Wiztel Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 We denken nog vaak terug aan de nacht door de ijzige koude met flessen water in onze rugzak omdat vanwege de vorst geen water beschikbaar was onderweg. Dik 11 uur onderweg en een geweldig avontuur. PN nogmaals hartelijk bedankt! Groeten, Wiztel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eitjes Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 Da's goed waardeloos! Wat moeten die zwijnen nu eten???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dijk6jes Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 Waardeloos! was onze 1500e cache in de ijskoude nacht van 27 op 28 november 2010 Het was super en op zeker niet waardeloos om 's nachts rond te mogen banjeren in het prachtige bos! Onvergetelijk zefs! PN nogmaals bedankt en het ga je goed en wie weet verras je ons allen binnenkort/ooit met W! deel2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 وداعا ونتمنى لك التوفيق 再见,祝你好运 さようなら、幸運 שלום ומזל טוב Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 Hoi PN, Verder dan een dwaas, met een geel bussie, midden in het bos, helpen met snert uitdelen op een zeer regenachtige novemberavond, kwam ik niet. Waardeloos genoeg voor mij, dat dan weer wel Evengoed heb je velen een geweldig waardeloze nacht bezorgd, met een fabuleuze waardeloze cache. Dat vind ik TOP Ik hoop natuurlijk ook dat jouw voorstel bij Groundspeak link aanslaat. Het ga je goed !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 Wat een waardeloos rottopic. Laterz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 WAARDELOOS, kwam als een Phoenix uit de as, en gaat als een veenlijk ten onder Wat blijft zijn slechts fragmenten in je hoofd van angst, wanhoop en uiteindelijke verlossing. Op naar deel drie, :naughty: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Caveman en Co Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 (bewerkt) Ook onze stem toegevoegd. Ben het volledig met je eens en ook langs deze weg nogmaals bedankt voor jou "Waardeloze" inzet. Spijtig dat de letter "H" nu de betekenis van HELAAS draagt. 28 februari 2011 bewerkt door Caveman en Co Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tornado Bram Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 Wat kun je herinneringen hebben aan een waardeloze nacht met mooie waardeloze waypoints. Niemand kan mij deze waardeloze herinneringen afnemen. Het enig wat ik nog het meest waardeloos vind is dat ik niet weet wie deze waardeloze cacher is die dit allemaal mogelijk gemaakt heeft. Ik lees dat dit de tweede waardeloze cache is ben nieuwsgierig wat de eerste was. PN bedankt voor dit waardeloze gedoe, maar ik vond het schitterend en ben blij dat ik mijn waardeloze nachtrust heb opgeofferd om dit waardeloze avontuur mee te mogen maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Geo-cachet Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 Ook wij hebben hele goede herinneringen aan "Waardeloos" en hadden die beleving graag aan nog veel meer mensen gegund. PN, nogmaals bedankt voor deze leuke cache. Het door PN bij Groundspeak ingediende idee hebben ook wij gesupport, zij het met enige aarzeling omdat het waarschijnlijk vechten tegen de bierkaai is. Het valt me wel op dat de tegenstanders zich daar niet laten horen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 Ik zal de lucht van de zwijnen missen, Ik zal de lucht van sigaren missen, Ik zal de lucht van uzo missen, En de combinatie van de zwijnen uzo en sigaren zal nooit uit mijn gedachte gaan. Ik stem niet, niet voor of niet tegen jou voorstel, ik ben van mening dat we met z’n allen zo volwassen zijn om zelf te mogen/kunnen bepalen of we de wel of niet de spoilers gaan opzoeken en het wel of niet gebruiken. Barny 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tutta's Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 We hopen dat de WAARDELOZE ervaringen van de laatste 2 weken slijten en het toch weer gaat kriebelen, "H". Bedankt PN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellino Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 Het leven zal nooit meer zo Waardeloos zijn. PN, bedankt voor je bizarre creatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de familie beer Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 Net bij Groundspeak voor je idee gestemd. Het zou inderdaad al heel wat zijn als GS duidelijk stelling zou nemen. Hopelijk helpt het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
expir_bofh Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 Ik ben als beginnende geocacher nooit verder gekomen dan die waardeloze foto met die waardeloos geworden centen. En was ook nog niet echt van plan je cache te doen, maar ..... ..... ik ben het wel met je idee eens om GS iets te bewegen met spoilers te doen, want ook ik puzzel liever zelf iets uit, dan de uiteindelijke oplossing op een spoilersite te zoeken (dat laatste is pas echt Waardeloos). Dus ik ga wel stemmen op je voorstel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden