Spring naar bijdragen

Goud


mljjd

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Zo belangrijk als het team dat zelf vindt. Er zijn er die fervente metaal-jagers zijn. Voor hen is het belangrijk om goud te scoren, of anders zilver of brons.

Zelf hecht ik niet zoveel belang aan als eerste een cache vinden (hoewel het weleens leuk is om zo'n helemaal maagdelijk wit blaadje voor je neus te krijgen ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is net hoe belangrijk je dat zelf vindt.

 

Wij zijn absoluut geen podiumjagers. Nu 41 caches in 9 maanden en 1 keer toevallig goud. De cache was in de buurt, de opgave lastig. Toen we de oplossing hadden hebben we eerst nog rustig ontbeten enzo. Met een half uur voorsprong goud gescoord. Was leuk maar verder vinden we het niet belangrijk.

Anderen zijn fanatieke goudjagers. Cachen is wat je er zelf van maakt (vinden wij).

 

Groeten van de Duifjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Want we komen zelf uit hollandscheveld en we zien dat er vaak de zelfde teams als eerate loggen.

maar als je dan de logjes leest word er gerend en niet genoten van de cache

ps dit is niet om de teams aftezeiken of zo hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de regio Hoogeveen zijn er inderdaad een aantal fanatieke cachers (en cacheleggers!) die de hele omgeving al lang leeggecached hebben. En als er dan een nieuwe verschijnt zijn ze er als de kippen bij....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Ha hier was vanacht een heuse wedstrijd. Er was vanacht een complete serie online gekomen en die zijn allemaal meerdere malen gelogd.

Ook mijn eigen cache kwam s'nachts online en is toen midden in de nacht gelogd.

Somige teams gaan dus heel ver voor goud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, gaan voor goud, dat is wat je zelf ervan maakt.

Wij, hebben nu al 1000+ gevonden.

0 FTF

2 STF.

 

Het zou leuk zijn, maar we gaan er (nog) niet 's-avonds eropuit.

Zoeken in het donker is moeilijker dan overdag.

en overdag moet ik werken, dus kan het 's-avonds niet te gek laat maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, dat ligt eraan, als je 45 bent ofzo, wordt het wel eens tijd :lol:

 

Ontopic:

 

Ik ben 1 keertje voor goud gegaan en ik vind het een zenuwentoestand..... toen heb ik ook besloten dat ik het lekker rustig aan doe en niet meedoe met het FTF gedoe. Ik kan me wel voorstellen dat mensen hier een sport van maken want het is een spel in een spel.

bewerkt door *BaJo*
Onnodig quoten!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, hoe ver ga je als cacher? Natuurlijk ga ik geen 200 kilometer rijden om een ftf te loggen, MAAR als dat nou een hele leuke puzzel is waar al tig ftf-concurenten aan werken, EN je hebt de oplossing bij elkaar gepuzzeld voor er is gelogd, EN je bent ook nog vrij de andere dag, JA dan ga ik voor goud.

Heb maar 1 keer echt laat een ftf gelogd, dat was vorige week, binnen 3 minuten lopend uit en thuis en gelogd.

Wij vinden de ftf jacht wel leuk maar zijn niet superfanatiek en genieten altijd van een mooi opgezette wandeling en/of puzzel.

Wanneer er een cachedagje op het programma staat kan het wel zijn dat we die aanpassen als er 'savonds een "nieuwe" online komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de één een must, voor de ander een leuke bijkomstigheid.

Als er een cache in buurt online komt en we zien dat toevallig willen we best een keer proberen om een podiumplek te krijgen. Maar we gaan nog niet bij nacht en ontij ons bed uit omdat er 20 km verderop een nieuwe cache is verstopt. Ieder zijn hobby.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...