Spring naar bijdragen

Cache Plaatsen Afgekeurd, Te Dicht Bij Andere


joshua66

Aanbevolen berichten

Nee, hoor.

De huid volschelden? Dat is toch niet gebeurt, hoop ik? Stevige meningverschillen en kritiek op tot zeurens toe af in herhaling vallen., dat wel. Maar schelden? Dat is toch niet nodig? We gaan uiteindelijk toch wel onze eigen gang, met misschien wat overdenkingen van de "tegenpartij" in het hoofd als "misschien heeft hij/zij daar toch wel een puntje (als hij/zij maar niet zo zou....)". Zonder overigens de koers helemaal om te gooien, hoor! Als er maar genoeg wederzijds respect voor elkaars opvatting getoond zou worden en elkaars verschillende meningen en belevingen maar niet afgevallen zou worden, zou dat wel al een hoop schelen. Maar als kokertjes en munzee als smerige/scheldwoorden opgevat en gebruikt worden, wil ik wel eens tegengas geven.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
ReizenReizen

joshua66 die gast die nog niet zo lang een van zijn favoloze koker serie ter adoptie aanbood omdat hij het te druk had, vervolgens niet doorzette is nu weer bezig om het landschap verder te vervuilen, en als treurig toetje een vermakelijk onderonsje op een van de pagina's met zijn zielsverwanten http://coord.info/GC51EXQ

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....die gast die nog niet zo lang een van zijn favoloze koker serie ter adoptie aanbood omdat hij het te druk had, vervolgens niet doorzette is nu weer bezig om het landschap verder te vervuilen, en als treurig toetje een vermakelijk onderonsje op een van de pagina's met zijn zielsverwanten....

Ik wil ( nu en/of hier ) niet oordelen over wie-wat-doet, maar ik hoop dat je hem hebt 'geïnformeerd' ( als je iemand bij naam noemt ) dat je over hem schrijft. Dat is wel zo netjes...

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Linkalovers, joshua66 heeft dit draadje zelf gestart dus hij kan het zelf lezen, of moeten we uit misplaatst "goed" fatsoen iedereen ook nog eens persoonlijk aanschrijven als ze onderwerp zijn van hun eigen absurditeiten?

ik heb trouwens nog geen meel van jou gehad dat je hier een postje over mij schreef, dat is dan met jou woorden te spreken "niet-zo-netjes" #Foei

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

......joshua66 heeft dit draadje zelf gestart dus hij kan het zelf lezen, of moeten we uit misplaatst "goed" fatsoen iedereen ook nog eens persoonlijk aanschrijven als ze onderwerp zijn van hun eigen absurditeiten?.....

Inderdaad, sorry, dat had ik niet gezien ( zover had ik niet terug gelezen ).

 

......ik heb trouwens nog geen meel van jou gehad dat je hier een postje over mij schreef, dat is dan met jou woorden te spreken "niet-zo-netjes" #Foei

Dat is niet nodig, jij 'woont' hier bijna. Een logje over/aan jouw schrijven en dan denken dat jij die niet ziet ( of gewoon 'mist' ), kan haast niet.

 

En waarschijnlijk heb jij je 'notify' aanstaat, zodat je geïnformeerd wordt als iemand je 'quote'.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

joshua66 die gast die nog niet zo lang een van zijn favoloze koker serie ter adoptie aanbood omdat hij het te druk had, vervolgens niet doorzette is nu weer bezig om het landschap verder te vervuilen, en als treurig toetje een vermakelijk onderonsje op een van de pagina's met zijn zielsverwanten http://coord.info/GC51EXQ

 

Barny

Hij heeft in ieder geval jouw raad opgevolgd om niet te laten proeflopen. Raad die, als ik mij niet vergis, juist gegeven is om dit soort hilarische conversaties te stimuleren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het voordeel dat ook minderbegaafde mensen aan filmkokers kunnen komen bewijst joshua66 maar weer met zijn creaties voor andere minder begaafde mensen die kritiekloos blij zijn met een filmkokertje bij een ANWB paddenstoel.

dat hij af en toe de plank misslaat http://coord.info/GLDQVJW9 is alleen maar een voordeel, zo is die revieuwer lekker druk met zo een gast en heeft dan geen tijd om nog meer andere weggeworpen kokers te publiceren

dat dan ook een zeldzame cache van een wel serieuze cacheplaatser nog later online komt moet maar "voor lief" genomen worden

 

Barnu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het blijft bijzonder, mensen die na 2 weken bekend te zijn met het fenomeen Geocaching hun eerste cache willen plaatsen. Je komt heel vreemde dingen tegen. Het zou overigens prettig zijn wanneer voortuin caches verboden worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het vuilnisvat wat GSAK heet is daar goed voor. De laatste 2 maanden een enorme groeispurt, allemaal zo in de bak rommel gedouwd. Mijn koppeling tussen project-gc en gsak helpt me zicht te houden op wat waardevol is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...