Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Afzeiken heeft slechts een negatieve betekenis.

De draak steken met suggereert minder kwade bedoelingen.

 

Ik ken Diederikus als iemand die zich heel veel afvraagt en ook vraagt, maar antwoorden komen er zelden.

Ook als ik een vraag stel, zoals wat iemand leuk vind aan kokers zoeken, dan blijft een antwoord uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

vandaag wel 4 keer hulp nodig gehad om kokers en een bonus plus een eindcache van een multi te mogen vinden.

alle keren faalde de CO (de zelfde) om een duidelijke hint te plaatsen bij een koker, de tussenpunten van de Multi waren overwoekerd en zonder schade aan de beplanting niet te vinden, de bonus kwam in een schuur uit die weliswaar openstond, maar ik niet zomaar naar binnen wilde gaan, hij bleek dus achter de schuur verscholen tussen de opgeschoten brandnetels

ik begrijp echt niet de lol wat die Faal CO heeft om zulks slechte zooi te publiceren,

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stekelbaars

volgens mensen die het kunnen weten is ook dat ook een vals logje, lees maar terug (als je het niet te veel werk is) (is het waarschijnlijk wel anders had je die vraag niet gesteld)

ik zie trouwens ook dat de lakeien (de Upperslaafjes van Groundspeak) ook 5***** cache's door anderen laten halen om hun naam er bij te schrijven.

http://coord.info/GLHTTJAE

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

indiana, waarom heb je jouw bericht vervangen door puntjes? Je suggereert nu dat je gek bent op puntjes, maar mijn reactie #181 wordt nu niet meer begrepen.

Voor de duidelijkheid, je citeerde Diederikus:
"En iedereen die daarmee de draak steekt en de zaken in hun juiste perspectief toont, maakt zich vijanden voor het leven."

En jij verweet hem het volgende (of woorden met dezelfde strekking):
Je steekt de draak met anderen, dus je zit mensen af te zeiken. Je moet maar eens in de spiegel kijken om te zien waarom je vijanden maakt. En je bent net als jouw authentieke guru.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De afgelopen week heb ik vijf boeken van Tess Gerritsen gelezen. Ik ga nu beginnen met De Chirurg van haar. De thrillers inspireren mij tot het maken van een horrorgeocache.

 

Sorry, off topic.

Maar het zal zeker wel weer valse logjes opleveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goh, dat indiana zijn berichten verwijdert, ow nee, het is natuurlijk "haar" account maar valt dat nu ook onder "vals"?

Het is in ieder gevel het bekende recept

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal het logje van de lacky even vertalen voor Barny:

 

We were taking a scenic drive back from Marken when oliphientje decided to stop for this cache. I'm glad that she did as we were able to retrieve it. Thanks for the hunt!

 

We namen de toeristische route terug vanuit Marken toen Oliphientje besloot te stoppen voor deze cache. Ik ben blij dat ze dat deed, zo waren we in staat deze te doen.

 

Er staat dus niet dat Oliphientje de cache alleen gedaan heeft, hij is blij dat ze besloot daar te stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stekelbaars, dank voor de moeite, zover was ik met mijn armoedige Engels ook al gekomen

het gaat hier echter om een 5***** koker daar waar je eigenlijk moet varen

ik zag die log toen ik zelf die koker wilde loggen,

omdat ik niet wist dat ze langs geweest waren heb ik niet zo gelet op de namen op de logrol, en of ze misschien wel in 1 handschrift waren geschreven.

met bootje was het al een lastige koker maar om daar zonder bootje te komen is helemaal een halszaak, en Moun10Bike draait zijn hand er niet om voor dagenlange hike's door bergachtig gebied maar ik zie hem geen halsbrekende toeren uithalen om een koker onder de brug te graaien.

ik weet trouwens dat de NL revieuwers hun boomklimlogs hebben verwijdert als ze zelf niet hebben geklommen, ze moesten ook hun leunstoel cache's verwijderen, en volgens mij heeft groundspeak ook iets gezegd over het loggen van zulke cache's en zulks afkeurende handelend gedrag.

veelzeggend is dan dat nu een uppers-groundspeak-lakeitje juist tegenstrijdig het verzoek van zijn baas wel 2e hands logt, maar tegelijkertijd wel meteen een ander zijn spelersaccount wil afpakken als daar een (onterechte) klacht over komt, #DubbelMoraal #TypischYanks #RareJongens

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de feiten weten alleen die daar aanwezig waren en zich zonder schaamte er bij hebben laten krabbelen,

die gene die zijn GBV gebruikt weet ook wat daar gebeurt is daar hoef je geen raketgeleerde voor te zijn.

 

de enkele wegkijker die dan overblijft heeft een vermoeden maar negeert het door heftig te ontkennen

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...