Spring naar bijdragen

Even Voorstellen


Aanbevolen berichten

Vanaf vandaag wordt ik ingewerkt voor de functie van modje op dit Forum, en zal binnenkort de taken volledig op mij nemen als modje samen met de andere modjes. Dus tijd om mijzelf even voor te stellen.

 

Ik ben Jeroen (Cernunnos) . Sinds 2002 hou ik mij bezig met het cachen. Eerst onder een andere naam en samenstelling dan nu. Langzaam aan werd het drukker met werk en kwam het cachen op de achtergrond.

 

Vorig jaar een colorado aangeschaft tijdens mijn burnout en het cachen weer opgepakt. Ik kan het iedereen aanraden als therapie. Ik ben geen dagelijkse cacher. Zoek leuke caches uit als ik er zin in heb, in de buurt ben en geniet daar dan ook van. Bij mij zul je geen grote aantallen vinden in de stats, of je moet even wat jaartjes geduld hebben. Ga dus ook niet voor de puntjes maar voor de route, het verhaal of de eind stash. Verder gebruik ik de gps ook nog gewoon voor wandel en fietsroutes al dan niet zelf uitgezet.

 

Ik vind het prachtig dat een groep vrijwilligers een platform bied aan de Nederlandse cachers en hoop hier door mijn inzet ook een bijdrage aan te kunnen leveren, zowel als modje op dit forum maar ook binnen het team van geocaching.nl

Ik hoop dan ook op een fijne samenwerking met de overige teamleden maar ook met alle gebruikers van het forum. Een forum wordt namelijk niet alleen vormgegeven door de modjes maar primair door de gebruikers ervan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Vanaf vandaag wordt ik ingewerkt voor de functie van modje op dit Forum, en zal binnenkort de taken volledig op mij nemen als modje samen met de andere modjes. Dus tijd om mijzelf even voor te stellen.

 

Ik ben Jeroen (Cernunnos) . Sinds 2002 hou ik mij bezig met het cachen. Eerst onder een andere naam en samenstelling dan nu. Langzaam aan werd het drukker met werk en kwam het cachen op de achtergrond.

 

enz....enz

 

Jeroen, fijn dat je hier alles in goede vaarwater wilt gaan houden.

 

Er was eens een wijze guru (uit het verre schiedam), die de wijze spreuk had:

 

"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen !!!"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen bedankt voor het welkom. Er werd gevraagd om wijze raad door de Oliva's , dus bij deze:

Een wijze uit de kop van Overijssel zei tegen de wijze Guru uit Schiedam; wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen is goed, tenzij je ter water bent geraakt en kopje onder bent gegaan. Dan kun je beter even wachten tot je op het droge staat. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen bedankt voor het welkom. Er werd gevraagd om wijze raad door de Oliva's , dus bij deze:

Een wijze uit de kop van Overijssel zei tegen de wijze Guru uit Schiedam; wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen is goed, tenzij je ter water bent geraakt en kopje onder bent gegaan. Dan kun je beter even wachten tot je op het droge staat. :)

 

Kijk, dat bedoel ik nou :thumbup: het begint al gelijk met die wijze raad :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig jaar een colorado aangeschaft tijdens mijn burnout en het cachen weer opgepakt. Ik kan het iedereen aanraden als therapie.

En dan ga je voor je lol modereren :thumbup:? Of ben je zo relaxed geworden door de therapie dat het rondhangen op dit regelmatig tot het uiterste getergde forum de ultieme testcase wordt :) .

Suc6 en we :D er nog een keer eentje op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...