Spring naar bijdragen

Geo D'or Uitreiken


mercske

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag weer een geo d'or waardige cache gelopen dus die wilde ik ook graag uitreiken. Nu lukt dat niet en de melding die ik krijg is dat ik maar 16 caches gevonden zou hebben en dat ik de desbetreffende cache niet gelogd zou hebben.

Echter heb ik iets meer dan 800 caches gevonden en de cache wel gelogd.

Kan iemand mij uitleggen wat er exact mis is?

 

Vriendelijke groet Mercske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

<copy/paste>

Het forum werkt, de rest moet je vergeten. De link naar deze site aanpassen, zodat je gelijk in het forum terecht komt. Dan hoef je je ook niet te ergeren aan zaken die het niet meer doen :thumbsup:

</copy/paste>

 

En wat betreft de Geo d'Or: gewoon een favo geven. Grote voordeel is dat iedereen die kent en je hoeft er niet eens een andere site voor te bezoeken en een account daar aan te maken.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom wordt toch steeds dezelfde vraag gesteld?

Gebruik de zoekfunctie toch eens, dit is al tig keer gevraagd en gemeld.

Je kunt je ook afvragen waarom niet de niet werkende functies van de site niet gewoon verwijderd worden. Het is nu eenmaal normaler dat mensen vragen stellen op fora voordat ze zoeken.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo is het! Die -zeer terechte- optie is al door velen van ons geopperd.... Het komt op één of andere manier niet bij de voor deze site verantwoordelijken over. Dat is best wel jammer en dus worden deze vragen regelmatig gesteld. Het is aan de mede-forumbezoekers om ze vriendelijk en met wat geduld te beantwoorden. Wat maakt het uit? Van een berichtje meer of minder raakt dit forum niet overbelast..... En wat nu een nieuwkomer is, die zijn weg op fora misschien nog niet helemaal heeft gevonden kan straks iemand zijn met zeer waardevolle bijdragen....

  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Waarom wordt toch steeds dezelfde vraag gesteld?

Gebruik de zoekfunctie toch eens, dit is al tig keer gevraagd en gemeld.

Met alle respect, als u geen antwoord op mijn vraag kunt geven, negeer het dan gewoon. Hier hebben we beide niets aan.

  • Top! 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De telling is aan het eind van 2012 opnieuw begonnen, dus iedereen heeft minder caches dan in de werkelijkheid.

Ik weet niet of het mogelijk is weer Geo d'Ors uit te reiken wanneer je weer opnieuw genoeg gevonden cahces hebt, je zou het kunnen proberen.

 

Als je premium member bent, kan je favorites uitreiken. Die gaan uit van de gevonden caches op .com en daar zal je er wel 800 hebben. Kan je nakijken onder statistieken op .com (niet te verwarren met de statistieken op .nl).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De telling is aan het eind van 2012 opnieuw begonnen, dus iedereen heeft minder caches dan in de werkelijkheid.

Ik weet niet of het mogelijk is weer Geo d'Ors uit te reiken wanneer je weer opnieuw genoeg gevonden cahces hebt, je zou het kunnen proberen.

 

Als je premium member bent, kan je favorites uitreiken. Die gaan uit van de gevonden caches op .com en daar zal je er wel 800 hebben. Kan je nakijken onder statistieken op .com (niet te verwarren met de statistieken op .nl).

 

Die hertelling valt wel erg laag uit - omdat alle nieuwe caches vanaf ergens in 2011 niet zijn ingelezen. Met genoeg 'oude' finds heb je dus wellicht nog iets toe te kennen. Ooit een dertigtal uitgedeeld, nu zou ik te weinig gevonden hebben om er 1 uit te delen.

 

Dus laat ik waardering voor een mooie wandeling, cache en/of puzzel in log en Favorite points op .com blijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom wordt toch steeds dezelfde vraag gesteld?

Gebruik de zoekfunctie toch eens, dit is al tig keer gevraagd en gemeld.

Misschien omdat de zoekfunctie voor geen meter werkt. Een zoekterm als "Geo D'or" geeft geen enkel resultaat. Als je je zoekterm aanpast wordt de "floodcontrol" ingeschakeld.

En waarom is er telkens wel iemand die het nodig vindt om te zeuren over het feit dat iemand hier een vraag stelt? Daar is dit forum toch voor bedoeld? dat chagrijnige gedoe altijd komt de kwaliteit van dit forum bepaald niet ten goede.

  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Misschien omdat de zoekfunctie voor geen meter werkt. Een zoekterm als "Geo D'or" geeft geen enkel resultaat. Als je je zoekterm aanpast wordt de "floodcontrol" ingeschakeld.

 

 

Toch wel..Als je op de hoofdpagina Geo d'Or intikt in zoeken dan komen de draadjes wel tevoorschijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al vaker heb ik gereageerd op De Geo d'ors. In eerste instantie is het wel een leuk idee. Maar Geocaching is internationaal en Geo d'Or is nationaal. Ik woon in Zuid-Limburg en ben owner van meer dan 45 caches. Veel van de loggers zijn Duitsers en Belgen, en die zijn niet dan wel minder bekend met Geo d'or. Ik ben blij met de fp. deze zijn snel en gemakkelijk te geven en is internationaal. Dat hele geo d'or gedoe mag van mij meteen verdwijnen. Veel te ingewikkeld en veel te beperkt en vaak lukt het gewoon weg niet om er een te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal mee eens, niet alleen zijn de buitenlanders er niet mee bekend, maar ze moeten er ook nog een account voor maken op een nederlandse site. Weinig kans dat dat gebeurt.

Je bent als CO in de "afgelegen" provincies bij voorbaat toch al in het nadeel omdat er minder mensen uit het hele land komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist heb ik nog eens geprobeerd om een Geo d'Or uit te reiken. Ik ben inmiddels een kilo cacher. De site van Geo d'Or geeft aan dat ik nog geen geo d'ors kan uitreiken omdat ik maar 4 caches heb gevonden! Zo'n systeem moet eigenlijk meteen verdwijnen. Het is discriminerend en geeft een volledig onjuist beeld van caches die zeer zeker meer verdienen dan volgens de geo 'or. Kortom het is een volledig onbetrouwbaar en discriminerend systeem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal mee eens. Nu alleen nog de mogelijkheid dat ook gewone members favo's mogen uitdelen. Want ook hier is sprake van discriminatie. Een member is niet minder dan een premium member.

 

En wil daar ook graag aan toevoegen dat ik caches alleen voor premium members ook uit den boze vind. Waarom bij zo'n leuke hobby een suggestie dat er professionele en amateur cachers zijn? Ik ben premium, maar waarom eigenlijk?

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...