Spring naar bijdragen

Goud


mljjd

Aanbevolen berichten

Een mini-event met een niet bekende cacher is ook erg leuk hoor. Vooral als je die aan het begin van een multi tegenkomt.

Aangezien mijn eerste FTF ruim 90 km (hemelsbreed) van huis is en ik daar niet regelmatig cache, kenden wij elkaar niet (ook niet van nickname).

 

Ik ben niet fanatiek met FTF en zal dat vermoedelijk ook niet snel gaan worden, maar het feit dat je wat sneller mede-cachers tegenkomt is toch wel erg leuk.

 

Vanmiddag toen ik in de auto zat, klaar om weg te rijden bij de cache waar ik FTF had gescoord kwam er een auto aanrijden die snel parkeerde en heel snel op weg ging richting cache. Gevoelsmatig wilde hij mij voorblijven (ik kan me niet voorstellen dat hij mij niet heeft zien zitten in de auto).

De heer die uitstapte wist toen waarschijnlijk nog niet dat hij te laat was; ik wel :D

Dat was voor mij toch ook een hoogtepunt van mijn goud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Vind het persoonlijk raar dat mensen statistieken belangrijk vinden .....tot zo ver mijn ongezoute mening :eek:

Wat een grapkeutel is die BBommel toch. Bij je profiel kun je tussen alle statistiekplaatjes en een gigantische reeks aan bannertjes nog net het knopje voor email vinden :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan moet je natuurlijk wel de hele zin quoten Repmeer............MAAR als dat nou een hele leuke puzzel is waar al tig ftf-concurenten aan werken, EN je hebt de oplossing bij elkaar gepuzzeld voor er is gelogd, EN je bent ook nog vrij de andere dag, JA dan ga ik voor goud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...