Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik hoor/kom er steeds meer achter dat sommige cachers de cache loggen als found it, terwijl ze deze cache niet gevonden hebben. Andere cachers loggen dan voor hun. Waarom doen ze dit? Om veel punten te krijgen?

Vandaag was er weer een (Bio1980) heeft vandaag een record gebroken door in Noordholland, zuidholland,noordbrabant en even via Duisland rijen met series te lopen met nog een paar multies als toetje

bewerkt door anharu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Anharu Ik heb geen moment getwijfeld aan het feit dat het neplogjes waren hoor. Alleen je opmerking dat daar als toetje een aantal multi bijzaten klopte dus niet.

bewerkt door brouwertjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag de logs inderdaad ook staan, Anharu, terwijl ik die naam inderdaad nergens in de logboekjes zag van je trails. Ik snap dat nep-loggen niet, het zal mij ook wel eens per ongeluk gebeurd zijn doordat ik de verkeerde optie op mijn GPS koos, maar er zijn meer caches waar ik juist vergeten ben online te loggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Wij lopen op dit moment tegen hetzelfde probleem aan met onze twee Earthcaches. Omdat een foto van de cacher met GPS niet meer mag krijgen we soms steeds meer precies dezelfde logjes binnen. Het lijkt afspraak. Bekijken we dan het profiel van sommige loggers, dan zijn er bij die in één week logjes van Earthcaches hebben gemaakt van over de hele wereld. Maandag bijv. Noorwegen, dinsdag Portugal en woensdag Nederland en donderdag bijv. Brazilië.

 

We hebben nu in de beschrijvingen van de caches gezet dat er een foto gemaakt moet worden van de GPS op die bepaalde plek.

We krijgen nog steeds logjes zonder foto en als we daar dan iets van zeggen, berg je dan maar.

Zo vergaat ons het plezier om nog caches te leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

raar dat iemand die klaagt over zijn (niet) geocaches maar over de (wel) toegestane logs en dan meteen zelf over gaat door niet toegestane handelingen zoals het verwijderen van de logs

hier zijn duidelijk niet de loggers de schuldigen, maar juist de klager Basje

schaam je

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

raar dat iemand die klaagt over zijn (niet) geocaches maar over de (wel) toegestane logs en dan meteen zelf over gaat door niet toegestane handelingen zoals het verwijderen van de logs

hier zijn duidelijk niet de loggers de schuldigen, maar juist de klager Basje

schaam je

 

Barny

 

Schamen?? Waarom zou iemand zich schamen voor het het feit dat hij het sterke vermoeden heeft dat zogenaamde cachers valse logjes bij zijn cachepagina's plaatsen? En waarom zou het verwijderen van die logjes dan niet mogen? Als dat verboden is, wat is dan nog de zin van controle?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ten eerste het gaat hier in dit voorbeeld niet over geocache's maar over die neppers, daar waar niets ligt maar de onwetende toch beweren dat ze wat gevonden hebben, #Raar

maar juist daar, met die dingen, daar moet je als "bewijs" een aantal vragen beantwoorden, heb je die vragen goed dan mag je hem als found loggen

de klager heeft het er niet over dat de antwoorden fout zijn, maar toch verwijdert hij de logjes (en dat laatste mag gewoon niet dus wie gaat hier over de scheef?)

 

juist ja, Basje

dus PeeTee schaam je dat juist ik het je moet uitleggen

en daarom dus Basje schaam je dat je logjes verwijdert

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ten eerste het gaat hier in dit voorbeeld niet over geocache's maar over die neppers, daar waar niets ligt maar de onwetende toch beweren dat ze wat gevonden hebben, #Raar

maar juist daar, met die dingen, daar moet je als "bewijs" een aantal vragen beantwoorden, heb je die vragen goed dan mag je hem als found loggen

de klager heeft het er niet over dat de antwoorden fout zijn, maar toch verwijdert hij de logjes (en dat laatste mag gewoon niet dus wie gaat hier over de scheef?)

 

juist ja, Basje

dus PeeTee schaam je dat juist ik het je moet uitleggen

en daarom dus Basje schaam je dat je logjes verwijdert

 

 

Barny

 

Ik zou zeggen Barny: Schaam je dat je er weer met het gestrekte been in gaat, zonder dat je weet wat er werkelijk aan de hand is. ;)

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...