook niet: http://www.placespotting.com/solve.php?placeId=1AF4-50A7A1FD-413 Er is voor deze "truc" wellicht een stokje gestoken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Nog geen tijd gehad om het te controleren, maar hier staan een aantal alternatieve methodes in: http://www.n52e10.de/tools/placespotting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nuffie Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Werken ook niet meer ;-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lighthouse777 Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Ik krijg die laatste ook niet met het 'trucje' en ook niet via die link.Er staat daar nog wel een programma vermeld, maar die wordt bij mij geblokkeerd door malware. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dirkverschuren Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 De maker van de placespottingpuzzels is er inderdaad achter gekomen dat er een omweg was om ze op te lossen via een omweg. Hij heeft het als het goed is zo aangepast dat er nu geen onweg meer is. Gelukkig. Want het is een leuk spelletje. En ik als maker en fan van enkele placespottingcaches vind het nu ook fijner. Dus iedereen: gewoon oplossen zoals bedoeld. Dan doe je er maar wat langer over. Hoe ik dit weet? Gewoon via de placeslotting-nieuwsbrief :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden