Spring naar bijdragen

Vaarwel!


Phoenix-night

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dit was m'n eerste nachtcache ooit....... geen idee wat me te wachten stond.... om 22 uur van start met onbekende mensen gewoon op de gimpies met een 0,5 cm zool....... oef pas om 7 uur thuis....... niet gebeld dat ik later zou zijn volledig waardelooos maar oh wat heb ik genoten en wat staat deze nachtcache met vlag en wimpel op nr 1 bij mij in m'n geheugen.

 

Thx pn veel respect voor al die uren die jij hebt moeten opofferen om standby te zijn voor ons dwazen !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PN ook ik heb mogen beven van plezier in het waardeloze bos tussen de waardeloze zwijnen .

Een toch om nooit te vergeten !!!

 

 

Maar ik ben van mening dat als mensen zoals jij en dukkie stoppen met dit soort caches door een aantal filmpjes op het net ..

dat dat VEEL MEER schade toebrengt aan de geocache communitie dan die filmpjes ..

 

Ik kan heel erg goed begrijpen waarom jullie boos zijn dat zeker ,

maar sta erboven , want indirect worden duizenden andere cachers nu de dupe door 1 a 2 personen ...

het ergste is DIE BLIJVEN !!

 

Mijn stem krijg je dubbel en dwars !!!!

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal de lucht van de zwijnen missen,

 

Ik zal de lucht van sigaren missen,

 

Ik zal de lucht van uzo missen,

 

En de combinatie van de zwijnen uzo en sigaren zal nooit uit mijn gedachte gaan.

 

 

 

Ik stem niet, niet voor of niet tegen jou voorstel, ik ben van mening dat we met z'n allen zo volwassen zijn om zelf te mogen/kunnen bepalen of we de wel of niet de spoilers gaan opzoeken en het wel of niet gebruiken.

 

 

 

Barny

 

 

 

Dankzij de spoilers op Youtube en op de site waarvan JIJ wel weet welke ik bedoel, zijn er jammer genoeg flink wat caches gearchiveerd.

Het enige wat je zou kunnen gebruiken is de spoiler die een legger toevoegt. Lukt het niet, dan lukt het niet. Je hoeft niet elke cache te loggen/op te lossen. En dan nog, mocht je er niet uitkomen, een mailtje naar de legger is toch niet zo moeilijk.

 

Dankzij al die onzin komt H! er niet.

 

On topic: Phoenix bedankt voor de geweldige cache.

bewerkt door dark_angel1969
Link naar opmerking
Deel via andere websites

PN,

 

 

Ik kan alleen maar zeggen bedankt.

Waardeloos had de echte geocaching spirit, ik zal de ontberingen (koud, nat) en de lol en stress bij het oplossen van de puzzels nooit vergeten.

In ieder geval heb je het woord WAARDELOOS en nieuwe betekenis gegeven.

 

Fred

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het eigenlijk een raar draadje. Vaarwel. Een vogel vaart toch niet, behalve een zwemeend. Maar wat doet een zwemeend in het bos en met zwijnen (behalve op 1 dis liggen) ?

Draadje zou derhalve moeten heten: Vlieg Op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooit mochten wij Waardeloos! ontmaagden. Wij vonden het toen zonder twijfel de beste nachtcache van Nederland en we vinden nog steeds dat deze cache één van de weinige caches is die je als cacher gedaan moet hebben. Waardeloos! is eigenlijk onvervangbaar en daarom is het eeuwig jammer dat hij wordt gearchiveerd. PN heel erg bedankt en ondanks alle berichtjes die het tegendeel zeggen, hopen we toch op een vervolg dat nog belevenswaardiger is dan W!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen de voorpret van W! was al grandioos.

De grandioos snelle reacties op de e-mails.

De grandioze hulpvaardigheid tijdens de waardeloze tocht.

Nu ruim 4 maanden later teren we nog steeds op deze cache,

daarom vinden wij het geweldig WAARDELOOS dat er geen vervolg komt op W!

 

PN, (varkentje,) HET GAAT JE GOED!! BEDANKT VOOR DEZE SCHITTERENDE CACHE :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...