Spring naar bijdragen

Vaarwel!


Phoenix-night

Aanbevolen berichten

Morgen is het 1 maart 2011.

Het is voorbij: Waardeloos! is niet meer …………

Ooit begonnen met een amateuristische oproep op dit forum, dreigmails i.v.m. een schaars geklede dame als avatar :rolleyes: , tienduizenden mailtjes (waaronder veel hele leuke), honderden telefoontjes (soms terwijl ik met een biertje in de Jacuzzi zat of met een paar honderd leerlingen op survivalweek was), een aantal leuke ontmoetingen in een donker bos, boomknuffelen, laserstralen over een bevroren meertje, 2 verdekt opgestelde schutters in het bos (waarvan ik de exacte positie absoluut geheim moest houden) en ruim 4000 gedode zwijnen later, is het afgelopen!

Bedankt, alle cachers die W! een Geo d’Or hebben toegekend (bijna 400) of een Favorite (ruim 200).

Bedankt collega O, voor het samen bouwen van deze cache (met een ladder en een kist vol gereedschap door het bos).

Bedankt, cachers die (op mijn verzoek) onderhoud hebben gepleegd tijdens de wandeling.

Bedankt Pink Floyd voor de achtergrondmuziek.

Bedankt, Paul Jambers, voor het lenen van je stem.

Bedankt, Martijn, dat je direct met een nieuwe ammokist op de proppen kwam, toen de eerste binnen een week geript was.

Bedankt, SBB, in de persoon van Joris Blankena en Lennart Jasper, die dit nachtavontuur mogelijk hebben gemaakt.

Bedankt, alle wandelaars die zich onderworpen hebben aan mijn soms morbide humor en opdrachten :thumbup:

 

PN verdwijnt voorgoed …………… en W! ook ……………

 

Als allerlaatste activiteit binnen de geocachingcommunity heb ik (zonder opnieuw een discussie te willen opstarten) een verzoek ingediend bij Groundspeak (met dank aan Sivota) om de guidelines aan te passen m.b.t. spoilers.

http://feedback.geocaching.com/forums/75775-geocaching-com/suggestions/1533777-can-groundspeak-help-us-against-spoiling-

Ben je het er mee eens dat het terugbrengen van spoilers de enige manier is om de motivatie van CO’s hoog te houden, breng dan je stem uit!

 

PN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gegroet, oo PN :cry:

Ik ben 1 van de vele geweest die hebben mogen genieten van je heerlijke nachtcache W, daar voor mijn hartelijke dank :beerchug:

Toch hoop ik niet dat dit helemaal het einde betekend!

Want vol smacht wacht ik, net als alle anderen op H!

Ik heb de afgelopen week ook de discussie gevolgd op dit Forum tav spoilers etc.

Ik heb mijn mening gegeven en denk ook niet dat dit de plek nu is dit allemaal weer op te rakelen.

Het enige dat ik kan zeggen is dat ik hoop dat het je wel duidelijk is geworden dat velen van ons hopen dat geen negatieve uitwerking zal hebben ocer het wel/niet doorlaten gaan van H.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste PN, heb met veel plezier de verhalen gelezen, en genoten van het sfeertje dat rondom Waardeloos hangt. Helaas er niet aan toe gekomen om hem zelf te mogen beleven :(

Ik stem meteen op je voorstel bij groundspeak, want alleen door het respecteren van de CO als EIGENAAR van de cache, en het dus niet buiten de CO spoileren op grote schaal kan er voor zorgen dat mensen er lol in blijven houden om dit soort grote projecten te draaien...

 

Geen everzwijn die ik nog wel eens tegenkom tijdens wandelingen zal meer hetzelfde zijn, zal altijd meteen aan Waardeloos moeten denken, en dat terwijl ik hem nog niet eens gelopen heb, das pas WAARDELOOS..

 

PN Bedankt voor je inzet en ik hoop dat er nog eens een nieuwe cache voor terug komt die ik wel mee kan gaan pakken!!

 

:beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik me afvraag, komen er nu, nadat W! in het archief zit, nog extra spoilers, filmpjes, foto's en andere leuke verhalen online? Wij hebben hem zelf gelopen maar helaas werkten niet alle waypoints meer zoals bedoeld. Verder kan ik me goed voorstellen dat er genoeg mensen zijn die hem niet hebben gelopen die zich toch wel afvragen wat voor geweldige waypoints ze allemaal gemist hebben! Of... blijft het een mysterie dat misschien nog eens een vervolg krijgt.... ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben waardeloos nooit gelopen en dat zal ook niet meer lukken, en dat is knap waardeloos.

 

Mijn stem (3x) op de feedback heb je wel te pakken.

 

groet van de Pazzipanten

bewerkt door pazzipant
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik me afvraag, komen er nu, nadat W! in het archief zit, nog extra spoilers, filmpjes, foto's en andere leuke verhalen online? Wij hebben hem zelf gelopen maar helaas werkten niet alle waypoints meer zoals bedoeld. Verder kan ik me goed voorstellen dat er genoeg mensen zijn die hem niet hebben gelopen die zich toch wel afvragen wat voor geweldige waypoints ze allemaal gemist hebben! Of... blijft het een mysterie dat misschien nog eens een vervolg krijgt.... ?

 

nee alsjeblief geen filmpjes etc. hoe meer je van die dingen hebt hoe fnuikender dit wordt voor onze sport. Je zult dan nooit meer verrast worden door een creatieve vinding van de CO.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...