Spring naar bijdragen

Cache Plaatsen Afgekeurd, Te Dicht Bij Andere


joshua66

Aanbevolen berichten

Niet verder gelezen?

 

 

Wat ik bedoel te zeggen, de cache waar het in eerste instantie om gaat is in het archief, de andere caches die gelegd zijn, zijn wel goed gekeurd. De legger heeft dus duidelijk geleerd (over de kwaliteit kan ik niet oordelen, ik ken de caches niet). Daarmee is dit draadje toch klaar?

bewerkt door Yora82
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

En zo probeer ik dus een trail in Frankrijk door een canyon levend te houden door te zorgen dat mensen zelf logrolletjes vervangen.

is nl. verschrikkelijk de moeite waard (mijn log nog niet).

26 km lopen door een canyon. Echt een heel mooie wandeling.

Maar er is blijkbaar iets gebeurd met de CO.

 

Zo kan het dan soms ook wel eens.

 

En dan kom je thuis en dan zie je wat er hier weer eens is neergedonderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of het draadje daarmee klaar is weet ik niet.

Of de topicstarter/CO duidelijk geleerd heeft is mij ook niet bekend, alhoewel ik daarover wel een bepaald vermoeden heb, dat vooral is gebaseerd op soortgelijke gevallen uit het verleden.

Wat me wel duidelijk is is dat TS/CO er inmiddels in anderhalve maand tijd 17 keer in geslaagd is een cache uit te leggen die daadwerkelijk aan de guidelines voldoet volgens de reviewers.

Bloodwosj, dat zijn zo te zien in 16 van de 17 gevallen kokertjes/petlings.

In mijn ogen (en van grote afstand) lijkt dit op een mogelijke cache en 16 maal "strooigoed".

 

Ik vrees met grote vrezen voor de oevers van de Oude Vaart. :-(

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat had ik idd gezien.

Ik kan alleen met zekerheid verklaren dat de caches volgens de reviewers voldoen aan de opgestelde regels.

Ik kan ook met zekerheid verklaren dat als ik daar in de buurt zou wonen ze alle 17 aan mijn ignorelist toegevoegd zouden worden.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vrees met grote vrezen voor de oevers van de Oude Vaart. :-(

 

Ach, anders pak je toch een kano en vaar je lekker van Dwingeloo naar Meppel en onderweg raap je die meuk. Dat zou veel leuker zijn geweest als cache idee.

Maar nee..........we willen het liefst met de auto bovenop de cache parkeren en zegeltjes rapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kwam op mijn vakantie ook een gezin tegen. Snapten niet dat wij dat cachen zo leuk vonden. Hadden een vriend die dat ook doet.

Stoppen bij een lantaarnpaal met de auto, uitstappen, cache scoren.

 

Toch aangegeven dat het dat niet was en verteld wat wij zo deden die dagen (die lange trail dus). Nu gaat hij toch eens opnieuw kijken, maar wel naar caches met een avontuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kwam op mijn vakantie ook een gezin tegen. Snapten niet dat wij dat cachen zo leuk vonden. Hadden een vriend die dat ook doet.

Stoppen bij een lantaarnpaal met de auto, uitstappen, cache scoren.

 

Toch aangegeven dat het dat niet was en verteld wat wij zo deden die dagen (die lange trail dus). Nu gaat hij toch eens opnieuw kijken, maar wel naar caches met een avontuur.

Goed voorbeeld doet goed volgen. Persoonlijk contact doet het altijd goed en mond tot mond reclame werkt meestal het beste. Het is vaak maar net waar je het eerste mee in aanraking komt. Toen ik begon (in een ander team) begonnen we toevallig met een leuke, goed verzorgde multi. Het is dat we doorzetters waren, want het leverde best wel problemen op onderweg. Een heleboel dingen wisten we nog niet, hadden we nog nooit van gehoord (we zochten een startpunt zoals een geocachesticker, geen pen bij ons etc). Ook onze tweede was een Multi. Toen we na een hele dag fouten maken ook de cache nog niet konden vinden (letterlijk een uur gezocht) waren we maar wat blij met de CO die ons een extra hint gaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...