Dagwacht Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Geocachen is voor mij geen doel, maar een middel. Ontspanning is mijn doel Od, geldt dat ook voor je forumbijdragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blutch Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Leg jullie gekrakeel eens uit, ik snap er de bitterballen van. Hij is niet alleen hoor ik snap er ook geen voetbal van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Dagwacht, goed gezien. Ik vermaak mij kostelijk op het forum. Helaas soms ook kotselijk. Blutch, de bal is rond en kan alle kanten opgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anharu Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 (bewerkt) Ik hoor/kom er steeds meer achter dat sommige cachers de cache loggen als found it, terwijl ze deze cache niet gevonden hebben. Andere cachers loggen dan voor hun. Waarom doen ze dit? Om veel punten te krijgen? Vandaag was er weer een (Bio1980) heeft vandaag een record gebroken door in Noordholland, zuidholland,noordbrabant en even via Duisland rijen met series te lopen met nog een paar multies als toetje 5 juli 2015 bewerkt door anharu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Ik zie er vandaag geen enkele Multi tussen staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anharu Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Ik zie er vandaag geen enkele Multi tussen staan? ik heb de logjes verwijderd (alblasserbos1,2 en 3) + nog een paar mysteries + al mijn series. Nadat ik steeksproef gewijs diverse logboekjes gecontroleerd had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Velen interesseren zich niet voor geocachen. Slechts statistieken zijn voor hen belangrijk. Puntjes, grids, metaaljagers. Zielig volk. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 (bewerkt) @Anharu Ik heb geen moment getwijfeld aan het feit dat het neplogjes waren hoor. Alleen je opmerking dat daar als toetje een aantal multi bijzaten klopte dus niet. 6 juli 2015 bewerkt door brouwertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omzwerving Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Ik zag de logs inderdaad ook staan, Anharu, terwijl ik die naam inderdaad nergens in de logboekjes zag van je trails. Ik snap dat nep-loggen niet, het zal mij ook wel eens per ongeluk gebeurd zijn doordat ik de verkeerde optie op mijn GPS koos, maar er zijn meer caches waar ik juist vergeten ben online te loggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basje Geplaatst 3 januari 2017 Share Geplaatst 3 januari 2017 Wij lopen op dit moment tegen hetzelfde probleem aan met onze twee Earthcaches. Omdat een foto van de cacher met GPS niet meer mag krijgen we soms steeds meer precies dezelfde logjes binnen. Het lijkt afspraak. Bekijken we dan het profiel van sommige loggers, dan zijn er bij die in één week logjes van Earthcaches hebben gemaakt van over de hele wereld. Maandag bijv. Noorwegen, dinsdag Portugal en woensdag Nederland en donderdag bijv. Brazilië. We hebben nu in de beschrijvingen van de caches gezet dat er een foto gemaakt moet worden van de GPS op die bepaalde plek. We krijgen nog steeds logjes zonder foto en als we daar dan iets van zeggen, berg je dan maar. Zo vergaat ons het plezier om nog caches te leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 3 januari 2017 Share Geplaatst 3 januari 2017 raar dat iemand die klaagt over zijn (niet) geocaches maar over de (wel) toegestane logs en dan meteen zelf over gaat door niet toegestane handelingen zoals het verwijderen van de logs hier zijn duidelijk niet de loggers de schuldigen, maar juist de klager Basje schaam je Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 3 januari 2017 Share Geplaatst 3 januari 2017 raar dat iemand die klaagt over zijn (niet) geocaches maar over de (wel) toegestane logs en dan meteen zelf over gaat door niet toegestane handelingen zoals het verwijderen van de logs hier zijn duidelijk niet de loggers de schuldigen, maar juist de klager Basje schaam je Barny Schamen?? Waarom zou iemand zich schamen voor het het feit dat hij het sterke vermoeden heeft dat zogenaamde cachers valse logjes bij zijn cachepagina's plaatsen? En waarom zou het verwijderen van die logjes dan niet mogen? Als dat verboden is, wat is dan nog de zin van controle? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 3 januari 2017 Share Geplaatst 3 januari 2017 ten eerste het gaat hier in dit voorbeeld niet over geocache's maar over die neppers, daar waar niets ligt maar de onwetende toch beweren dat ze wat gevonden hebben, #Raar maar juist daar, met die dingen, daar moet je als "bewijs" een aantal vragen beantwoorden, heb je die vragen goed dan mag je hem als found loggen de klager heeft het er niet over dat de antwoorden fout zijn, maar toch verwijdert hij de logjes (en dat laatste mag gewoon niet dus wie gaat hier over de scheef?) juist ja, Basje dus PeeTee schaam je dat juist ik het je moet uitleggen en daarom dus Basje schaam je dat je logjes verwijdert Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoopy and woodstock Geplaatst 3 januari 2017 Share Geplaatst 3 januari 2017 Ik lees nergens dat Basje de logs heeft verwijderd, alleen dat ie flink commentaar krijgt als hij nep loggers hierop aanspreekt. Of? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 3 januari 2017 Share Geplaatst 3 januari 2017 ten eerste het gaat hier in dit voorbeeld niet over geocache's maar over die neppers, daar waar niets ligt maar de onwetende toch beweren dat ze wat gevonden hebben, #Raar maar juist daar, met die dingen, daar moet je als "bewijs" een aantal vragen beantwoorden, heb je die vragen goed dan mag je hem als found loggen de klager heeft het er niet over dat de antwoorden fout zijn, maar toch verwijdert hij de logjes (en dat laatste mag gewoon niet dus wie gaat hier over de scheef?) juist ja, Basje dus PeeTee schaam je dat juist ik het je moet uitleggen en daarom dus Basje schaam je dat je logjes verwijdert Barny Ik zou zeggen Barny: Schaam je dat je er weer met het gestrekte been in gaat, zonder dat je weet wat er werkelijk aan de hand is. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden