Spring naar bijdragen

Nieuw Record


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Lijkt me praktisch onmogelijk hoe wil je in godsnaam 566 caches in 24 uur vinden? Ben al blij als we er 20 gedaan krijgen(kleine multi's erbij dan hé) :rolleyes: .

Dat haalde ik vandaag net (met twee multi's van 3km en heel veel mystery's) :)

 

Het is wel mogelijk hoor, allemaal op een sticker, de een rijdt, de ander zorgt voor navigatie, de ander logt, en de ander eet (en dat afwisselen). Als de caches 10 meter van de weg af liggen haal je het wel, maar om het 24 uur in het donker vol te houden... Schijnwerpers aan alle kanten van de auto :D

 

Enne... Stickerpistool is ook wel handig! :)

bewerkt door DiedB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

<vul hier een "is dit nog wel leuk" reactie in>

Geocachen, het spelletje waarbij je op bijzondere plekken komt en daar een doosje vind waarin je een aantekening mag maken dat je het hebt gevonden. Fijn een foundje erbij, of 10, maar 566 op een dag? Hallo zeg, het moet geen WERK worden he?

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een knap staaltje werk :rolleyes:.

Was dit niet toevallig een 1 april grap???

Zo word je wel een kilocacher in twee dagen.

Ook vraag ik me af hoeveel Not Founds ze hebben op die dag??? 120??? Dat zou dan waarschijnlijk ook een record zijn.

 

Nee, 2 a 3 caches vind ik wel genoeg voor een dag. Ik moet er niet aan denken dat als ik na 24 uur thuiskom ook nog 566 originele leuke logjes moet schrijven :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet er niet aan denken dat als ik na 24 uur thuiskom ook nog 566 originele leuke logjes moet schrijven :rolleyes:.

Field Notes maken onderweg en een logje schrijven en dan copy - paste... Zou niet de eigenaar van die serie caches willen zijn, je mailbox stroomt over van de logjes :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij gaan voor de 566 binnen 10 jaar. :D

 

 

Oei, dan moeten wij gaan uitkijken, wij hebben er nu bijna 400 :) in bijna 11 maanden.

:rolleyes: ons record is 17 op een dag, in een andere provincie. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet er niet aan denken dat als ik na 24 uur thuiskom ook nog 566 originele leuke logjes moet schrijven :).

Field Notes maken onderweg en een logje schrijven en dan copy - paste... Zou niet de eigenaar van die serie caches willen zijn, je mailbox stroomt over van de logjes :)

Of een apart emailadres voor alle copy-paste logjes "TFTC" :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een knap staaltje werk :D.

Was dit niet toevallig een 1 april grap???

Zo word je wel een kilocacher in twee dagen.

Ook vraag ik me af hoeveel Not Founds ze hebben op die dag??? 120??? Dat zou dan waarschijnlijk ook een record zijn.

 

Nee, 2 a 3 caches vind ik wel genoeg voor een dag. Ik moet er niet aan denken dat als ik na 24 uur thuiskom ook nog 566 originele leuke logjes moet schrijven :no:.

wij hebben eens 195 caches binnen 24 uur in Duitsland bezocht en er uiteindelijk 165 kunnen loggen, dit waren voornamelijk caches die we door de tijd die wij er voor hadden genomen echt niet konden vinden. meer dan 500 is wel een boel en je denk bijna dat men de teams gesplitst heeft. Ons Duits avontuur had makkelijk het dubbel kunnen opleveren als wij de teams hadden opgedeeld maar dat is niet de manier waarop het spelletje wordt gespeeld. Maar ik denk dat een powertrail wel makkelijker is dan gaan cachen in dorpen en stadjes, meer rij werk, meer loop werk en meer mensen die op je vingers kijken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pasen:Geen caches zoeken, maar eieren.

:no::blink:

 

 

Om ervoor te zorgen dat we niet tot 2011 naar paaseieren aan het zoeken zijn, heb ik ze allemaal een waypoint gegeven.

Makkelijk met terugvinden :D

bewerkt door Ma-Bu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En het record van 566 is inmiddels gebroken op 2 april jongstleden.

Team Geo-Rangers and Peasinapod zijn de nieuwe recordhouders met 626 caches op 24 uur. :thumbup:

Hun Copy&Paste-logs bevatten overigens een disclaimer waarin ze zich verontschuldigen voor het gebruik van de Copy&Paste functie en willen aangeven dat iedere cache de moeite waard was, ondanks het knip en plakwerk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...