Spring naar bijdragen

Chez Diederikus ***


Aanbevolen berichten

Het zou mooi zijn als we beloningen niet alleen aan mooie caches konden uitdelen, maar ook aan mooie logs, aan cachers die een reparatie uitvoeren aan een cache van een ander, aan cache owners die hun cache tijdelijk offline halen i.v.m. broedende vogels, kortom waarderingen voor allerlei positief gedrag op caching gebied.

Antarctica

 

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De mooiste beloning in dit verband is een leuk en vriendelijk mailtje naar de cacher, waarvan jij als CO vindt, dat hij of zij een schouderklopje verdient! Persoonlijker kan het niet en als iets op prijs wordt gesteld is dat het wel!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De mooiste beloning in dit verband is een leuk en vriendelijk mailtje naar de cacher, waarvan jij als CO vindt, dat hij of zij een schouderklopje verdient! Persoonlijker kan het niet en als iets op prijs wordt gesteld is dat het wel!!!

 

Klopt, maar dat blijft voor de gemeenschap onzichtbaar.

Die denken allemaal dat cachen draait om veel en snel.

Aantal founds, FTF, statistieken, terwijl het respectvol omgaan met de natuur, met andermans eigendommen, het schrijven van een fraaie log allemaal veel belangrijker is om dit spelletje voor iedereen leuk te houden.

En dat zou ik graag zichtbaar willen hebben.

Een utopie!

Antarctica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben zo bang, dat wanneer een beloningssysteem wordt ingevoerd, dit wederom gaat leiden tot ranglijsten en competitiedrift, waardoor het (net als de favo's nu) spoedig verwordt tot een volstrekt nietszeggend niemendalletje. Jouw motieven begrijp ik en ik zou ze van harte ondersteunen, wanneer er een eerlijk en objectief systeem bedacht zou kunnen worden, maar laat ik wat mij betreft deze discussie maar eindigen met jouw eigen conclusie..... Een utopie!!!

 

En ja, je hebt gelijk, een persoonlijk mailtje blijft onzichtbaar voor de massa, maar kan oh zo plezierig zijn voor diegene, die het ontvangt. Eén vriendschap, die daaruit kan ontstaan is 1000 x oprechter en belangrijker dan 500 knullige en onverschillig weggegeven favootjes..... Hoe heb ik dat gezegd???? :-) :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou mooi zijn als we beloningen niet alleen aan mooie caches konden uitdelen, maar ook aan mooie logs, aan cachers die een reparatie uitvoeren aan een cache van een ander, aan cache owners die hun cache tijdelijk offline halen i.v.m. broedende vogels, kortom waarderingen voor allerlei positief gedrag op caching gebied.

Antarctica

 

Kunnen we dit forum best voor gebruiken hoor!! :thumbup: De sfeer zal er van opfleuren en iedereen dit wil kan er dan zijn/haar voordeel mee doen.

 

Ik ben zo bang, dat wanneer een beloningssysteem wordt ingevoerd, dit wederom gaat leiden tot ranglijsten en competitiedrift, waardoor het (net als de favo's nu) spoedig verwordt tot een volstrekt nietszeggend niemendalletje. Jouw motieven begrijp ik en ik zou ze van harte ondersteunen, wanneer er een eerlijk en objectief systeem bedacht zou kunnen worden, maar laat ik wat mij betreft deze discussie maar eindigen met jouw eigen conclusie..... Een utopie!!!

 

En ja, je hebt gelijk, een persoonlijk mailtje blijft onzichtbaar voor de massa, maar kan oh zo plezierig zijn voor diegene, die het ontvangt. Eén vriendschap, die daaruit kan ontstaan is 1000 x oprechter en belangrijker dan 500 knullige en onverschillig weggegeven favootjes..... Hoe heb ik dat gezegd???? :-) :-)

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou mooi zijn als we beloningen niet alleen aan mooie caches konden uitdelen, maar ook aan mooie logs, aan cachers die een reparatie uitvoeren aan een cache van een ander, aan cache owners die hun cache tijdelijk offline halen i.v.m. broedende vogels, kortom waarderingen voor allerlei positief gedrag op caching gebied.

Antarctica

 

Goed idee. In dit geval heiligt het doel de middelen en ik denk niet dat dit tot een competitie gaat leiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


 

 

De mooiste beloning in dit verband is een leuk en vriendelijk mailtje naar de cacher, waarvan jij als CO vindt, dat hij of zij een schouderklopje verdient! Persoonlijker kan het niet en als iets op prijs wordt gesteld is dat het wel!!!


Klopt, maar dat blijft voor de gemeenschap onzichtbaar.
Die denken allemaal dat cachen draait om veel en snel.
Aantal founds, FTF, statistieken, terwijl het respectvol omgaan met de natuur, met andermans eigendommen, het schrijven van een fraaie log allemaal veel belangrijker is om dit spelletje voor iedereen leuk te houden.
En dat zou ik graag zichtbaar willen hebben.
Een utopie!
Antarctica

 

 

 

bedoel met respeckt deze Needs Maintenance log die je vandaag op mijn cache heb geschreven?

 

Sorry, de cache is een beetje nat.
Onderweg naar huis kreeg ik een acute aanval van incontinentie en heb mijn behoefte tegen een verkeersbord gedaan.
Achteraf bedacht ik me dat dit wel eens de nieuwste Zukkelcache zou kunnen zijn.
Dus, eigenaar, wil je de pot vervangen?
PN

 

wat ben jij een ernorme oetl-u-l hier mooie verhaaltjes ophangen en met je andere account dit soort zaken doen,

ik weet niet wat je mankeert maar je valt me zo zwaar tegen de laatste tijd, doe eens wat aan je zelf

 

Barny

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rustig maar Barny. We zijn juist heel blij met deze cache al hebben we naast de pot gepist.

Beetje humor van jou, een beetje van ons.

Deze cache die de puntjesjagers een spiegel voorhoudt is toch ook bedoeld als bittere humor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet waarom dit draadje blijft werken als een lap op een rode stier. Ik wil iedereen met klem aanraden niet te lang naar het woord "verfromvraait" te kijken want voor je het weet, weet je niet meer hoe je dat spelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ver from fraai dus

 

Edit: maar zoals in een lichtgrijs verleden door mij gemeld, jouw restaurant is een ordinaire kroeg geworden. Maar af en toe geldt dat dronken mensen de waarheid spreken. En soms ook mensen die nadenken.

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ver from fraai dus

 

Edit: maar zoals in een lichtgrijs verleden door mij gemeld, jouw restaurant is een ordinaire kroeg geworden. Maar af en toe geldt dat dronken mensen de waarheid spreken. En soms ook mensen die nadenken.

 

Weet je nou nog niet dat je alles wat Barny zegt 180 graden moet omkeren? Alles wat je nu serieus neemt moet je als grap zien en alles wat je nu niet serieus neemt van hem moet je wel serieus nemen. Hij bezit het vermogen de lange tenen van mensen op te sporen en gaat daar vervolgens niet alleen bovenop staan, maar gaat ook nog even uitgebreid met de hak nadraaien. De remedie is eenvoudig en o zo moeilijk tegelijk: zorg dat je geen lange tenen hebt. Kijk hoe feilloos Berend Botje de hypocrisie blootlegt. Zowat niemand durft deze te loggen omdat hij bang is weggehoond te worden door de cachecommunity. Wanneer staat er iemand op die daar gewoon lak aan heeft en deze logt? Ik heb op het punt gestaan, alleen is het helaas wel wat ver weg voor een grap. Ook moet je de actie van Barny tov SOS in deze context zien. We moeten onszelf gewoon niet zo serieus nemen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het in de buurt geweest was, was ik zelfs voor het podium gegaan. Niet voor de puntjes, maar om zo snel mogelijk de mogelijkheid te bieden aan anderen om de prachtcreatie te zien die Barny voor ons in petto heeft.

 

Ik heb de gun-factor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rustig maar Barny. We zijn juist heel blij met deze cache al hebben we naast de pot gepist.

Beetje humor van jou, een beetje van ons.

Deze cache die de puntjesjagers een spiegel voorhoudt is toch ook bedoeld als bittere humor?

 

aan jou NF log kan ik de humor wel aanzien maar die van PN, die ik tot nu toe altijd onder de serieuze cachers schaarde nu een NM log schrijft vind ik hem meer dan onwaardig

nu word ik dus ongewild gedwongen om wat te doen vanwege het simpele feit als ik niks doe die cache als vanzelf in het argief beland

als ik dat nu eens omdraai en zijn oogappeltje de SOS cache eens boven de grond zichtbaar aan een boom hang (allemaal als grapje bedoeld natuurlijk #ZUCHT) heb ik het vermoedden dat hij als het ware ontploft.

met en totale onterechte NM log doe je het zelfde

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...