Spring naar bijdragen

Vaarwel!


Phoenix-night

Aanbevolen berichten

We denken nog vaak terug aan de nacht door de ijzige koude met flessen water in onze rugzak omdat vanwege de vorst geen water beschikbaar was onderweg. Dik 11 uur onderweg en een geweldig avontuur. PN nogmaals hartelijk bedankt!

 

Groeten,

Wiztel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi PN,

Verder dan een dwaas, met een geel bussie, midden in het bos, helpen met snert uitdelen op een zeer regenachtige novemberavond, kwam ik niet.

Waardeloos genoeg voor mij, dat dan weer wel :D

Evengoed heb je velen een geweldig waardeloze nacht bezorgd, met een fabuleuze waardeloze cache.

Dat vind ik TOP :thumbup:

 

Ik hoop natuurlijk ook dat jouw voorstel bij Groundspeak link aanslaat.

 

Het ga je goed !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat kun je herinneringen hebben aan een waardeloze nacht met mooie waardeloze waypoints. Niemand kan mij deze waardeloze herinneringen afnemen. Het enig wat ik nog het meest waardeloos vind is dat ik niet weet wie deze waardeloze cacher is die dit allemaal mogelijk gemaakt heeft. Ik lees dat dit de tweede waardeloze cache is ben nieuwsgierig wat de eerste was. PN bedankt voor dit waardeloze gedoe, maar ik vond het schitterend en ben blij dat ik mijn waardeloze nachtrust heb opgeofferd om dit waardeloze avontuur mee te mogen maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij hebben hele goede herinneringen aan "Waardeloos" en hadden die beleving graag aan nog veel meer mensen gegund.

PN, nogmaals bedankt voor deze leuke cache.

 

Het door PN bij Groundspeak ingediende idee hebben ook wij gesupport, zij het met enige aarzeling omdat het waarschijnlijk vechten tegen de bierkaai is.

Het valt me wel op dat de tegenstanders zich daar niet laten horen :rolleyes:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal de lucht van de zwijnen missen,

 

Ik zal de lucht van sigaren missen,

 

Ik zal de lucht van uzo missen,

 

En de combinatie van de zwijnen uzo en sigaren zal nooit uit mijn gedachte gaan.

 

 

Ik stem niet, niet voor of niet tegen jou voorstel, ik ben van mening dat we met z’n allen zo volwassen zijn om zelf te mogen/kunnen bepalen of we de wel of niet de spoilers gaan opzoeken en het wel of niet gebruiken.

 

 

Barny

 

 

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben als beginnende geocacher nooit verder gekomen dan die waardeloze foto met die waardeloos geworden centen. En was ook nog niet echt van plan je cache te doen, maar .....

 

..... ik ben het wel met je idee eens om GS iets te bewegen met spoilers te doen, want ook ik puzzel liever zelf iets uit, dan de uiteindelijke oplossing op een spoilersite te zoeken (dat laatste is pas echt Waardeloos). Dus ik ga wel stemmen op je voorstel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...