Spring naar bijdragen

Geo D'or Uitreiken


mercske

Aanbevolen berichten

 

Als je met het toekennen van FP's het geocachen zou promoten was het gratis. FP's leveren echter geen nieuwe leden/klanten op. Je spreekt je waardering uit voor één enkele cache en dat is een 'interne' aangelegenheid. Voor dat plezier moet je dokken.

 

En nog steeds snap ik niet waarom ik daar voor zou moeten betalen.

 

Omdat klanten bereid zijn te betalen. FP's hebben blijkbaar waarde en elk gezond commercieel bedrijf zal die waarde willen verzilveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

@Marco.... Als je de jaarlijkse bijdrage alleen zou voldoen om een medecacher een favorietje te kunnen toekennen, dan gaf ik je volkomen gelijk. Maar er staan gelukkig ook nog wel een paar extra gemakken tegenover. En ten opzichte van de geo d'ors, waarover je toch nog wel enige moeite moest doen om iemand er een te kunnen toekennen is de waarde van het favorietje in mijn ogen nogal gedevalueerd. Veel te gemakkelijk wordt er op de knop gedrukt tijdens het loggen. Dat neemt niet weg, dat je in ieder geval wel kunt concluderen, dat een cache met 80 favorietjes waarschijnlijk aardiger zal zijn dan die met 2.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als men niet weet waarom men Premium member is en niet alle voordelen er van kent en benut is het verstandiger geen PM te zijn.

 

Het Geo d'Or systeem is helaas lang geleden overleden en heeft dus geen enkele functie meer.

Zelfs al zou je er weer mee beginnen is het inmiddels zo scheef gegroeid dat het geen enkele toegevoegde waarde meer heeft.

Gebruik Favo's dat is ook nog eens internationaal te gebruiken, en tja, die kunnen alleen toegekend worden door PM's. (een van die voordeeltjes)

 

Tja en de site, ik kom nog af en toe eens kijken of er op het forum iets veranderd de rest is namenlijk ook dood.

En op dat form is helaas ook niet veel veranderd

 

Wel of geen PM suggestie dat er verschil is tussen prof en amateur?

Wat een onzin, de een heeft iets meer over voor zijn hobby en ondersteunt de site en neemt de voordeeltjes. (vooral in combinatie met GSAK)

De ander lift gratis mee of heeft, soms ook nog terechte, pricipiele bezwaren GC.com te sponsoren.

 

Wel of geen PM cache, moet eenieder zelf weten mijn ervaring bij mijn PM-caches is dat ik minder onderhoud moet plegen, maar dat zal wel toeval zijn.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen lang verhaal, heb vandaag gruwelijk in mijn duim gesneden, en met 1 hand typen sucks.

Zoals ik al zei, ben niet van plan pm te worden, om meerdere redenen. voornamelijk omdat ik te weinig geocaches zoek om voordeel te halen uit PM-ship. Maar dat ik geen fav.punten kan uitdelen blijf ik vreemd vinden. Ik schrijf wel een leuk logje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh fijn dat je even voor mij antwoord geeft Antarctica, al klopt er geen hout van maar dat intreseert toch niemand tegen woordig. men leest toch wat men wil lezen.

en ja, als men over mij oordeelt zonder mij te kennen vind ik ze zeker #Sukkels

 

Barny

 

mocht ik op mijn cache's "TFTC" beledegingen krijgen, of "dit was nummer 23 van de 45 die we vandaag gedaan hebben" of zelfs "ik weet niet meer wat voor een cache het was maar ze zeggen dat ik ook deze heb gelogt" en meer van dat soort copy paste logs van herseloze cachers gaat die cache er zeker te weten uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Marco.... Als je de jaarlijkse bijdrage alleen zou voldoen om een medecacher een favorietje te kunnen toekennen, dan gaf ik je volkomen gelijk. Maar er staan gelukkig ook nog wel een paar extra gemakken tegenover. En ten opzichte van de geo d'ors, waarover je toch nog wel enige moeite moest doen om iemand er een te kunnen toekennen is de waarde van het favorietje in mijn ogen nogal gedevalueerd. Veel te gemakkelijk wordt er op de knop gedrukt tijdens het loggen. Dat neemt niet weg, dat je in ieder geval wel kunt concluderen, dat een cache met 80 favorietjes waarschijnlijk aardiger zal zijn dan die met 2.....

 

De Duintoppers hebben op dit moment 4245 favourite points in totaal ontvangen. Daarbij past maar één woord: RESPECT!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Helemaal mee eens. Nu alleen nog de mogelijkheid dat ook gewone members favo's mogen uitdelen. Want ook hier is sprake van discriminatie. Een member is niet minder dan een premium member.

 

EENS! Dat je als premium member extra faciliteiten aangeboden krijgt vind ik begrijpelijk, maar dat de mogelijkheid tot favoritepoints toekennen daar bij hoort vind ik raar. We zoeken dezelfde cache, vinden die cache, vinden hem mooi, maar alleen een PM kan een FP toekennen. Dat is raar.

We kunnen de rollen ook eens omdraaien. Zonder betalende pm geen geocaching.com, geen fp geen caches etc. Elke hobby kost geld en er is niets gratis in deze wereld. Ik vind dat wanneer je geen pm wilt worden ook niet moet zeuren! Wees blij dat het gratis is en gratis mee kan doen.

 

 

Oh ja in feite betalen de PM de pleziertjes van degene die niet wilen betalen voor iets waar ze gebruik van maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...