Spring naar bijdragen

Goud


mljjd

Aanbevolen berichten

er gaan momenteel gewoon te veel mensen te ver voor metaal

 

Gewoon de co's met de boswachter afspreken om de eerste dag in het bos aanwezig te zijn om dit soort mensen in de gaten te houden dat ze zich aan de regels houden is van den zotte.

 

Zoals een welbekend persoon zegt er is maar 1 plek goud. stf laat me niet lachen, dat is de eerste persoon die te laat is. Rest is gewoon aan het genieten van de cache door een mooie route te lopen of ergens lekker naar toe te lopen.

 

Vind het persoonlijk raar dat mensen statistieken belangrijk vinden, kijk mij 's de beste zijn, schouderklopjes op zichzelf geven en dan denken dat ze tof zijn... volgens mij persoonlijk gaat geocaching om uitdaging en heerlijk genieten in de natuur. Ik snap dat mensen voor ftf gaan, het is een adreaneline rush die heerlijk is. maar stf en ttf... hou toch op :crybaby:

 

tot zo ver mijn ongezoute mening :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je kan hem ook anders stellen.

 

Hoe belangrijk is ontmaagden?

 

Nou, dat ligt eraan, als je 45 bent ofzo, wordt het wel eens tijd :lol:

 

Ontopic:

 

Ik ben 1 keertje voor goud gegaan en ik vind het een zenuwentoestand..... toen heb ik ook besloten dat ik het lekker rustig aan doe en niet meedoe met het FTF gedoe. Ik kan me wel voorstellen dat mensen hier een sport van maken want het is een spel in een spel.

 

 

Vroeger....(toen nog alles beter was ;) ) had je dus geen ftf en die andere zooi....toen ontmaagde je een cache (wat ik overigs nog doe) en de rest van de plaatsen telden niet...alleen plaats 1 telt toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij betreft wel.... ik zie ook "blik" langskomen.. nog ff en dan eindigen we met aluminiumfolie (en dat dan weer in verschillende formaten) :blink:

bewerkt door *BaJo*
Onnodig quoten!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier in de omgeving worden bijna alle net gepubliceerde caches binnen een half uur ofzo gelogd. Zelfs midden in de nacht!!! Ik vind het wel grappig om te zien hoe er mee om gegaan wordt. En tsja, goud, zilver, brons, blik, papier of de 100ste die de cache vind. Mij maakt het allemaal niet uit hoe mensen hun vonst noemen, ik ben al lang blij dat ze blij zijn met hun vonst, genieten van het cachen en de moeite nemen een log te schrijven.

 

Even antwoord op de topic starter. De regels zijn dat er geen regels zijn en je doet wat je zelf graag wilt. Over het algemeen wordt er nu over goud, zilver en brons gesproken. Vroeger was dat blijkbaar alleen 'ontmaagden' en nu gaan mensen zelfs blik of wat dan ook eraan toe voegen. Er zijn mensen die goud scoren als hoofddoel van het cachen hebben en er zijn mensen die een hekel aan dit gedoe hebben en het afkeuren. Voor ieder wat wils zou ik zeggen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als CO sta ik nogal huiverig tegenover Goud. Bij het online gaan van mijn eerste cache heb ik mijn hart vastgehouden. In Den Haag is er een strijd om goud.

En in de hectiek kan er dan iets te voortvarend te werk worden gegaan. Hierdoor kunnen er dingen sneuvelen. Maar dit blijf je houden. Of het nou om ontmaagden of goud / zilver / brons gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als een cache al door iemand gevonden is vind ik er werkelijk niks meer aan. Alleen goud verzilveren telt.

 

Zeker als het een carpoolcache is: lekker snel van de bijrijdersstoel springen nog voordat de auto stil staat, en de bestuurder uitlachen terwijl hij nog staat te parkeren, en jij al het logboekje ontmaagt! Heerlijk!

 

En FTS! Dat je de eerste bent die hem oplost en groen licht van de checker krijgt! Da's eigenlijk nog mooier. Kan je gewoon rustig gaan slapen...

 

Zouden ze op GeoL#@&$.nl ook een wedstrijdje maken van de First to Spoil? Sneu volk daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan hem ook anders stellen.

 

Hoe belangrijk is ontmaagden?

 

Wat was er in het jaar 2003 nou mooier dan een cache van Twinlife te ontmaagden?

Net voordat Teco en Marjo langs kwamen.

GeoTeeth

 

 

Jij begrijpt het tenminste, alleen plaats 1 telt, maw een ontmaagding.

De ret is helemaal niet belangrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij laten er niet alles voor vallen, maar een enkele keer is het wel lekker als je een drukke dag hebt gehad even alles te vergeten en met z'n tweeen in de auto te springen, het is meer de race naar het kokertje die de adrenaline naar boven haalt en als er dan al iemand bij de cache staat is het jammer... Maar dat is het niet alleen, wat is er nu gezelliger dan een mini eventje met bekende cachers als er net een online is gekomen.. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...